Extra doorverwijzing

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt mij op dat na de "herstel" van de site nu een extra doorverwijzing naar een andere website plaatsvindt.

Dit varieert blijkbaar van
"action.nl" tot aan een datingsite .

Lang niet allemaal erg betrouwbaar en doet zeker afbreuk aan girlsreview nl wat mij betreft.
Dat is bij mij ook zo. Ik vind dit ook vervelend en het oogt ook niet echt betrouwbaar. Ik hoop en reken er op dat dit snel wordt opgelost. Ik heb er geen zin in om telkens doorverwezen te worden naar dubieuze websites. Voor je het weet zit je met een of andere virus op je PC.
 
Na de update ook enkel maar probs zoals hierboven meermaals beschreven.
Je kunt die zooi vaker ook niet wegklikken. misschien proberen ze zo wat content binnen te harken ipv een abbo. Ik bekijk het nog ff want dit werkt gewoon niet
 
Ik kan bevestigen dat dit ook al aan de gang was voor de crash. Heb toen Norton 360 geïnstalleerd op m´n mobiel en sindsdien wordt ik gewaarschuwd en gaat de omleiding niet door als ik dat niet wil. Druk het dus altijd weg . Als je niet i gelogd bent is het bijna bij elke klik die je doet, eens ingelogd gebeurd dit niet meer. Enkel bij het inloggen, meestal bij paswoord veld.je moet ook al een zekere tijd uitgelogd zijn om de omleiding terug te activeren heb ik al vastgesteld. Bvb 2x op een uur inloggen is 2e maal inloggen geen probleem. Zou wel leuk zijn mocht die ongevraagde opdringerigheid achterwege blijven .
 
Bij mij is het opgetreden na de update van afgelopen week. Ik vind het geen onschuldig verschijnsel en hoop dat dit snel opgelost is. Als deze meer dan storende verwijzingen naar andere sites, en dan ook nog sites waar je gewoon niet naar toegeleid wil worden, niet verdwijnt dan ben ik bang dat ik er zo de buik vol van krijg, dat ik Girlsreview voorlopig maar even niet ga bezoeken.
 
Uiteraard is het voor ons ook niet acceptabel dat je plotseling wordt doorgestuurd naar een of andere vage site die je vervolgens weer naar booking.com of aliexpress stuurt als je ergens op de site klikt.

Dit is zeer waarschijnlijk een streek van een van de adverteerders die je als je niet bent ingelogd in het scherm ziet verschijnen, die dit tegen afspraken in zo meestuurde. Bij ons was het nog niet eerder gemeld en zelf zijn we altijd "ingelogd". We hebben direct contact opgenomen en het zou verholpen moeten zijn.

Voor iedereen die bij het inloggen hinder ondervind van de banners onderin, die raad ik aan om van rechts naar links over de ads te swipen, dan zie je een kruisje waarmee je ze kunt laten verdwijnen.
 
Mobiel android + firefox browser + ublock = GEEN reclame of wat dan ook.
Pc windows + firefox browser + ublock = GEEN reclame of wat dan ook.

Ingelogd of niet maakt geen verschil.
Geen reclame of problemen ooit, klaar. Heerlijk toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan