Purnn
Newbie
Wij zijn in ieder geval gewoon nog steeds van de partij vanavond en hebben er zin in!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammer dat het niet uitverkocht is voor de stelletjes en single vrouwen. Met name bij de stelletjes heb ik dat nog niet vaak gezien.
Ach ja, al die geile indrukken. Lekker staan te douchen en dan komt er een bloedmooie dame de douche in die zich ongegeneerd gaat uitkleden. En het mooie is dat je je stijve pik niet hoeft te verbergen.
Of bij de ingang , in de rij, kun je even naar binnen kijken waar de Gigolinas zich prepareren voor de avond. Een Gigolina was in de weer met een ingewikkeld zwart pakje met allerlei teugels eraan. Jammie... genoeg leuk dingen op zo'n avond.
Eentje die werkt op batterijen zou op zulke avonden toch een uitkomst zijn. Gewoon even kabeltje eraan en doorgaanelke avond is totaal verschillend, dat is ook het mooie, nog gepraat met wat gigolina's en dat zijn stuk voor stuk ook lieve topmeiden hoor.
volgende keer misschien wat meer actie....misschien niet, zulke avonden zijn best lang en ik merk ook dat me pik aan het eind ook niet echt meer meewerkt
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: deze editie van de Hardcore Night vond ik een grote flop. Het was veel rustiger dan voorgaande edities. Veel minder actie. Begrijp me niet verkeerd - boven is het in de smalle gangen inderdaad soms even dringen - maar rond een uurtje of 00:30 was het beneden dal zo goed als uitgestorven.
Behalve de gigolina's was beneden niks te beleven - en boven was de actie ook matig vergeleken met voorgaande edities.
Boven wel een aantal goodlooking ladies en stellen gespot, die de hele avond niet actief zijn geweest.
Hoogtepunt was een blondine, van een stel, die zich wél heerlijk liet gaan zoals altijd en op de nodige belangstelling van single heren kon rekenen - een van de weinige lichtpuntjes deze avond.
Van de 'usual suspects' die ik ken uit het wereldje heb ik deze editie letterlijk niemand gezien - inmiddels met een aantal contact gehad en die waren naar Erofeestjes in Breukelen.
Enkele gigolina's, waaronder de knappe Alisha (de Turkse), waren ook afgemeld voor deze avond wegens griep.
Een kennis van mij uit het wereldje had zijn kaart te koop aangeboden wegens omstandigheden, er waren er meer op Ticketswap, en raakte zijn kaart simpelweg niet kwijt....
Wie niet geweest is, heeft niks gemist - is mijn conclusie. Vervolgens hoor ik van de Erofeestjes gangers dat die een topavond beleefd hebben - met volop activiteit en veel nieuwe stellen / dames er bij.
Ben er nog niet zo zeker van of ik de volgende editie in de Fun weer mee ga doen, al een tijdje niet meer bij Erofeestjes geweest en daar ga ik eerst weer wat feestjes meepakken. Deze 31e echt verkeerd 'gegokt' - en voor het eerst echt het gevoel dat ik 195 euro heb weggegooid.
Van tevoren was mijn verwachting dat 'men' massaal de voorkeur aan Hardcore Night zou geven en het dus rustig zou zijn in Organza - en ben verbaasd dat het blijkbaar andersom is geweest.... 'Hardcore Night' wordt toch gepropageerd als hét únieke event waar je bij móet zijn. Toen ik in maart vorig jaar dit feest voor het eerst meemaakte, ervaarde ik dat ook zo. Dan liggen de verwachtingen zeer hoog...Dat zei ik toch al van tevoren, sluts en studs is gepland op dezelfde dag en BITCH vandaag en je moet er zelf ook wat van maken, er viel wel echt genoeg te beleven.
Er waren wel heel veel stellen die niks met anderen deden dat klopt zeker, trouwens zonde dat ze hun kaart niet meer kwijt raakte !
Erofeestjes staat ook op mijn lijst, al heel erg lang trouwens maar vroeger niet aan toegekomen.
nu ken ik ook wel wat heerlijke stelletjes en dames persoonlijk inmiddels op hardcore night en dat scheelt ook wel in de toekomst wat actie betreft.
als er al meer dan 5/6 man bij een bloedmooie dame staan dan hoef ik sws niet meer aan te sluiten.
Van tevoren was mijn verwachting dat 'men' massaal de voorkeur aan Hardcore Night zou geven en het dus rustig zou zijn in Organza - en ben verbaasd dat het blijkbaar andersom is geweest.... 'Hardcore Night' wordt toch gepropageerd als hét únieke event waar je bij móet zijn. Toen ik in maart vorig jaar dit feest voor het eerst meemaakte, ervaarde ik dat ook zo. Dan liggen de verwachtingen zeer hoog...
Het was inderdaad anders dan anders maar een grote flop wil ik het niet noemen. Wel teleurstellend uiteraard dat vaste meiden zoals Alissa en Lien er niet waren. Maar ondanks dat heb ik bijvoorbeeld wel kunnen genieten van de mooie zachte Charlee. En Jacqueline met haar mooie staartjes in het haar, paste goed bij haar mooie gezicht.
Minder Gigolinas, maar het bizarre is dat er zo weinig man op af kwam. En als ze niks te doen hebben, dan loopt de dansvloer op een gegeven moment leeg.
Er viel overigens nog genoeg te neuken boven, maar dat is voor de een wat meer weggelegd dan de ander, er is daar geen seksgarantie.