"Stelletje viezeriken!", riep Sofie lachend terwijl ze na de spermadouche het sperma uit haar ogen, uit haar haar en van haar wangen, lippen en borsten veegde. Drie minuten eerder had je Sofie op haar knieën kunnen aantreffen, trekkend en zuigend aan een aantal stijve pikken die op springen stonden, smekend om zaad. "Ik hoef niet meer te douchen, ik ga zo naar huis!" "Maak dan minstens nog even een cumwalk door de Geleenstraat, met wat reclame voor HaagseGB op je rug!"
Goed, een kleine twee uur eerder: toen ik binnenkwam was de actie al bezig, blonde Sofie op haar knieën voor de bank en daar iemand lekker aan het pijpen terwijl ze van achteren hard genomen werd, en dat ook luidkeels waardeerde. Allemachtig wat een mooie dame, en wat een sletje! Sofie was zo lekker bezig dat ze pas na een paar minuten opkeek, en toen realiseerde ik me pas met een kleine schok wie Sofie was, en dat ik Sofie kende van eerdere gangbangs nog vóór Corona, onder een iets andere naam, en wow, ze was een van mijn favoriete dames ever! (OK, ik heb er meer dan één, bij gangbangs ben ik een kind in een snoepwinkel). Sterker nog, nog maar een paar dagen geleden lag ik een beetje te dromen in bed, denkend aan alle leuke gangbangtijden die ik heb meegemaakt en aan alle leuke dames die ik heb ontmoet, en precies toen had ik nog gedacht: zou ... nog actief zijn, die zou ik graag weer eens zien! En guess what, hier was ze! Nog even mooi en actief als toen.
Even gekletst met haar vriend die er ook bij was, nog dezelfde van vroeger: dit was eigenlijk weer haar eerste feestje na een jaar of twee. Sofie had er weer zin in gekregen, en het bloed kruipt waar het niet gaan kan! Bij mij kroop het bloed in recordtempo naar waar het wel gaan kan, en wel naar mijn piemel. Heerlijk aanschuiven op de bank, en kijken hoe Sofie vakkundig piemels diep in haar keeltje neemt. Op mijn beurt ook een condoompje om en Sofie op zijn hondjes lekker verwennen. Sofie is ook niet vies van een flinke klap op haar fraaie billetjes, ook door haar vriend, en die billetjes werden goed rood. Na een korte pauze Sofie op haar rug, en de piemels weer heerlijk diep in dat warme natte kutje, en Sofie maar genieten. En dat uitzicht op die prachtige borsten! Alle mannen kwamen goed aan bod en ook Sofie had oog voor iedereen, complimenten! Op een gegeven moment lag Sofie op haar buikje, met een dikke pik van achteren, en ik liggend voor haar met mijn pik diep in haar keeltje. Nog bedankt voor het hoofdkussen, HaagseB! Uiteindelijk de al beschreven bukkake scene, en weer was een heerlijke middag voorbij.
Nu schreef ik daarnet wel "reclame voor HaagseGB", maar dat moet zijn "HaagseGP", begrijp ik, of was het "HaagseBP"? Er heerst een nieuw regime! HaagseB heeft een compagnon (P) in de organisatie, of moet ik zeggen dat hij nu opereert onder het strenge toezicht van de CEO? Die CEO is ook geen onbekende op die plek en ze mag er ook wezen, en ze geeft als vrouw weer een hele nieuwe dynamiek aan het gebeuren en aan de contacten met de dames, prima. Ik kijk weer uit naar een volgende keer.