Henry le Etalon
Stamgast
Dus jij hep Sharona lopen te likken op die Banana zolder? Ik hoop dat ze het nog lang gaat heugen. Veel vermaak heeft ze niet in het verschiet in detentie.De zolder wel! De Engelse kamer was wel gewoon verlicht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus jij hep Sharona lopen te likken op die Banana zolder? Ik hoop dat ze het nog lang gaat heugen. Veel vermaak heeft ze niet in het verschiet in detentie.De zolder wel! De Engelse kamer was wel gewoon verlicht.
Oké wanneer is de volgende?Die heb ik net achter de rugSpierpijn valt gelukkig mee!
Ik had het juist over de jonge exotische godinnetjes en niet over Sharona die, anders dan haar naam doet vermoeden, absoluut niet exotisch is. Ik kan me 'haar' eerlijk gezegd niet herinneren, maar dat kan kloppen, want mijn vizier stond afgesteld op de 'Aziatische zusjes' en de Antilliaanse, Dominicaanse en Braziliaanse dames die meededen. Maar we dwalen af, heeft niks met VIP gangbang te maken, behalve dan dat exotische Donna meedoetEen van die godinnetjes ( de omgebouwde ) zit wel in de bak, dus die zal je niet snel terugzien. Duurt wel een paar jaartjes.
Hoe heet die Surinaamse dame ook weer? Beetje BBW, deed mee bij Frank maar ook bij VIP, en heb haar ook wel gezien bij Gerselinos in Belgie, was mss bij Frank of bij die organisator daarvoor (hoe heet die gast ook weerIk had het juist over de jonge exotische godinnetjes en niet over Sharona die, anders dan haar naam doet vermoeden, absoluut niet exotisch is. Ik kan me 'haar' eerlijk gezegd niet herinneren, maar dat kan kloppen, want mijn vizier stond afgesteld op de 'Aziatische zusjes' en de Antilliaanse, Dominicaanse en Braziliaanse dames die meededen. Maar we dwalen af, heeft niks met VIP gangbang te maken, behalve dan dat exotische Donna meedoet![]()
Niks voor jouw de Casa Joke?Ik ken Misha, Sky en Isha. Dat zijn de enige donkere dames die in ons team zaten.
JammerEhmm nee, het concept dat zij gebruiken bevalt mij niet. Een hoop gratis tijdverspilling doe ik niet aan mee.
Done that, but no more!
Kijkend naar de Vip organisatie... Ik heb jaren geleden eens gevraagd of ik mee mocht doen met de Vip, maar dat werd geweigerd. Net zoals werken in ParkNogWat, mijn leeftijd en looks pasten daar niet.
Jammer