Houerwelvan1
Newbie
- 3
- 21/02/23
- 2
Sluit me hier bij aan. Ook mijn eerste keer, zeer weinig interactie met de stellen. Het bekende Franse stel als uitzondering. Voelde me ook genegeerd door sommige gigolinas. Voor mij eens maar nooit weer, veel geld weinig actie en ook nog eens ver weg.Ik kom net bij de Hardcore Night van Fun4Two vandaan. Het was mijn eerste bezoek bij dit evenement..
Mijn eerste indruk was goed. Geilzellige sfeer, streng doch vriendelijk personeel en veel actie.
Echter is mijn mening eerlijk gezegd dat ik het even niet wat te vinden ervan. Mede door dingen die ik heb ervaren en gezien.
2 Gigolona's die eig de hele avond alleen (dezelfde) donkere piemels hebben afgewerkt. Ik werd voor mijn gevoel genegeerd en heb eig steeds dezelfde gekleurde jongens bij hun in de buurt gezien. Als je van plan ben selectief te zijn op zo'n avond, waarom kom je? Dan een flapdrol die d8 leuk te zijn om 1 vd Gigolina's te gaan neuken zonder condoom. Dom lachen als zij er terrecht boos wat van zegt. Daarna heeft ie haar wel geneukt met condoom, maar als ik die dame was had ik hem eruit laten zetten. Neuken ging ook nog moeizaam omdat hij in enen erin ramde en duidelijk dat dit voor de Gigolina niet fijn was. Ook respectloos. Persoonlijk ook respectloos dat je zoiets doet. Ook hoorde ik een stel zeggen dat ze niets heeft met single mannen. Mag, goed recht, maar vraag mij dan af wat je op zo'n avond komt doen als je weet dat er best veel single mannen zijn. Dan kun je m.i. beter voor de stellen avond kiezen. Laatste is dat ik meen toch wel iets van haantjesgedrag te hebben waargenomen. Stond netjes te w88 tot 1 vd dames mij kon gaan pijpen en hop, een andere duikt ervoor. Of bovenop de dame liggen terwijl zij geneukt wordt. Waar je bij een andere bang (zal de naam niet meer noemen) nog oogcontact kreeg en een goedkeurend knikje voor aflossing heb ik dat hier niet ervaren. Ikzelf vond het ook lastig om in te schatten of stellen nu in waren voor iets. Heb er een paar gezien die actief meededen. Maar miss was er boven wel meer actie met stellen en single mannen, maar ben daar niet echt geweest.
Zoals eerder gezegd: dit is hoe ik de avond beleefd heb. Ik merk dat ik het echt moet verwerken en nadenken wat ik ervan vond. Miss ben ik de bangs wel ontgroeid oid...
Om nog posi af te sluiten: heb veel dames gezien die er prachtig uitzagen in hun lingerie en spannende kleding. Compliment!
Njoy3r
Blijf voorlopig dichter in de buurt.