Vanmiddag zag Ik Fleur achter haar raam staan en heb besloten om uit te proberen. Afgesproken €100,- inclusief alle extra's. Het enige wat ik niet mag doen is mijn vinger in haar reet insteken. Ik mocht binnen komen langs de deur opening of springen over het raam opening zei ze ……
Direct bij binnen komen begon ze vrolijk te vragen waarom ik nu pas binnen kwam, zij heeft mij al heel vaak gezien langs lopen. Jij moest eerst de recensies lezen zeker, vroeg zij. Wat een leuke meid zeg! De klik tussen ons is meteen gemaakt.
Na het voldoen van de financiële verplichtingen, ging ze mijn tool onder de kraan wassen. In bed begon zij direct zonder condoom te pijpen. Ik schrok even, wat een lekkere beurt, diep, gevarieerd, ook de ballen vergeet zij niet, warme mond heeft zij. Na een tijdje liet ik stoppen, ik wil nog andere dingen doen. Volle tongzoenen, de tieten en het kutje likken en sabbelen.
Daarna weer pijpen zc. Echt een lekkere waar je langdurig kunnen liggen genieten, grommen en haar naam herhaaldelijk roepen. In krachtige missionaris positie heb ik haar plat geneukt en schreeuwend klaar gekomen.
Tijdens wassen en aankleden hebben we weer leuke gesprekken gevoerd, zoals welke vrouw neuk ik graag?
Je mag wel zeggen dat ik te dik ben, ik word niet boos van hoor, zei ze. Leuke meid ben je Fleur!