"Ben je alweer vrij?"
"Ja" zeg ik, "ik heb een verjaardag"
Met de gedachten aan 3 knappe dames ging ik weer vrolijk richting Eke, België.
Het is toch elke keer afwachten waar het verkeer dit keer weer vast staat en dat was weer rond Antwerpen natuurlijk, langzaam tot stilstaand verkeer door een ongeval.
Gelukkig ben ik ruim op tijd vertrokken.
Zo tegen half 7 bel ik aan, Lori doet open, ik loop met haar mee naar de keuken waar alle dames al aan het voor bereiden zijn, ook al enkele heren aanwezig, ik geloof twee die een dubbele gb deden
Ik groet en zoen de dames.
Had voor Lisa wat grappige "kinder" boekjes en chocolaatjes meegenomen.
Er werd hard om de boekjes gelachen, sfeer was gezellig en we hadden er zin in.
Kwart voor 7 werden we naar boven gestuurd, tijd om te douchen en klaar te maken voor een leuk feestje
Het ging er heet aan toe, zo heet dat de spiegel boven het bed beslagen werd en Lisa er een piemel op kon tekenen
Niemand kwam aandacht tekort.
Heb me heerlijk vermaakt met voornamelijk Lisa en Amber en even met Yentel gespeeld.
Werd heerlijk gepijpt door Amber toen Lisa erbij kwam nam ze het lekker over en klom nog even bovenop, heerlijk
Lisa riep later Yentel er nog bij, het was weer bijna ten einde en cumshotjes tijd, helaas zat er voor mij niks meer in het vat.
Maar heb genoten van de aandacht en ben weer blij dat ik er weer bij kon zijn
Na het douchen nog even iedereen gedag zeggen en met een kus en Saluukes van Lori trok ik de deur weer achter mij dicht, kon weer een stukje terug rijden
Dames bedankt