Peterke007
Wandelaar
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Link naar advertentie
- https://www.massagerie.be/blank
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik ben deze keer nog eens langsgegaan bij DM en de dames laten voorstellen.
Monica gekozen, omdat ze een mooi gezicht heeft en ook lekker lijf, op het eerste zicht.
Eenmaal in de kamer duidelijk dat ze wel NL kan spreken en dat is altijd iets handiger.
Kleren uit en duidelijk dat ze wel lekker lijf heeft.
Eenmaal begonnen aan de massage wist ze duidelijk wat een man (of ik toch ) lekker vindt, wat teasen tussen de benen en de lul al eens goed aanraken.
Dan moest ik me omdraaien en daar werd het duidelijk: ze is duidelijk op zoek naar meer (geld) en dat is dan altijd wat een afknapper als je voelt dat ze echt meer zou willen.
Na 'onderhandelen' (nee ik betaal geen groot geld om gepijpt te worden of om te neuken) iets bijbetaald en heeft ze me lekker klaar gepijpt, met condoom aan.
Al bij al wel ok, maar er zijn andere dames waar ik dan vaker zal langsgaan.
FYI: ik had 50% korting omdat dit mijn 6e massage was.
Monica gekozen, omdat ze een mooi gezicht heeft en ook lekker lijf, op het eerste zicht.
Eenmaal in de kamer duidelijk dat ze wel NL kan spreken en dat is altijd iets handiger.
Kleren uit en duidelijk dat ze wel lekker lijf heeft.
Eenmaal begonnen aan de massage wist ze duidelijk wat een man (of ik toch ) lekker vindt, wat teasen tussen de benen en de lul al eens goed aanraken.
Dan moest ik me omdraaien en daar werd het duidelijk: ze is duidelijk op zoek naar meer (geld) en dat is dan altijd wat een afknapper als je voelt dat ze echt meer zou willen.
Na 'onderhandelen' (nee ik betaal geen groot geld om gepijpt te worden of om te neuken) iets bijbetaald en heeft ze me lekker klaar gepijpt, met condoom aan.
Al bij al wel ok, maar er zijn andere dames waar ik dan vaker zal langsgaan.
FYI: ik had 50% korting omdat dit mijn 6e massage was.