Purnn
Newbie
Wij zijn in ieder geval gewoon nog steeds van de partij vanavond en hebben er zin in!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammer dat het niet uitverkocht is voor de stelletjes en single vrouwen. Met name bij de stelletjes heb ik dat nog niet vaak gezien.
Ach ja, al die geile indrukken. Lekker staan te douchen en dan komt er een bloedmooie dame de douche in die zich ongegeneerd gaat uitkleden. En het mooie is dat je je stijve pik niet hoeft te verbergen.
Of bij de ingang , in de rij, kun je even naar binnen kijken waar de Gigolinas zich prepareren voor de avond. Een Gigolina was in de weer met een ingewikkeld zwart pakje met allerlei teugels eraan. Jammie... genoeg leuk dingen op zo'n avond.
Eentje die werkt op batterijen zou op zulke avonden toch een uitkomst zijn. Gewoon even kabeltje eraan en doorgaanelke avond is totaal verschillend, dat is ook het mooie, nog gepraat met wat gigolina's en dat zijn stuk voor stuk ook lieve topmeiden hoor.
volgende keer misschien wat meer actie....misschien niet, zulke avonden zijn best lang en ik merk ook dat me pik aan het eind ook niet echt meer meewerkt