Even een korte recap van el niño: Marie-Louise, Charlee, Dunya, Morgan, Tara en Jacqueline waren de Gigolinas van dienst. Ja, dat tel je goed: slechts zes Gigolinas. Bobby vertelde dat de rest was geveld door de griep. Maar vreemd genoeg was het ondanks dit lage aantal toch wel extreem rustig te noemen bij de Gigolinas. Ik heb uitgebreid Charlee kunnen neuken, maar door de priemende ogen langs de zijkant van de dansvloer hield el niño het op een gegeven moment niet meer stijf. Nou is het wel vaker erg rustig bij de Gigolinas, maar dit was wel uitzonderlijk te noemen. En dus mochten de Gigolinas rond één uur van Bobby naar boven gaan
Zo kon je Marie-Louise of Charlee in de kamertjes tegenkomen tussen de andere gasten.
Verder kon er weer veel, heel veel geneukt, gepijpt en gebeft worden. Vrijwel vanaf het begin galmden er al kreunen op de bovenetage, waren er mooie dames beschikbaar. En uiteraard kon je ook weer je vreemde talen ophalen, ah oui ma chérie, suce-moi la bite. En het is best wel geil om een Oost-Europese dame die hard genomen wordt, te horen roepen: Da,! Da,! Da !
Ik zag wat forumleden ook behoorlijk tekeer gaan.
En tussen het publiek bleek naast mooie available dames nog een verrassing te zitten. Zeg maar een mooie dame die hier op het forum is 'besproken' deed ook lekker mee. Heerlijk.
Daarnaast natuurlijk ook weer de bloedmooie meiden met fantastische lichamen die niet beschikbaar waren voor de single mannen. Tja, daar doe je niks aan. Maar daarentegen waren er wel weer een stel leuke single dames. Ach, het is best lekker sexen zo op een koude vrijdagnacht in zo'n monumentale boerderij.
De vernieuwde wellnessruimte gaat open in het Valentijnsweekend. Mede daardoor heeft el niño geen verslag kunnen uitbrengen van de gebeurtenissen in de Tantratempel. Mij niet gezien om in de kou over te steken, zelfs niet met badjas en slippers aan. Mocht er iemand wel de kou getrotseerd hebben, dan hoor ik graag hoe het daar is geweest