Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Beetje ongepaste datum en tijdstip .....
Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar ik ben het met je eens. Eens per jaar even twee minuten stil staan bij het feit dat er tienduizenden mensen gesneuveld zijn voor de vrijheid, diezelfde vrijheid die het mogelijk maakt dat we dit soort feestjes kunnen vieren, is helemaal niet erg.

Ik hoop dat ze vanavond het respect kunnen opbrengen om even twee minuten stil te kunnen zijn. Seks is geweldig, gangbangs fantastisch, maar een klein beetje respect kunnen we met z'n allen toch nog wel opbrengen? :unsure:
 
Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar ik ben het met je eens. Eens per jaar even twee minuten stil staan bij het feit dat er tienduizenden mensen gesneuveld zijn voor de vrijheid, diezelfde vrijheid die het mogelijk maakt dat we dit soort feestjes kunnen vieren, is helemaal niet erg.

Ik hoop dat ze vanavond het respect kunnen opbrengen om even twee minuten stil te kunnen zijn. Seks is geweldig, gangbangs fantastisch, maar een klein beetje respect kunnen we met z'n allen toch nog wel opbrengen? :unsure:
Laten we afwachten welk van de deelnemers ons op de hoogte brengt van de toegepaste gang van zaken…
 
Iemand hier zondag jl geweest?
Niemand van hier dus kennelijk. Ik twijfel om te gaan morgen. Hoe gaat het hier tegenwoordig aan toe? Is de line-up aantrekkelijk? Is het een PMC feestje? Ben echt benieuwd voordat ik hier 140 euries stukgooi. De VIP was een household-name, maar die dagen zijn voorbij. Hoe hangt de vlag ervoor??
 
Vroeger was el niño steevast te vinden in de Engelse kamer van Bananas voor de VIP gangbang.

De edities in CC ken ik helaas nog niet. Ik hoop er wel een keer bij te kunnen aansluiten om het mee te maken. Maar deze editie komt me slecht uit, omdat ik me 'voorbereid' op de Hardcorenight in de Fun.
 
Ola El Niño,
Ik zou me de moeite besparen als de oude setup je referentiekader is.
Those days are over….
Van de 4 geadverteerde dames deden er 3 PMC. Dat ben je niet gewend als je reflecteert op de Bananas dagen.
Een VIP gevoel is niet bestaand. Het "feest" is in jaren 70 pand, compleet met alle originele details (ik kan het weten…) Elina Flower deed haar stinkende best op de gerenoveerde kamer, en was continue bezet. Dikke prima. Rachel Rose lijkt niet meer op haar foto's zullen we maar zeggen, en daar laat ik het bij. De exotische Jade (niet te verwarren met de blonde Jade) deed haar best, maar moest duidelijk nog inkomen en liet zich graag langdurig bepotelen door overjarige medewandelaars die van geen wijken weten. Een positieve noot voor Gaia; een gezellige spring-in-t-veld met veel positieve energie, ook hier nog steeds PMC, maar met zoveel meer enthousiasme… VIP-waardig.
De avond werd mede gered door de dame van een stel; zeer actief en zeer gezellig. De redder van een middelmatige avond…
 
Terug
Bovenaan Onderaan