Het was weer een zeer geslaagde avond. Bij binnenkomst eerst van het heerlijke buffet genoten, en de voorraad nodige proteïnen aangevuld
Het begin kwam even langzaam op gang, ik had het geluk dat ik tijdens een wandelingetje over de bovenverdieping kon 'aansluiten' bij een groepje, waarvan de dame (van een stel) erg happig was op wat extra pikken.
Later op de avond gepijpt door een jonge blondine van een stel, was in eerste instantie wat schuchter maar een maatje van mij (die ik ken uit het wereldje) slaagde er in haar te neuken, terwijl ze haar man pijpte. De gigolina's waren ondertussen beneden al begonnen, rond een uurtje of twaalf sloot ik daarbij aan en heb me met de Turkse schone (Alisa) vermaakt. Onvoorstelbaar wat is die geil. De laatste twee uur was er veel actie op de bovenverdieping, waar het wel altijd erg donker en ook erg warm is. Heb me zelf redelijk ingehouden, ivm smaak / klik etc.
Al met al vond ik deze editie net even een tikkeltje minder dan de vorige, dat is een subjectieve ervaring uiteraard, mede ingegeven doordat bij de vorige editie een 26-jarige half-Surinaamse dame was (geen gigolina) met wie ik en een groepje andere heren ons toen tot na 3:00 vermaakt hebben.
Er zitten mooie mensen bij in de Fun, maar niet iedereen is open voor actie, zo was er een jong Spaans stel waarvan ik en mijn maatje direct onder de indruk waren - helaas deden zij niets deze avond behalve rondkijken.
Hardcore Night blijft hét feest waar je bij moet zijn, dus volgende editie gewoon weer - April was voor mij een absolute 10, deze editie geef ik een 7 - je weet van tevoren ook nooit wat de avond/nacht je precies brengt en dat maakt het ook leuk/spannend.
Ook is het zo, dat je eigen 'standaard' gewoon invloed heeft op hoeveel seks je bij zo'n feest zult hebben - ik zie ook single jongens van in de 20 die er geen énkele moeite mee hebben een vrouw van 50-60 te doen - ja, dan heb je makkelijk seks, ben je een dertiger die als single komt en meer van eigen leeftijd zoekt, dan moet je geluk hebben qua klik etc. (Of gewoon voor de gigolina's gaan natuurlijk, dat kan altijd)
Ik zit altijd wat te twijfelen hoe het beste contact te leggen met de stellen. Er is een Duitse vent met zijn vrouw/vriendin die je al bijna de tent uit wil meppen als je alleen maar naar haar kijkt. Dat zal vast een outlier zijn, maar het helpt niet. Wel was er in het begin tussen de Gigolina's een hele leuke amateurdame die haar kontje liet vullen, dat was leuk.
Die Duitser herken ik ook. Hij wil er wél dames bij hebben - gaf hij een keer aan bij een vorige editie. Zijn de uitzonderingen hoor.
Er zijn genoeg actieve stellen die het prima vinden - je moet een beetje doorhebben hoe het werkt, er gewoon bij gaan wanneer er meer mannen bij zijn, en je merkt vanzelf als ze er niet voor open staat.