Zo, dat was inderdaad weer een heftige middag in het Haagse! Twee dames die allebei al eerder waren geweest,
Sofie en
Mila, nu voor het eerst samen. Ik dacht dat ze elkaar niet kenden, maar man man wat een chemie tussen die twee! Zoveel chemie, daar zou je eigenlijk een vergunning voor moeten hebben. De vonken vlogen er van af, sterker nog, een transformatorhuisje in Dronten vloog vanmiddag in de fik en bewijs maar eens dat dat niet door Sofie en Mila kwam.
Voor slanke blonde Brabantse cutie Sofie heb ik toch wel een klein zwak, maar ook Mila mag er meer dan wezen. Ietsje voller dan slank, maar heerlijke billen, en die prachtige ogen die je aankijken als ze je pijpt, geweldig. En pijpen kan ze, lekker flink zuigen en de handen erbij, ik begrijp dat
@Boog 64 er erover kan meepraten, want die was de "lucky dick of the day". (Dat ie eerder weg moest was minder lucky). Meerdere malen liet Mila grote piemels helemaal verdwijnen in dat keeltje van haar.
Eerst een rondje pijpen door beide dames, en al snel werden ze ook doggy-style genomen, en ze lieten luid horen dat wel te waarderen. Mila deed ook aan DP, dat was erg lekker. Maar het bijzondere van vandaag was dat ook Sofie (ik meen voor het eerst tijdens gangbangs?) dat vandaag deed, en dat viel ook erg in de smaak. Meerdere mannen wilden dat wel even uitproberen, het was wat passen en meten, maar na afloop een glunderende Sofie: "dat was lekker!". Mijn eerste portie sperma geloosd over Sofie's mooie borsten en keeltje.
Kleine pauze, maar al snel weer verder in allerlei standjes. En toen, spontaan, stortte Mila zich op Sofie en begon haar vakkundig oraal te verwennen, en Sofie ging helemaal door het lint. Mila lag Sofie op haar buik te beffen, en als de billenman die ik ben voelde dat als een enorme uitnodiging om Mila eens van achteren te nemen. En zo lagen we als een rups te neuken en te beffen, en Sofie maar genieten: "Als Mila ook zo kan pijpen, dan begrijp ik jullie mannen wel!".
Het liep weer tegen vieren, en de dames gingen liggen op de matras en begonnen met elkaar te vrijen, en de piemels die nog stijf stonden en konden spuiten er om heen. Er werden weer wat flinke ladingen over de gezichtjes van de dames gevuurd, en Sofie kreeg de slappe lach na salvo's in haar neus, in haar oog, en in haar gehoorgang (ja hoor, Z. weer). Wat zagen ze eruit na afloop!
Wij moesten helaas weg, maar de dames zouden nog een avondsessie doen, ben benieuwd naar een verslag. Tot de volgende vrijmibo!