Ik was op weg naar Milan Zuiderpark om
@neukpop en
@DonaldDucky daar te ontmoeten voor een bhatwaan, maar onderweg even een tussenstop gemaakt bij
@HaagseB voor een feestje met
@Mila. Ik kende haar nog niet.
Venue: de huiskamer van HaagseB, gezellig.
De dame Mila: jammie, een leuke, iets vollere dame, maar wat een lekker figuur heeft ze, een heerlijke volle kont en prachtige borstjes. Mooie sprekende ogen en lichtbruine lange haren
. En weet je wat nu zo mooi was? Haar lichtbruine haren veranderden gaandeweg de gangbang in donkerbruin, door het zweet, zoveel energie zat er in deze meid.
Ze ging superenthousiast van start en dat hebben wij mannen geweten: lekker met voldoende kracht pijpen (oeff), ze vond het lekker om ook veel spuug te gebruiken en de ballen hierbij niet over te slaan. Daarbij keek ze de mannen met haar mooie ogen aan,
. In doggy style bewoog ze fanatiek mee, anaal was geen probleem bij haar. En zo werden er ook een paar DP'tjes afgehandeld waarbij ze moeiteloos meebewoog. En wat ook moeiteloos was: ze trok het zaad uit de deelnemers, in haar gezicht, op haar borsten, op haar rug, één deelnemer presteerde het over haar hoofd heen te schieten (!), ja het laken moest ook verschoond worden. Door haar mooie en sympathieke verschijning kostte het mij ook geen enkele moeite om in deze twee uurtjes twee keer bij haar klaar te komen. Wat een heerlijke meid!!
Met een glimlach trok ik even na 16u de deur achter me dicht, nog tijd genoeg voor Milan Zuiderpark.