Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer dat het niet uitverkocht is voor de stelletjes en single vrouwen. Met name bij de stelletjes heb ik dat nog niet vaak gezien.

het is een beetje vreemd want vanochtend was er nog maar 1 ticket beschikbaar en nu weer volop....alhoewel de single ladies zijn echt bijna op.

maar het maakt niet zoveel uit, we gaan er gewoon wat gezelligs van maken :love:
gastenlijst ziet er heerlijk uit in ieder geval.

Opvallend dat het niet uitverkocht is. 2 mogelijke verklaringen:

1. De al eerder genoemde feesten die min of meer tegelijkertijd worden gegeven. Keuze zat (en dat is natuurlijk alleen maar mooi, hoe meer plekken om lekker vrijuit te sexen, des te beter).

2. De Fun is nog steeds 'in 2-en geknipt'. Wellnessgedeelte afgesloten. Had zelf al met mijn vaste dame afgesproken dat we pas weer naar de Fun zouden gaan als de Wellness open gaat. Het is voor ons een stuk minder leuk zonder wellness want dat hoorde er voor ons wel bij.

We zullen het vanavond wel meemaken. Mexicaans eten op het menu dus met die pepers zit het alvast goed 😁😁

Even een korte recap van el niño: Marie-Louise, Charlee, Dunya, Morgan, Tara en Jacqueline waren de Gigolinas van dienst. Ja, dat tel je goed: slechts zes Gigolinas. Bobby vertelde dat de rest was geveld door de griep. Maar vreemd genoeg was het ondanks dit lage aantal toch wel extreem rustig te noemen bij de Gigolinas. Ik heb uitgebreid Charlee kunnen neuken, maar door de priemende ogen langs de zijkant van de dansvloer hield el niño het op een gegeven moment niet meer stijf. Nou is het wel vaker erg rustig bij de Gigolinas, maar dit was wel uitzonderlijk te noemen. En dus mochten de Gigolinas rond één uur van Bobby naar boven gaan ;) Zo kon je Marie-Louise of Charlee in de kamertjes tegenkomen tussen de andere gasten.

Verder kon er weer veel, heel veel geneukt, gepijpt en gebeft worden. Vrijwel vanaf het begin galmden er al kreunen op de bovenetage, waren er mooie dames beschikbaar. En uiteraard kon je ook weer je vreemde talen ophalen, ah oui ma chérie, suce-moi la bite. En het is best wel geil om een Oost-Europese dame die hard genomen wordt, te horen roepen: Da,! Da,! Da !

Ik zag wat forumleden ook behoorlijk tekeer gaan. 👍

En tussen het publiek bleek naast mooie available dames nog een verrassing te zitten. Zeg maar een mooie dame die hier op het forum is 'besproken' deed ook lekker mee. Heerlijk.

Daarnaast natuurlijk ook weer de bloedmooie meiden met fantastische lichamen die niet beschikbaar waren voor de single mannen. Tja, daar doe je niks aan. Maar daarentegen waren er wel weer een stel leuke single dames. Ach, het is best lekker sexen zo op een koude vrijdagnacht in zo'n monumentale boerderij.

De vernieuwde wellnessruimte gaat open in het Valentijnsweekend. Mede daardoor heeft el niño geen verslag kunnen uitbrengen van de gebeurtenissen in de Tantratempel. Mij niet gezien om in de kou over te steken, zelfs niet met badjas en slippers aan. Mocht er iemand wel de kou getrotseerd hebben, dan hoor ik graag hoe het daar is geweest 😝

was weer een heerlijk feestje !

ik genoot heerlijk van de mensen en de sfeer, veel praatjes gemaakt, lekker gedanst !

Het hele sex gebeuren hoefde niet echt van mij vandaag tevens was het boven zo druk dat het amper te doen was.

wel nog wat geile spaghettisex met 2 stellen ( 1 stel had ik meegenomen )

Het was vandaag wel heel erg tam bij de gigolina's, beetje mee gedanst, met marie louise een ijsje "gedeeld" en fijn gesext 1 op 1, niemand kwam erbij.
ze smeekten op een gegeven moment gewoon om actie!

nog heel lang met charlie gedanst en die wist me zo op te geilen ook nog gesext 1 op 1.

pas later plofte ik naast een stelletje neer die wel wat met mij wilde doen en we zijn in een afgesloten kamertje tot sluit doorgegaan, de dame kon het wel waarderen, de vonken vlogen er vanaf, had haar onverwacht nog even klaar gebeft en daarna is ze nog een keer gekomen :love:

Ach ja, al die geile indrukken. Lekker staan te douchen en dan komt er een bloedmooie dame de douche in die zich ongegeneerd gaat uitkleden. En het mooie is dat je je stijve pik niet hoeft te verbergen.

Of bij de ingang , in de rij, kun je even naar binnen kijken waar de Gigolinas zich prepareren voor de avond. Een Gigolina was in de weer met een ingewikkeld zwart pakje met allerlei teugels eraan. Jammie... genoeg leuk dingen op zo'n avond.

Ach ja, al die geile indrukken. Lekker staan te douchen en dan komt er een bloedmooie dame de douche in die zich ongegeneerd gaat uitkleden. En het mooie is dat je je stijve pik niet hoeft te verbergen.

Of bij de ingang , in de rij, kun je even naar binnen kijken waar de Gigolinas zich prepareren voor de avond. Een Gigolina was in de weer met een ingewikkeld zwart pakje met allerlei teugels eraan. Jammie... genoeg leuk dingen op zo'n avond.

elke avond is totaal verschillend, dat is ook het mooie, nog gepraat met wat gigolina's en dat zijn stuk voor stuk ook lieve topmeiden hoor.
volgende keer misschien wat meer actie....misschien niet, zulke avonden zijn best lang en ik merk ook dat me pik aan het eind ook niet echt meer meewerkt :ROFLMAO:

elke avond is totaal verschillend, dat is ook het mooie, nog gepraat met wat gigolina's en dat zijn stuk voor stuk ook lieve topmeiden hoor.
volgende keer misschien wat meer actie....misschien niet, zulke avonden zijn best lang en ik merk ook dat me pik aan het eind ook niet echt meer meewerkt :ROFLMAO:
Eentje die werkt op batterijen zou op zulke avonden toch een uitkomst zijn. Gewoon even kabeltje eraan en doorgaan 😂

Echt een topavond gehad. Heerlijk vrouwlief zien genieten van meerdere single mannen en ook nog echt super tijd gehad met een stel. Zeker weten dat we de volgende editie weer van de partij zijn, dit is echt de ultieme Fun ervaring voor ons. De perfecte combinatie van alles wat geil is.

Terug
Bovenaan Onderaan