Drone in Geleenstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bedoel misschien had ie wel geregeld dat er alleen maar acteurs liepen tijdens het filmen, je weet het niet!

Ik blijf het een fascinerend mysterie vinden.
Dat had wel ironisch geweest met ingehuurde acteurs, maar nee, het zijn echte bezoekers. Ik liet het filmpje gisteren aan mijn vrouw zien en ze herkende er meerdere bezoekers op waarbij ze bij eentje zelfs zei dat dat een erg irritante bezoeker is

Dat had wel ironisch geweest met ingehuurde acteurs, maar nee, het zijn echte bezoekers. Ik liet het filmpje gisteren aan mijn vrouw zien en ze herkende er meerdere bezoekers op waarbij ze bij eentje zelfs zei dat dat een erg irritante bezoeker is
Als dat de topicstarter is ga ik stuk.

Als topicstarter de filmer is is dat wel een power move zeg. Hier naar het forum komen (inclusief tijgerkop!) en hier juist juridische munitie verzamelen TEGEN het filmpje, maar intussen wel probleemloos het filmpje online houden. Dan moet je wel ballen hebben, dat geef ik toe.

YouTube speelt hier een kwalijke rol, er is zo te zien al meerdere keren geprotesteerd tegen het filmpje.

Respect voor hoe GirlsReview er mee om gaat.

Ik heb het voorval ook gemeld bij de beheerder trouwens.
Al in zijn 2e bericht verlult hij zichzelf!
De Geleenstraat heeft helemaal geen beheerder, alleen pand(kamer)exploitanten!

Hij is heel goed in roeptoeteren, maar wil geen steun of contact met andere Geleen-wippers.

Vanmorgen had ik een gesprek over dit incident op politie-bureau Jan Hendrikstraat.
In dit gesprek vernam ik, dat ook de verhuurders al in actie waren, mogelijk ook voor indienen van een schade-claim wegens omzetverlies.
Voor de politie is het simpel om hem uit zijn anonimiteit te halen, tbv belanghebbenen

Laatst bewerkt:
Al in zijn 2e bericht verlult hij zichzelf!
De Geleenstraat heeft helemaal geen beheerder, alleen pand(kamer)exploitanten!

Hij is heel goed in roeptoeteren, maar wil geen steun of contact met andere Geleen-wippers.

Vanmorgen had ik een gesprek over dit incident op politie-bureau Jan Hendrikstraat.
In dit gesprek vernam ik, dat ook de verhuurders al in actie waren, mogelijk indienen van een schade-claim wegens omzetverlies.
Voor de politie is het simpel om hem uit zijn anonimiteit te halen, tbv belanghebbenen
Ben benieuwd..

Ik weet wel bij ons in het dorp staat een bank...waar hangjongeren..alcohol dronken ..daar heeft de gemeente een bord neerzet..verboden alcohol te drinken...en dat gebeurde nog wel eens ..ik heb zelf meedere keren handhavers..boa ..en politie daar bekeuringen zien uitschrijven...is dat bord niet wettelijk dan is het volgens mij niet mogelijk om te bekeuren
APV, oftewel Algemene Plaatselijke Verordening, waarin bijvoorbeeld staat dat in een bepaald gebied geen alcohol gedronken mag worden. Dus bekeuring ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan