Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hebt idd wat gemist. Het was een top middag. Verslag volgt morgen.Ben dit momenteel aan het missen, maar voelde me vandaag niet goed genoeg... had er zo naar uitgekeken Hopelijk komt er nog zo een met de dames van huize Rene, en niet pas over een jaar... Veel plezier allen!
Nee. Daar hoop ik ook op.Doet Kinberlyx ook nog een x mee?
En wanneer is de volg. keer?Wat een prachtige namiddag heb ik maandag beleefd. De Valentine's Party was een schot in de roos. Voor wie Instituut Rene nog niet kende waarschijnlijk een openbaring. Hartelijk ontvangen door de 4 dames en de 2 prachtige hostessen. Ik zal zeggen: Valerie tot binnenkort je bent volledig mijn smaak. In de living werd kennisgemaakt en de dames stelde iedereen op zijn gemak. In prachtige seksy outfits werden we naar boven getroond. En wat daar de hele middag gebeurde is onder 1 woord te beschrijven: Fantastisch hevige vurige seks. Niets gespeeld puur natuur. Elke dame was op zijn top. Pijpen, likken, strelen, tongen en natuurlijk neuken was een zaligheid. Geen gangbang zoals de meesten kennen maar een gangbang in amicale huiselijke sfeer. Lisa, Amber, Yentle en Lori alle 4 de max. Een dikke merci. En de datum voor het volgende seks feestje staat bij mij al in mijn agenda. Maar eerst staat de naam Valerie in mijn boekje genoteerd. Groeten Floris.
Seconded... do tell!En wanneer is de volg. keer?
Dubbele editie….respect @ho walker - je doet je naam meer dan eer aan!Lichaam voelt moe, maar voldaan, weer een super dag gehad in Eke, the day after.
Ik was natuurlijk weer een van de weinige Hollanders op het Valentijns feestje, maar voelde me thuis, de sfeer was gezellig, gemoedelijk en natuurlijk geil.
Dit keer was de keuken gezellig ingericht met hapjes op de tafel, waar je je gezellig kon terugtrekken voor een adempauze, wat we meestal met z'n allen deden.
De middag editie was het drukst en voor even dacht ik mijn eerste kwartet te beleven in de avond editie tot de bel ging rond 1900 het druppelde hierna langzaam wat voller, bedankt hé maat
Over de dames hoef ik weinig te zeggen, die zijn fantastisch, stuk voor stuk liefhebbers van sex en lekker zoenen
Wat een passie, ik was de lange rit hier naartoe alweer vergeten.
Al lag ik op een gegeven moment op de heerlijke billen van Lisa, ben ik in de hemel beland? "Wil je daar een afdruk van?", vroeg Lisa... Ja graag
Was ook erg gecharmeerd van Amber, wat een heerlijke dame, kan zalig pijpen en als een amazone berijd ze je vol passie.
Voor Lori was het haar eerste gangbang en had ze wat zenuwen, maar heeft er van genoten en Yentel, die maakt de boel alleen maar nat zeer geil.
De beide edities werden afgewisseld met showtjes van de meiden die elkaar heel graag mogen en samen werd het een spetterende show
Op het einde moest ik zitten op een bankje en heeft eerst Amber mij lekker gepijpt en tot slot Lisa, wat een slecht leven heb ik, bah
Tot de volgende
Nee niet op de gangbangHey Lisa, zijn er dames waarbij een cim of bukkake mogelijk zijn?
Respect voor de dames...een avondje met respect voor iedereen..... Heb een toffe avond gehad vorige week.... Kom zeker nog eens terugNee niet op de gangbang
Kom gezellig in de avondVorige week erg leuke middag gehad helaas is 13.00 te vroeg voor mij en haal ik dat niet ivm werk en zal er de volgende keer niet bij zijn
OnmogelijkKom gezellig in de avond
Nou, niet erg... Wij ontfermen ons wel over de dames! Haha!Onmogelijk
En wie er niet komen , dat is heel relevant natuurlijkGraag ontopic en geen discussies over wie de knapste is, dit is irrelevant.
7 maartNa zoveel positieve reacties
Zal het wel goed zijn
Vorige keer is mijn pic (partner in crime)
Geweest
5 maart de volgende keer hopelijk een avond editie
Dan ben ik ervook
... and then some!7 maart
ik tel al af !... and then some!