Marie-Louise
Wandelaar
- 78
- 07/11/22
- 201
Alle hulp is welkom !ik kom je sowieso ook helpen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlle hulp is welkom !ik kom je sowieso ook helpen
Ik kijk al uit naar de volgende geile editie van Hardcore Nightik kom je sowieso ook helpen
dat zal ik zeker "weer" doen. Was de 1ste die je aansprak vorige editiewij hebben ons kaartje al binnen voor 30 juni...
enne.. single mannen, niet te verlegen hé
Klopt, maar ook jij sprak me pas aan toen mijn man even weg was om drankjes te halendat zal ik zeker "weer" doen. Was de 1ste die je aansprak vorige editie
De gangbangs van Erofeestjes zijn ook bekend. Daar kun je als single man ook naartoe. Hun feesten zijn in Club Organza30 juni duurt nog wel erg lang
Weet iemand nog een leuke, veilige club waar single mannen worden toegelaten?
Nu Amourette gesloten is weten wij er geen meer...
Club amai in meer (België) Net over de grens vlakbij Breda30 juni duurt nog wel erg lang
Weet iemand nog een leuke, veilige club waar single mannen worden toegelaten?
Nu Amourette gesloten is weten wij er geen meer...
Alleen moet je daar wel door de keuring komen..De gangbangs van Erofeestjes zijn ook bekend. Daar kun je als single man ook naartoe. Hun feesten zijn in Club Organza
En... wat houdt dat in die 'keuring'?Alleen moet je daar wel door de keuring komen..
Ik weet het niet, maar als ik zo om me heen keek, lijkt het erop dat je wordt toegelaten als je uiterlijk enigszins binnen het redelijke valt. Dus extreem overgewicht of iets dergelijks kan mogelijk leiden tot een afwijzing, maar de lat lag niet heel hoog. Het zou me niet verbazen als ze wel een maximaal aantal alleenstaande mannen toelaten.En... wat houdt dat in die 'keuring'?
Lijkt me een goed idee om een maximaal aantal aleenstaande mannen toe te laten... Anders wordt het alleen maar drummen!Ik weet het niet, maar als ik zo om me heen keek, lijkt het erop dat je wordt toegelaten als je uiterlijk enigszins binnen het redelijke valt. Dus extreem overgewicht of iets dergelijks kan mogelijk leiden tot een afwijzing, maar de lat lag niet heel hoog. Het zou me niet verbazen als ze wel een maximaal aantal alleenstaande mannen toelaten.
Wij kwamen als koppel, dus hebben niks te maken gehad met een selectie procedure, maar je moet je dacht ik altijd tevoren aanmelden (ook als koppel overigens) en je krijgt tevoren ook te horen of je kunt komen. Dus, er is geen risico dat je voor niks komt.Lijkt me een goed idee om een maximaal aantal aleenstaande mannen toe te laten... Anders wordt het alleen maar drummen!
Betekent natuurlijk meteen ook dat je best niet van (erg) ver komt... om dan voor de deur te staan...
Tenzij je wat regelt met een 'avontuurlijk' koppel en binnen gaat als een actief triootje.
bedankt voor de tip!Club amai in meer (België) Net over de grens vlakbij Breda
Zag dat jullie je ook op 't gastenboek hadden aangekondigd. Hoe hebben jullie / zij het ervaren? Altijd leuk om 't te lezen - hier onder 't juiste topic of op 't gastenboek (hebben andere A-gasten er ook iets aan ).bedankt voor de tip!
wij willen er vanavond naar toe ! hopelijk wordt onze lidmaatschap aanvraag snel goed gekeurd!
Zalig - d'en Amai op zijn best!Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
Damn, lijkt me zeker geil om jullie is een andere keer in amai te ontmoeten!Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
Klinkt als een leuke avond! Ik ben benieuwd hoe deze feesten zijn in vergelijking met de gangbangs van Erofeestjes. Maar het feest in Club Amai klinkt als iets wat wij misschien ook leuk zouden vinden.Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
dan zal ik naar een Erofeest moeten om een vergelijking te kunnen maken, ben daar nog niet geweestKlinkt als een leuke avond! Ik ben benieuwd hoe deze feesten zijn in vergelijking met de gangbangs van Erofeestjes. Maar het feest in Club Amai klinkt als iets wat wij misschien ook leuk zouden vinden.
Zeker jammer, had jullie graag weer eens ontmoet. Succes met de studie.Jammer dat we niet kunnen de 30ste. Helaas te druk met studie, maar de volgende keer als het enigszins kan. Fun4Two is een hele gave club.
Zijn ze ter plekke wel te onderscheiden van de andere dames/stellen?Dat is een hele goeie vraag. Bij de vorige feesten is geen line-up aangekondigd wie er allemaal mee zou doen. Nu weten we ongeveer wel uit de vorige line-ups wie te verwachten is, maar zeker weten doen we dat niet. Wel vervelend ja .
Inmiddels is On in Nederland en zijn wij dus aanwezig op het feest...Het is de bedoeling dat On en ik de volgende mee gaan maken. Wanneer On tenminste haar visum rond heeft...... On is niet vies van wat stevig gereedschap dus spreek haar gerust aan. Je kunt haar herkennen aan haar billen hiernaast op mijn avatar.