Op vrijdag 29 maart wordt de eerste editie van 2024 gehouden. Hieronder nog even een korte sfeerimpressie van de laatste editie van 2023.
Ik heb even zitten twijfelen of ik me weer zou aanmelden voor 29 maart, want 'veel zal wel weer van hetzelfde zijn'. Maar toen het moment daar was dat er weer kaarten besteld konden worden, overwon de gedachte dat het vast wel weer een enorm geile bende gaat zijn om in een grote oude monumentale boerderij megaveel actie van mooie seksende mensen te zien en daar zelf onderdeel van te zijn.
Ook bij de laatste editie van 2023 waren er geen verrassingen in de opstelling van de Gigolina's. Het blijft leuk om wachtend in de rij alvast naar binnen te kunnen kijken in de warme kamer waar de Gigolina's al uitgelaten zitten te babbelen en te lachen. Buiten in de kou zorgen dat soort gezellige tafereeltjes voor de nodige warmte. In de rij voor me was een lekkere blonde dame aan het rillen. Dat bleek het upcoming adult model Joy Latoya te zijn die met een eigen website aardig aan de weg probeert te timmeren. Straks meer over haar. Al met al dus weer voldoende 'eye candy' om de kou snel te vergeten.
Binnen was het weer een gezellige warme ambiance, met in het restaurant een heerlijk Caribbisch menu. Mooie mensen die voorbij lopen. Daarover straks wat meer.
Rond 23 uur werden de Gigolina's voorgesteld, maar die aankondiging heeft el niño gemist, want el niño was even ergens anders met een van de single dames. Toen hij terugkwam bij de dansvloer, werd er al volop geneukt. En inderdaad, geen nieuwe gezichten bij de Gigolina's. Turkse Alicia met haar heerlijke curves liet haar BH aan. Dat is jammer zeg, want zij heeft nog steeds dat goddelijke slanke curvy lichaam. Heb me even heerlijk laten zuigen door haar. Marie Louise had een sexy schoolgirl rokje aan dat omhoog geschoven werd als ze lekker op en neer wilde wippen op een pik. Donkere Lien met haar heerlijke zachte lippen zoog de ene na de andere pik af en ontving het zaad tegen haar lippen of in haar mond. Ook zij was zeer actief en wipte er lekker op los in allerlei geile standjes. Lekker doggy style met één opgetrokken been, zodat haar poesje de stoten goed kon opvangen. El niño kwam ook lekker in haar mond klaar.
Er liepen weer veel mooie vrouwen rond: een ebony dame met een mooie strakke kont, of een beeldschoon jong Aziatisch meisje dat in de jacuzzi lekker op de stijve pik kroop van haar (gezelschaps?)partner. Daar voelde el niño toch even wat jaloezie naar boven borrelen
. Actiepunt voor 2024: advertentie op Sexjobs zetten om een net zo mooie Aziatische dame te vinden als zij, om met haar als vast koppeltje dit soort feesten af te struinen
.
Er waren weer veel mooie internationale gasten. Maar van eigen bodem kwam Joy Latoya. Een geile blonde jongedame die in de Tantra Tempel de boel heerlijk bij elkaar aan het kreunen was, onder het tevreden goedkeuren van haar sympathieke partner. Aan weerszijden pijpte ze elke stijve pik die aangeboden werd, terwijl ze op haar rug liggend stevig werd genomen, of afwisselend in doggy style. Haar zware diepe kreunen lieten er geen misverstand over bestaan dat ze er lekker van genoot. Geil!! Hulde aan deze mooie dame en een hoogtepunt van de avond.
Als ik Marie-Louise goed begrijp (uit een andere post), is de gangbang met de Gigolina's van 23 tot 01 of 02 uur? Dat verklaart dan ook waarom er sommige Gigolina's naar boven vertrokken in het laatste uur en niet op de dansvloer bleven.
El niño is er vol goede moed en geiligheid weer bij op het volgende feest!