Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat had wel ironisch geweest met ingehuurde acteurs, maar nee, het zijn echte bezoekers. Ik liet het filmpje gisteren aan mijn vrouw zien en ze herkende er meerdere bezoekers op waarbij ze bij eentje zelfs zei dat dat een erg irritante bezoeker isIk bedoel misschien had ie wel geregeld dat er alleen maar acteurs liepen tijdens het filmen, je weet het niet!
Ik blijf het een fascinerend mysterie vinden.
Als dat de topicstarter is ga ik stuk.Dat had wel ironisch geweest met ingehuurde acteurs, maar nee, het zijn echte bezoekers. Ik liet het filmpje gisteren aan mijn vrouw zien en ze herkende er meerdere bezoekers op waarbij ze bij eentje zelfs zei dat dat een erg irritante bezoeker is
Ben benieuwd gewordenGoed, dan ga ik je dat niet vertellen.
... Waarnaar?Ben benieuwd geworden
Idd, filmers graag weg blijven uit de raambuurten en niet meer terugkomen.Lekker boeiend!
Al in zijn 2e bericht verlult hij zichzelf!Ik heb het voorval ook gemeld bij de beheerder trouwens.
Ik denk dat ie de beheerder van de drone bedoelt.Al in zijn 2e bericht verlult hij zichzelf!
De Geleenstraat heeft helemaal geen beheerder
Natuurlijk zijn er wel beheerders.Al in zijn 2e bericht verlult hij zichzelf!
De Geleenstraat heeft helemaal geen beheerder, alleen pand(kamer)exploitanten!
Ben benieuwd..Al in zijn 2e bericht verlult hij zichzelf!
De Geleenstraat heeft helemaal geen beheerder, alleen pand(kamer)exploitanten!
Hij is heel goed in roeptoeteren, maar wil geen steun of contact met andere Geleen-wippers.
Vanmorgen had ik een gesprek over dit incident op politie-bureau Jan Hendrikstraat.
In dit gesprek vernam ik, dat ook de verhuurders al in actie waren, mogelijk indienen van een schade-claim wegens omzetverlies.
Voor de politie is het simpel om hem uit zijn anonimiteit te halen, tbv belanghebbenen
APV, oftewel Algemene Plaatselijke Verordening, waarin bijvoorbeeld staat dat in een bepaald gebied geen alcohol gedronken mag worden. Dus bekeuring ;-)Ik weet wel bij ons in het dorp staat een bank...waar hangjongeren..alcohol dronken ..daar heeft de gemeente een bord neerzet..verboden alcohol te drinken...en dat gebeurde nog wel eens ..ik heb zelf meedere keren handhavers..boa ..en politie daar bekeuringen zien uitschrijven...is dat bord niet wettelijk dan is het volgens mij niet mogelijk om te bekeuren
Je staat er zelf niet op, je bestuurde de drone! Jij bent de grootste leugenaar!Ja, ik heb het gezien. Ik sta er dus op, maar ik zal uiteraard niet zeggen wie ik ben in het filmpje.