wie gaat er straks allemaal heen? ik ga er heen dit wordt mijn eerste gangbang klein beetje zenuwactig maar heb er wel zin in
Ik ga er waarschijnlijk ook wel heen, hopelijk wordt het de moeite
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwie gaat er straks allemaal heen? ik ga er heen dit wordt mijn eerste gangbang klein beetje zenuwactig maar heb er wel zin in
De line-up is in ieder geval super. Hopelijk is de vierde dame ook top. Een GB is eigenlijk altijd pzc en nmc. Was bij CC ook het geval. Veel plezier.Iemand ervaring met de andere dames? Lady X ziet er wel de moeite uit. Enig idee of alles met condoom is of doen de 3 bevestigde dames ook aan pzc?
Ik denk wel dat ik vanavond eens langs ga, al had ik toch wat meer info willen vinden. Hopelijk valt het niet tegen ;s
Natascha ken ik niet, maar Petra heb ik meermaals meegemaakt op een Casa Cherda feestje. Petra doet PMC (helemaal prima op zich) maar wel zo enorm inspiratieloos/ongeïnspireerd dat je in staat bent haar op het condoom te laten sabbelen, terwijl je zelf een biertje gaat halen.Natasha is in een GB werkelijk top. Enorme drive en ontzettend geil. Petra ken in van 1 op 1 en is geweldig lekker en leuk. Voldoende reden om te gaan denk ik.
Natasha is bijna elke keer aanwezig op GB geweldige meid, geil en geeft 200%. Eva, Petra zijn matig geil…. Linda - Ik weet het niet - Ik was niet op het laatste feestje.Natascha ken ik niet, maar Petra heb ik meermaals meegemaakt op een Casa Cherda feestje. Petra doet PMC (helemaal prima op zich) maar wel zo enorm inspiratieloos/ongeïnspireerd dat je in staat bent haar op het condoom te laten sabbelen, terwijl je zelf een biertje gaat halen.
GB-feestjes zijn voor mijzelf top als de dames er ook "in" voor zijn. Petra heeft dat niet, maar Kinky Eva/ Engelse Eva bijvoorbeeld juist weer helemaal wel
Ja precies dat.Natascha ken ik niet, maar Petra heb ik meermaals meegemaakt op een Casa Cherda feestje. Petra doet PMC (helemaal prima op zich) maar wel zo enorm inspiratieloos/ongeïnspireerd dat je in staat bent haar op het condoom te laten sabbelen, terwijl je zelf een biertje gaat halen.
GB-feestjes zijn voor mijzelf top als de dames er ook "in" voor zijn. Petra heeft dat niet, maar Kinky Eva/ Engelse Eva bijvoorbeeld juist weer helemaal wel
Ja Natasha is zeer aanwezig op de GB's bij de Casa. Ikzelf heb haar nooit "bezocht" of enige interactie gehad met haar. Niet mijn type. Precies daarom review ik de dame waar ik wel interactie mee heb gehad.Natasha is bijna elke keer aanwezig op GB geweldige meid, geil en geeft 200%. Eva, Petra zijn matig geil…. Linda - Ik weet het niet - Ik was niet op het laatste feestje.
Ik zie. Maar je mist veel, naar mijn mening is zij het meest actieve en geile meisje tijdens GB in Casa Cherda….. Helaas heb ik Molly niet meegemaakt (to-do-list ))))Ja Natasha is zeer aanwezig op de GB's bij de Casa. Ikzelf heb haar nooit "bezocht" of enige interactie gehad met haar. Niet mijn type. Precies daarom review ik de dame waar ik wel interactie mee heb gehad.
Ze neukt lekker goed hoor. Lichaam is fucking nice. Ik krijg nou al zin om haar lekker vol te pompen en onder te glazuren terwijl ze het uitschreeuwt van genot, als ik aan haar denk.28e weer een
Eva kinky, lieve rijpere dame, mooi voor haar leeftijd.,..maar wind me niet genoeg op
Linda lief geil Latina dikkertje. Ziet er best leuk uit, niet knap maar wel leuk ..maar niet voldoende reden om te gaan
De foto van Natasha trekt me totaal niet
Petra weet ik niet.
Gaat het niet worden
Over wie heb je het hier?Ze neukt lekker goed hoor. Lichaam is fucking nice. Ik krijg nou al zin om haar lekker vol te pompen en onder te glazuren terwijl ze het uitschreeuwt van genot, als ik aan haar denk.
Daar ben ik ook benieuwd naarInteressante verslagen, dank daarvoor. Maar hoeveel heren zijn er gemiddeld van de partij op deze gangbangs? 20? 50?
I've never counted but i would go for between 30 and 50. It really depends, as always in that kind of business! But it is busy generally and fun!Interessante verslagen, dank daarvoor. Maar hoeveel heren zijn er gemiddeld van de partij op deze gangbangs? 20? 50?
Thanks, that is useful information!I've never counted but i would go for between 30 and 50. It really depends, as always in that kind of business! But it is busy generally and fun!
Hoi kanjer Molly hier hoe is hetIs iemand jl zondag nog geweest? De lang verwachtte terugkeer van Molly?