Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het begint om 21:00, je hoeft niet perse op de Gigolina;s te wachten... de meeste stellen komen op hardcore night omdat 'zij' graag lekker genomen wil worden door veel single mannen. Zij staan al vaak ongeduldig boven bij de balustrade te wachten op aktie :) Zonde om tot 23:00 te wachten
Gaan jullie vanavond?😇
Dan kom ik gelijk naar jullie 🙈🔥,
Ik ben er al om 21.00…
 
Het begint om 21:00, je hoeft niet perse op de Gigolina;s te wachten... de meeste stellen komen op hardcore night omdat 'zij' graag lekker genomen wil worden door veel single mannen. Zij staan al vaak ongeduldig boven bij de balustrade te wachten op aktie :) Zonde om tot 23:00 te wachten
Ik heb het niet over de 'gigolina's'.
Uiteraard ben ik er om 21 uur. Ik adviseer absoluut om vroeg te komen. Zo kun je rustig opbouwen, een hapje eten, en 'connecten' met de andere deelnemers. Het duurt vaak wel even voor er echt 'harde actie' is, het begint rustig. De eerste 1.5 / 2 uur is het meer 'afstasten', drankje doen, etc.
Laatste keer was 03:00 afloop te vroeg, omdat we echt heerlijk bezig waren (niet met een 'gigolina') - en we er om 3:15 echt 'gesommeerd' werden te stoppen terwijl we daar nog niet klaar voor waren.
Met 'de actie eerder laten beginnen' bedoel ik dat de bezoekers wel eerder los zouden mogen gaan, maar dat is vaak niet het geval - heeft er gewoon mee te maken dat veel dames/stellen toch eerst even tijd nodig hebben om op stoom te komen.
 
het was een leuk feestje paar leuke interacties gehad in een tweetal 'sessies' MVM, MMVM, MVMV en nog wat andere mannen daaromheen. Maar het kwam langzaam op gang. Duurt eigenlijk te kort, of moet eerder beginnen. Voor ons als stel weet ik niet of ik het het waard vind. 165 is een hoop geld. Dat betalen we in andere clubs waar single mannen komen niet. Wel zijn er veel mooie mensen daar. Leuke contacten gehad met stellen. De mannen zijn behoorlijk rerughoudend vonden wij. Dat is bij andere feestjes of clubs wel anders. Respect is goed. Maar vraag gewoon of je erbij mag komen. Of leg even een hand op een schouder of rug.
Maar de DP was heerlijk volgens Belle. En de vrouw van het stel naast ons was ook niet vies van wat steviger sex. Dat was heerlijk dus.

De gigolinas waren mooi en erg beschikbaar, dus wat dat betreft snap ik de single mannen wel. Maar ik zag dat zelfs zij soms wenkten naar mannen die dan schuchter een stapje naar achteren deden.

Wellicht dar we in november nog een keer gaan. En dan bekijken of we dit vast in onze agenda moeten gaan zetten.
 
De negende editie van de Hardcorenight was zeker een leuk feestje.

Tussen 21 en 23 uur kwam het heel langzaam op gang, maar dat weerhield enkelen er niet van om alvast lekker aan de slag te gaan, zoals een beauty van een jong Aziatisch meisje dat goed geneukt werd door een stel mannen ;) of een lange blonde geile dame die zich wel raad wist met de pikken die haar werden aangeboden.

En mee eens, dit feestje mag langer doorgaan, op een zaterdag tot 4 uur bijvoorbeeld.

Op zich is €165 voor een stel nog niet eens zo heel veel duurder, vergeleken met normale entreeprijzen van swingerclubs zoals Fun of FataMorgana, als je kijkt naar het gebodene, met de extra Gigolinas, de entourage en de drukte met de diversiteit aan stellen en prachtige mensen.

Veel goedkoper is een zondagavondje uit in de Fun voor €95, maar dat is niet te vergelijken met de hardcorenight (ik denk dat ik vanmiddag maar eens met mijn vriendinnetje langskom om voor de laatste keer van de jacuzzi te komen genieten!)

Maar wat leuker voor stellen is, weet ik niet, omdat ik deze recensie voor single mannen schrijf, die seks willen met mooie dames en dan lijkt me de Fun met seksgarantie bij de Gigolinas ideaal.

Je hebt gelijk, de Gigolinas zijn stuk voor stuk mooie dames. Tara, Lorena, Marie-Louise, Alissa, Jacqueline, Lien, Charlie en jaja, Dunya en Daisy 😆. Er waren ook nog een paar dames bij die niet voorgesteld werden, maar die ik wel uit het verleden herkende. Zo kan ik hier denk ik geen namen noemen, maar ik durf toch te zweren dat ik een blonde meid van een opgedoekte gangbangorganisatie bezig heb gezien. En wat voelde haar lichaam lekker aan zeg, als vanouds! ;) en ook nog eens lekker geil. Erg positief om haar na zo'n lange tijd weer vrolijk bezig te hebben gezien.

Ergens begrijp ik de single men wel die terughoudend zijn. Zo heb ik gezien dat een single man bij het ene koppeltje uiterst onvriendelijk, bijna als een hond weggejaagd werd, terwijl er bij het koppel daarnaast uiteindelijk zonder problemen een DP'tje werd uitgevoerd, met een derde man erbij die zijn pik in het mondje van de dame kon schuiven. Ik snap dat mannen terughoudend zijn als het vantevoren niet duidelijk is wat er kan en mag en of stellen überhaupt wel in zijn voor een interactie met extra heren. Er is ook een editie geweest waarbij er dames waren die geheel conform de huidige consentregels vooraf van de man verlangden dat hij verbaal toestemming zocht en niet eerst ongevraagd een hand op schouder of rug legde. Het blijft dus lastig.

In ieder geval was het weer een leuke editie. Mijn recensie van de geile indrukken en mijn eigen escapades volgt nog. Ik ga vanmiddag eerst even terug naar de Fun 😆.
 
Je hebt gelijk, de Gigolinas zijn stuk voor stuk mooie dames. Tara, Lorena, Marie-Louise, Alissa, Jacqueline, Lien, Charlie en jaja, Dunya en Daisy 😆. Er waren ook nog een paar dames bij die niet voorgesteld werden, maar die ik wel uit het verleden herkende. Zo kan ik hier denk ik geen namen noemen, maar ik durf toch te zweren dat ik een blonde meid van een opgedoekte gangbangorganisatie bezig heb gezien. En wat voelde haar lichaam lekker aan zeg, als vanouds! ;) en ook nog eens lekker geil. Erg positief om haar na zo'n lange tijd weer vrolijk bezig te hebben gezien.

Ik heb me goed vermaakt afgelopen vrijdag op dit feestje, het meest weer met de altijd goedlachse Gigolina's. En inderdaad, ook die leuke blonde meid die El Niño noemde was er lekker actief bij en heb ik weer even mogen voelen, altijd een genot.

Ook heel leuk vond ik het om kennis te maken met Ami van Vixenandherstag, prachtige dame die er ook van geniet, het was fijn met haar te seksen! Dank je wel, Ami!

Toch weer de meeste tijd doorgebracht met Charlie, wat blijft ze een topper en een schatje die er geen genoeg van krijgt. Marie-Louise moest ik even overslaan tijdens haar herstel maar dat gaan we een volgende keer inhalen.

Ik zit altijd wat te twijfelen hoe het beste contact te leggen met de stellen. Er is een Duitse vent met zijn vrouw/vriendin die je al bijna de tent uit wil meppen als je alleen maar naar haar kijkt. Dat zal vast een outlier zijn, maar het helpt niet. Wel was er in het begin tussen de Gigolina's een hele leuke amateurdame die haar kontje liet vullen, dat was leuk.
 
De negende editie van de Hardcorenight was zeker een leuk feestje.

Tussen 21 en 23 uur kwam het heel langzaam op gang, maar dat weerhield enkelen er niet van om alvast lekker aan de slag te gaan, zoals een beauty van een jong Aziatisch meisje dat goed geneukt werd door een stel mannen ;) of een lange blonde geile dame die zich wel raad wist met de pikken die haar werden aangeboden.

En mee eens, dit feestje mag langer doorgaan, op een zaterdag tot 4 uur bijvoorbeeld.

Op zich is €165 voor een stel nog niet eens zo heel veel duurder, vergeleken met normale entreeprijzen van swingerclubs zoals Fun of FataMorgana, als je kijkt naar het gebodene, met de extra Gigolinas, de entourage en de drukte met de diversiteit aan stellen en prachtige mensen.

Veel goedkoper is een zondagavondje uit in de Fun voor €95, maar dat is niet te vergelijken met de hardcorenight (ik denk dat ik vanmiddag maar eens met mijn vriendinnetje langskom om voor de laatste keer van de jacuzzi te komen genieten!)

Maar wat leuker voor stellen is, weet ik niet, omdat ik deze recensie voor single mannen schrijf, die seks willen met mooie dames en dan lijkt me de Fun met seksgarantie bij de Gigolinas ideaal.

Je hebt gelijk, de Gigolinas zijn stuk voor stuk mooie dames. Tara, Lorena, Marie-Louise, Alissa, Jacqueline, Lien, Charlie en jaja, Dunya en Daisy 😆. Er waren ook nog een paar dames bij die niet voorgesteld werden, maar die ik wel uit het verleden herkende. Zo kan ik hier denk ik geen namen noemen, maar ik durf toch te zweren dat ik een blonde meid van een opgedoekte gangbangorganisatie bezig heb gezien. En wat voelde haar lichaam lekker aan zeg, als vanouds! ;) en ook nog eens lekker geil. Erg positief om haar na zo'n lange tijd weer vrolijk bezig te hebben gezien.

Ergens begrijp ik de single men wel die terughoudend zijn. Zo heb ik gezien dat een single man bij het ene koppeltje uiterst onvriendelijk, bijna als een hond weggejaagd werd, terwijl er bij het koppel daarnaast uiteindelijk zonder problemen een DP'tje werd uitgevoerd, met een derde man erbij die zijn pik in het mondje van de dame kon schuiven. Ik snap dat mannen terughoudend zijn als het vantevoren niet duidelijk is wat er kan en mag en of stellen überhaupt wel in zijn voor een interactie met extra heren. Er is ook een editie geweest waarbij er dames waren die geheel conform de huidige consentregels vooraf van de man verlangden dat hij verbaal toestemming zocht en niet eerst ongevraagd een hand op schouder of rug legde. Het blijft dus lastig.

In ieder geval was het weer een leuke editie. Mijn recensie van de geile indrukken en mijn eigen escapades volgt nog. Ik ga vanmiddag eerst even terug naar de Fun 😆.
"terwijl er bij het koppel daarnaast uiteindelijk zonder problemen een DP'tje werd uitgevoerd, met een derde man erbij die zijn pik in het mondje van de dame kon schuiven. "

Toch even nieuwsgierig…weet je waar dat was en/of hoe de personen in kwestie eruit zagen? Die scene komt ons namelijk wel heel bekend voor 😜. Maar kan me het wegsturen van een man aldaar niet herinneren.
 
Als jij Belle bent en je partner Beast (of andersom) dan zijn jullie een heel mooi koppel. De situatie speelde zich niet gelijktijdig af, denk dat vlak nadat diegene afdroop, jullie (of dat koppel ;)) plaats namen in die ruimte. Verder in pm denk ik voor details ;).
 
Altijd leuk om verslagen van bezoekers te lezen. 😊

We hebben zelf ook genoten en mijn vriendin kreeg gelukkig voldoende aandacht. Het is inderdaad zo dat mannen niet snel zelf contact zoeken, maar ervaring leert dat als een vrouw in een uitnodigende houding gaat liggen, de mannen snel komen, als bijen naar een honingpotje.
Persoonlijk heb ik liever dat mannen wat terughoudender zijn dan te opdringerig.
Af en toe moest ik een man even aanmoedigen en laten blijken dat hij ook mocht, vooral als er een groter leeftijdsverschil was. Ik geef juist mannen die verlegen zijn ook graag een kans, zeker als ze zich wat laten wegdrukken. Het was ook leuk om te zien dat veel mannen oprecht dankbaar zijn en haar (en mij als ze het weten) dan bedanken voor de kans. Daar doen we het ook voor. ☺️

Persoonlijk kan ik genieten als ze goed doorgeneukt wordt. Dat is ook zeker gelukt. Er was een stel waarbij de dame de man hielp met alles. Zij gaf hem condooms, zij hield de benen van mijn vriendin vast in een betere positie zodat hij goed kon doorstoten met zijn grote penis. Ze waren goed op elkaar ingespeeld. Mijn girl had het zwaar. Als partner leuk om te aanschouwen hoe mijn meisje zo wordt gebruikt. Daar geniet ik weer van. 😁 💦

Ten slotte een hele leuke tijd gehad met een leuk stel. Altijd erg geil om te zien als twee dames innig zoenen. 😉

Bedankt iedereen die haar met respect hebben behandeld en een goede tijd hebben gegeven! 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Het was weer een zeer geslaagde avond. Bij binnenkomst eerst van het heerlijke buffet genoten, en de voorraad nodige proteïnen aangevuld ;)
Het begin kwam even langzaam op gang, ik had het geluk dat ik tijdens een wandelingetje over de bovenverdieping kon 'aansluiten' bij een groepje, waarvan de dame (van een stel) erg happig was op wat extra pikken.
Later op de avond gepijpt door een jonge blondine van een stel, was in eerste instantie wat schuchter maar een maatje van mij (die ik ken uit het wereldje) slaagde er in haar te neuken, terwijl ze haar man pijpte. De gigolina's waren ondertussen beneden al begonnen, rond een uurtje of twaalf sloot ik daarbij aan en heb me met de Turkse schone (Alisa) vermaakt. Onvoorstelbaar wat is die geil. De laatste twee uur was er veel actie op de bovenverdieping, waar het wel altijd erg donker en ook erg warm is. Heb me zelf redelijk ingehouden, ivm smaak / klik etc.
Al met al vond ik deze editie net even een tikkeltje minder dan de vorige, dat is een subjectieve ervaring uiteraard, mede ingegeven doordat bij de vorige editie een 26-jarige half-Surinaamse dame was (geen gigolina) met wie ik en een groepje andere heren ons toen tot na 3:00 vermaakt hebben.
Er zitten mooie mensen bij in de Fun, maar niet iedereen is open voor actie, zo was er een jong Spaans stel waarvan ik en mijn maatje direct onder de indruk waren - helaas deden zij niets deze avond behalve rondkijken.
Hardcore Night blijft hét feest waar je bij moet zijn, dus volgende editie gewoon weer - April was voor mij een absolute 10, deze editie geef ik een 7 - je weet van tevoren ook nooit wat de avond/nacht je precies brengt en dat maakt het ook leuk/spannend.
Ook is het zo, dat je eigen 'standaard' gewoon invloed heeft op hoeveel seks je bij zo'n feest zult hebben - ik zie ook single jongens van in de 20 die er geen énkele moeite mee hebben een vrouw van 50-60 te doen - ja, dan heb je makkelijk seks, ben je een dertiger die als single komt en meer van eigen leeftijd zoekt, dan moet je geluk hebben qua klik etc. (Of gewoon voor de gigolina's gaan natuurlijk, dat kan altijd)
Ik zit altijd wat te twijfelen hoe het beste contact te leggen met de stellen. Er is een Duitse vent met zijn vrouw/vriendin die je al bijna de tent uit wil meppen als je alleen maar naar haar kijkt. Dat zal vast een outlier zijn, maar het helpt niet. Wel was er in het begin tussen de Gigolina's een hele leuke amateurdame die haar kontje liet vullen, dat was leuk.
Die Duitser herken ik ook. Hij wil er wél dames bij hebben - gaf hij een keer aan bij een vorige editie. Zijn de uitzonderingen hoor.
Er zijn genoeg actieve stellen die het prima vinden - je moet een beetje doorhebben hoe het werkt, er gewoon bij gaan wanneer er meer mannen bij zijn, en je merkt vanzelf als ze er niet voor open staat.
 
Laatst bewerkt:
Nou vanuit de gigolina's, wij hebben ook weer ontzettend genoten ! Nu heb ik mij wat in moeten houden aangezien ik nog herstellende ben van mijn operatie en ik donderdag ook een gb had 🤣
Maar ik wilde er echt heel graag bij zijn. Wij krijgen de actie voordat wij erbij komen niet echt mee. Dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar vanaf het moment dat wij in actie kwamen vond ik het super ! Weer veel bekende gezien. Dat is altijd leuk. Van 1 stel was ik de eerste vrouw waar hij sex mee had buiten zijn partner om. Waren nog nieuw in het wereldje. Maar genoten van de sfeer. Veel gekletst ook. Ik hoop 30 augustus wat minder last te hebben en meer in actie te zijn.
Maar kijk nu ook uit naar 13 juni, dan is er een mega bang in club Buddha met 9 mooie dames. Waaronder ik. 😊
 
Sinds 10 uur vanochtend kunnen single men weer een ticket bestellen via de website van de Fun. Ik heb 'm al gekocht😆. Wat was het vorige week vrijdag druk en warm. Net als Mr Sunshine vond ik deze editie wel leuk, maar minder dan de vorige keer.

Ik had helaas een stuk minder seks dan de vorige editie waar ik toen dagen na het constante neuken nog steeds op een wolk zat. Die 'high' had ik nu niet, maar dat is geheel en al te wijten aan die sappige ronde billen van Lien 🤪. Ik was haar in doggy style aan het neuken en ik had daarbij de grootste moeite om niet al direct klaar te komen. Op een gegeven moment dacht ik: 'Fuck it, het voelt gewoon te lekker in haar kutje, daar ga ik' en haar ronde stevige billen vastgrijpend kwam ik heftig klaar. Van dat hevige orgasme heb ik lang moeten herstellen, maar desondanks wel kunnen genieten van de geile actie om me heen...
 
Sinds 10 uur vanochtend kunnen single men weer een ticket bestellen via de website van de Fun. Ik heb 'm al gekocht😆. Wat was het vorige week vrijdag druk en warm. Net als Mr Sunshine vond ik deze editie wel leuk, maar minder dan de vorige keer.

Ik had helaas een stuk minder seks dan de vorige editie waar ik toen dagen na het constante neuken nog steeds op een wolk zat. Die 'high' had ik nu niet, maar dat is geheel en al te wijten aan die sappige ronde billen van Lien 🤪. Ik was haar in doggy style aan het neuken en ik had daarbij de grootste moeite om niet al direct klaar te komen. Op een gegeven moment dacht ik: 'Fuck it, het voelt gewoon te lekker in haar kutje, daar ga ik' en haar ronde stevige billen vastgrijpend kwam ik heftig klaar. Van dat hevige orgasme heb ik lang moeten herstellen, maar desondanks wel kunnen genieten van de geile actie om me heen...
Godallemachtig, wat ben ik je dankbaar! Zit nu in buitenland voor vakantie en grotendeels offline, af en toe wifi in hotel uitgezonderd.
Was me helemaal niet bewust dat de kaartverkoop voor Augustus, nú al begon!
Toevallig zag ik een pushmelding voorbij komen van mail met reactie op deze topic, en alsof het zo moest zijn las ik je eerste zin.
Meteen even rustig plekje opgezocht en mijn kaart besteld, godzijdank was het nog niet uitverkocht..... Ik ben er bij! 👌
 
Ticket is besteld blij dat ik er weer bij kan zijn welke leuke mensen ga ik nog meer tegenkomen.

Gaan er weer een grandioze avond en geniet avond van maken
Bizar dat er nog kaarten zijn! Je hebt geluk. Ik ben ook van de partij. In maart voor het eerst, en wil nu geen editie meer missen. Het is 1 groot pretpaleis. En, ook al kom je daar niet voor, het buffet is ook nog eens geweldig. Lekker eten, prachtige vrouwen, goede sfeer. Wat wil een man nog meer?
 
30 augustus Fun4Two ben ik er ook weer bij en dat wordt voor mij (en ook voor de Gigolinas) de 10e keer! Dus dat kan ik niet missen.

De actie met de Gigolinas is altijd leuk. Laatste keer niet goed geconcentreerd en meteen mijn zaad in het condoom diep in zachte en warme Lien geschoten. Dus verder maar even rondgekeken hoe Jacqueline met duikbril op 😆 onder de krachtige squirtstraal van Lien plaatsnam. En hoe blonde Gigi (ja was zij het echt?) samen met Alissa een pik aan het afzuigen was. Overal in de club werd geneukt (behalve in het restaurant waar weer heerlijk gedineerd kon worden 😋).

Vóór het startschot werd een jonge slanke, bekende Aziatische schoonheid al lekker geneukt door een stel kerels. Ze zag er erotisch schattig uit met een kort schoolgirlachtig rokje en haar zwarte haren in een lange paardenstaart. Van haar weet je dat single men een kans hebben om lekker aan de slag te gaan. Dat is uiteraard ook zo bij andere bekenden van dit forum.

Maar er zijn ook stelletjes waarbij niks mogelijk is. Dat jonge Spaanse stel waar Mr Sunshine het hierboven over had, heb ik uiteraard ook gezien. Nondej...wat een lekker lijf had zij zeg. Haar had ik heel graag stevig in doggy willen nemen aan de balustrade, maar helaas.

Er komen dus heel veel verschillende stelletjes met al of niet ervaring in de swingerswereld. Heel veel tiptop verzorgde dames in de meest sexy lingerie, van uiteenlopende etniciteit. Van prachtige jonge blonde dames tot goedgevormde, verleidelijke ebony babes. Of hier en daar een onschuldig ogende Aziatische beauty. Met perfect zittende pakjes waarbij het malse kutje zonder gène zichtbaar gelaten werd, of net bedekt met een stukje stof en de billen goed geaccentueerd (er waren heel veel mooie billen). Of sexy ultrakorte rokjes.

Aandoenlijk waren de eerste stapjes van een jongedame van een koppeltje dat zich heel voorzichtig liet betasten door een ander, zeer begripvol koppeltje. Ben benieuwd of bij de volgende editie datzelfde schuchtere dametje dan een volleerd swinger is en zich zonder moeite laat nemen zoals andere swingerdames deze avond.

Wat ook wel grappig is (en herkenbaar) zijn de stelletjes waarvan de man en de vrouw het even niet met elkaar eens zijn. Waar zij linksaf wil, wil hij rechtsaf, of manlief heeft zich iets teveel laten gaan bij een andere dame, tot ongenoegen van zijn vrouw, of de vrouw heeft zich teveel laten gaan en haar jaloerse man is het er duidelijk niet mee eens. En dat wordt dan over en weer duidelijk naar elkaar gemaakt, in al of niet vreemde talen. Vermakelijk.

In deze editie kon voor de laatste keer gebruik gemaakt worden van de jacuzzi, want die ruimte wordt nu verbouwd. En dat er gretig gebruik van werd gemaakt, maakte het galmende gekreun en het veelvuldig gewip in de jacuzzi wel duidelijk. Overal klotste het water aan alle kanten over de randen. 'No sex in the pool' , ach daar heeft niemand zich al die jaren aan gehouden 😆.

Toen de lichten tegen 3 uur aanfloepten, werd er nog overal geneukt. Ik zat even met een Dominicaanse schone in een sexy babydolletje innig op de bank verstrengeld, terwijl er naast ons een gespierde Antilliaan zijn ebony vriendin aan het neuken was.
Mijn Dominicaanse schone maakte zich even los van mij en reed zich tegen de gespierde Antilliaan op, ondertussen even zijn stijve paal vastpakkend en voelend hoe hij zijn ebony vriendin pompte. Met een stevige kreun spoot hij over de tieten van zijn vriendin, terwijl de Dominicaanse dame de laatste druppels uit zijn pik trok. Lekker hoor.

Zoals zij zich tegen die Antilliaan opwreef, zo mag blonde Gigi, ja is zij het echt? ook weer tegen mij oprijden de volgende keer. Want na afgelopen vrijdag bij HaagseB (zie recensie aldaar) wil ik vooral meer jong en blond 😋😋 en mensen die Gigi kennen, weten wat voor beauty zij is. Tot de volgende keer!
 
Laatst bewerkt:
30 augustus Fun4Two ben ik er ook weer bij en dat wordt voor mij (en ook voor de Gigolinas) de 10e keer! Dus dat kan ik niet missen.

De actie met de Gigolinas is altijd leuk. Laatste keer niet goed geconcentreerd en meteen mijn zaad in het condoom diep in zachte en warme Lien geschoten. Dus verder maar even rondgekeken hoe Jacqueline met duikbril op 😆 onder de krachtige squirtstraal van Lien plaatsnam. En hoe blonde Gigi (ja was zij het echt?) samen met Alissa een pik aan het afzuigen was. Overal in de club werd geneukt (behalve in het restaurant waar weer heerlijk gedineerd kon worden 😋).

Vóór het startschot werd een jonge slanke, bekende Aziatische schoonheid al lekker geneukt door een stel kerels. Ze zag er erotisch schattig uit met een kort schoolgirlachtig rokje en haar zwarte haren in een lange paardenstaart. Van haar weet je dat single men een kans hebben om lekker aan de slag te gaan. Dat is uiteraard ook zo bij andere bekenden van dit forum.

Maar er zijn ook stelletjes waarbij niks mogelijk is. Dat jonge Spaanse stel waar Mr Sunshine het hierboven over had, heb ik uiteraard ook gezien. Nondej...wat een lekker lijf had zij zeg. Haar had ik heel graag stevig in doggy willen nemen aan de balustrade, maar helaas.

Er komen dus heel veel verschillende stelletjes met al of niet ervaring in de swingerswereld. Heel veel tiptop verzorgde dames in de meest sexy lingerie, van uiteenlopende etniciteit. Van prachtige jonge blonde dames tot goedgevormde, verleidelijke ebony babes. Of hier en daar een onschuldig ogende Aziatische beauty. Met perfect zittende pakjes waarbij het malse kutje zonder gène zichtbaar gelaten werd, of net bedekt met een stukje stof en de billen goed geaccentueerd (er waren heel veel mooie billen). Of sexy ultrakorte rokjes.

Aandoenlijk waren de eerste stapjes van een jongedame van een koppeltje dat zich heel voorzichtig liet betasten door een ander, zeer begripvol koppeltje. Ben benieuwd of bij de volgende editie datzelfde schuchtere dametje dan een volleerd swinger is en zich zonder moeite laat nemen zoals andere swingerdames deze avond.

Wat ook wel grappig is (en herkenbaar) zijn de stelletjes waarvan de man en de vrouw het even niet met elkaar eens zijn. Waar zij linksaf wil, wil hij rechtsaf, of manlief heeft zich iets teveel laten gaan bij een andere dame, tot ongenoegen van zijn vrouw, of de vrouw heeft zich teveel laten gaan en haar jaloerse man is het er duidelijk niet mee eens. En dat wordt dan over en weer duidelijk naar elkaar gemaakt, in al of niet vreemde talen. Vermakelijk.

In deze editie kon voor de laatste keer gebruik gemaakt worden van de jacuzzi, want die ruimte wordt nu verbouwd. En dat er gretig gebruik van werd gemaakt, maakte het galmende gekreun en het veelvuldig gewip in de jacuzzi wel duidelijk. Overal klotste het water aan alle kanten over de randen. 'No sex in the pool' , ach daar heeft niemand zich al die jaren aan gehouden 😆.

Toen de lichten tegen 3 uur aanfloepten, werd er nog overal geneukt. Ik zat even met een Dominicaanse schone in een sexy babydolletje innig op de bank verstrengeld, terwijl er naast ons een gespierde Antilliaan zijn ebony vriendin aan het neuken was.
Mijn Dominicaanse schone maakte zich even los van mij en reed zich tegen de gespierde Antilliaan op, ondertussen even zijn stijve paal vastpakkend en voelend hoe hij zijn ebony vriendin pompte. Met een stevige kreun spoot hij over de tieten van zijn vriendin, terwijl de Dominicaanse dame de laatste druppels uit zijn pik trok. Lekker hoor.

Zoals zij zich tegen die Antilliaan opwreef, zo mag blonde Gigi, ja is zij het echt? ook weer tegen mij oprijden de volgende keer. Want na afgelopen vrijdag bij HaagseB (zie recensie aldaar) wil ik vooral meer jong en blond 😋😋 en mensen die Gigi kennen, weten wat voor beauty zij is. Tot de volgende keer!
Wat geniet ik altijd van jouw recensies @el niño mimado! 👏
 
Dat klopt. Op de dansvloer zal er natuurlijk gewoon weer genoeg actie met de Gigolinas zijn, maar de passage naar de jacuzzi is afgesloten. Je moet buitenom naar de Tantra Tempel. Minder bewegingsruimte, dat is jammer. Hoe het gaat uitpakken op 30 augustus, ik weet het niet, we wachten het maar even af.
 
Ik probeer al een tijdje mijn mooie blonde vrouw mee te krijgen maar ze wil graag op voorhand weten welke mannen er ongeveer zijn tijdens deze party. Iemand een idee of er ergens iets te vinden is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan