even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zou zeggen ga ervoor.
Ik had/heb een vriend die heeft zelfs zijn huwelijk voor een dvp beëindigd.
Was ook een flink leeftijdsverschil verschil.
Maar hij is voor haar naar Polen verhuisd en zijn daar samen volop gelukkig.
Ik weet niet of ze nog werkt als dvp.
Want het contact wat er nog is gaat voornamelijk via Facebook.
Dus ik wens je alle geluk toe en hoop dat het voor jou goed gaat werken
 
Hoeveel jaar schelen jullie ongeveer?
ongeveer 16 jaar.
Holy crap Paulus, hoe kun je zo razendsnel dat weten?

Herinner je je dat? Of zoek je op het woord leeftijdsverschil, er vanuit gaande dat ik het vast wel een keer vermeld heb?

Bizar scherp echt.
ik zou zeggen ga ervoor.
Ik had/heb een vriend die heeft zelfs zijn huwelijk voor een dvp beëindigt.
Was ook een flink leeftijdsverschil verschil.
Maar hij is voor haar naar Polen verhuisd en zijn daar samen volop gelukkig.
Ik weet niet of ze nog werkt als dvp.
Want het contact wat er nog is gaat voornamelijk via Facebook.
Dus ik wens je alle geluk toe en hoop dat het voor jou goed gaat werken
Dank.

Als ze nog zou werken zou de relatie in mijn geval nooit doorgang kunnen vinden hoor.
Dat vind ik wel een wereld van verschil.

Als je vriendin een dvp is doet ze het, weliswaar voor geld, wekelijks met tig mannen, dat zou ik niet willen.

Op afstand weet ik niet 100% hoe of wat, maar of ik zal het nooit weten of de relatie wordt direct beëindigd als ik er ooit achter zou komen.

Maar in principe heb ik geen reden om aan te nemen dat haar verhaal niet klopt.

Ik ben huiveriger voor haar verliezen aan gewoon iemand anders in haar geboorteland. Daar loopt ze nu rond als opvallend mooie dame en dus zal ze ongetwijfeld veel bekijks hebben.

Overigens was ik zelf ook in een relatie die niet zo goed meer liep.

Ook dat is een understatement want ik heb de laatste 3 jaar van die relatie flink gewandeld.

Veel mannen doen dat ernaast en blijven toch bij hun partner, maar ik denk dat het eigenlijk meestal het begin van het einde inluidt.

Want je vrouw/vriendin blijft ouder worden en de dvp's die je uitkiest meestal niet.

Dus gaandeweg ben je zo vervreemd van je eigen vrouw dat jullie ooit zo sprankelende seksleven je amper meer boeit, omdat je zoveel er naast gewend bent geraakt.

Ben wel nog goed bevriend met mijn vriendin uit die periode en we zijn eigenlijk pas opgebroken toen ik de nieuwe dame leerde kennen.

Het rare geval is dat ik nu dus, voor het eerst in 20 jaar tijd eventjes echt vrij weinig sex heb.

Doorwandelen als ik net een relatie heb met iemand die voldoet aan mijn ideaal vind ik niet goed, maar doordat ze op afstand zit kan ik nu tijdelijk ook geen sex met haar hebben.

En met de laatste relatie met wie ik nu gewoon bevriend ben dus ook niet meer.

Soms zit ik thuis op de bank en denk ik: Al 2 maanden geen sex terwijl ik ooit partners en dvp's neukte....wat is hier mis gegaan?

Maar dat is allemaal tijdelijk en ik was ook wel toe aan een nieuwe start.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk.

Ik bekijk het per moment.

Maar om eerlijk te zijn valt er bij mij ook helemaal niet zo veel te halen.

Wat drankjes, een reisje samen ergens naar toe, bij mij logeren, dat is het wel.

Ik ga nooit dure merkkleding voor iemand kopen, dure horloges kopen, dan haak ik gelijk af.

Tot nu toe is daar ook nog geen sprake van geweest en ze heeft er ook niet naar gevraagd.

Wel dus die 8 dagen samen incl allerlei mooie momenten, waarbij de kosten ten opzichte van de lol en de sexuele activiteiten ver onder het bedrag wat ik daarvoor bij bezoekjes had moeten spenderen bleef.

Ik denk 500€ extra kosten voor 8 dagen.

Daarnaast nu zo'n 9 dagen dagelijks veelvuldig app contact over van alles en nog wat.

Dat heeft ze niet stop gezet toen ze in haar thuisland aankwam.

Kan natuurlijk zo zijn dat ze me ook in de toekomst nog kan gebruiken voor leuke uitjes, maar geldt andersom niet precies hetzelfde?
Zolang we er beide positief over zijn zie ik het probleem niet zo.

Sterker nog: Ik zie niet precies hoe dat bij sommige van mijn vorige relaties anders was.
Liefde blijft sowieso een ongrijpbaar iets.

Zolang zij denkt aardige man/leuke uitjes en ik erg mooie dame/leuke uitjes/fijne sex, vind ik het eigenlijk prima.

Tot nu toe gaat ze relaxter met me om dan menig vriendin die ik hiervoor had waar ik ook vaak bv een hele vakantie voor betaalde.

Sowieso stap ik eigenlijk door het hele leven met een roze bril op, gewoon lekker genieten!

Maar een beetje snap ik je bezorgdheid, dank daarvoor, maar ik hou alles zelf ook goed in de gaten!

Maar vooralsnog zijn er geen alarm signalen.

In het ergste geval komt ze hier wonen, trouw je, maakt ze het uit na 3 jaar of hoe lang ze nodig heeft om hier zelf een verblijfsvergunning te hebben en was dat een vooropgezet plan, maar dan hebben we dus 3 jaar samen geleefd, sex gehad, gelachen en stopt het dan.

Dan heb ik daar, als ik wel oprecht was en zij niet, toch meer profijt van gehad dan zij?

Ik heb vaak zat een relatie gehad die na 3-4 jaar stukliep. Eigenlijk wist je nooit precies waarom….dus is dit dan zoveel erger?

Zo lang ik het leuk, lief, geil vind ga ik door. Zodra het dat niet meer is stop ik.

Eigenlijk precies zoals ik het bij andere dames ook doe.

Met als enige verschil dat deze 15 jaar jonger, wat knapper, wat sexueel bedrevener is dan mijn voorgaande partners.

Niet eens zo veel want die mochten er ook zijn, maar deze is wel echt erg lekker. En tot nu toe nog lief en relaxed ook.

Snap je punt, maar ik weet inmiddels:

- dat ze niet zo close met haar familie is
- geen kinderen heeft (althans, zo lijkt het) en ze ook niet wil (was ik verrast door).
- ze had een eenmalige schuld door Covid die ze nu afbetaald heeft.
- ze gaat nu op zoek naar werk in haar thuisland in het verlengde van de studie die ze gedaan heeft (niet iemand die niets anders kan dus).

Als we elkaar weer zien is dat wat mij betreft op een zonnig eiland (vakantie) of hier (zij logerend, chillen in de stad).

Haar thuisland ga ik nog niet bezoeken iig. Hoef niet zo nodig voorgesteld te worden aan familie en vrienden. Dat hooguit als we hier opeens toch geruime tijd zouden samen wonen. Stel dat…maar dat is toekomstpraat.

Eerst maar eens zien hoe relaxed, leuk, geil toekomstige bezoekjes verlopen waarbij ik wat rekeningen betaal maar de sex logischerwijs gratis is.

En als ik ook maar even denk dat ze terugstapt naar die boeker haak ik direct af, dat weet ze en dat spreekt voor zich.
Dat kan je toch gemakkelijk controleren, door een andere man contact met haar Booker te laten nemen.
 
Ze had een buffertje opgebouwd waar ze van leefde en ik sprong wat bij in de eerste paar overbruggende maanden.

Maar een relatief laag, te overzien bedrag, door de economische verschillen. Denk 4x basistarief Geleen, 2x Wallen of 1x uurtje gemiddelde thuisontvangst dame per maand.

Beetje rare vergelijking, maar zo praat ik het voor mezelf ook recht omdat ik dat anders toch (in grotere hoeveelheden) had uitgegeven.

Daarnaast: De meeste van mijn vroegere vriendinnen verdienden minder dan ik (niet dat ik zo veel verdien) dus als we dan samen op vakantie gingen betaalde ik vaak 70% ofzo. Wat dat betreft is er nu niet veel anders.

Ze was ondertussen op zoek naar werk en heeft dat nu net gevonden. Dus ik wacht nu even af of hoe dat loopt, maar ik denk dat ze nu weer redelijk zelfstandig vooruit kan.

Het maakt allemaal niet zo heel veel uit.

Je hoopt natuurlijk dat het klopt, maar als het niet klopt en toch klopt is dat ook weer niet zo heel erg.

Het begrip 'echte liefde' snap ik sowieso niet zo.

Die meiden die met Leonardo di Caprio, Anthony Kiedis van de Peppers of rapper x of y gingen deden dat ook alleen maar omdat de combi ze interesseerde.

En die mannen doen het omdat het ontiegelijke lekkere modelletjes van 22 zijn.

Idealiter vind je elkaar daarnaast ook echt leuk of grappig of geil.

Die mannen denken: Jezus, wat gebeurt mij, ik neuk nu opeens een 10, mijn vrienden vragen zich af hoe ik dit geflikt heb en willekeurige gassies op een terras kijken me jaloers na.

Zij denken: Tsja, ik weet eigenlijk niet precies wat zij denken, maar misschien maakt het me ook niet zoveel uit.

Als ze echt zou denken: ik krijg nu 200-400€ per maand van een verachtelijke gast die ik in ruil daarvoor dagelijks meerdere malen lief moet appen, waar ik af en toe gratis naar toe kan reizen maar waar ik in ruil daarvoor moet pijpen en neuken, dan zou dat niet superleuk zijn, maar intuïtief denk ik dat hun gedachten milder is.

Misschien eerder: Niet die 25 jarige pretty boy uit de bar of sportschool, maar een aardige, grappige, lieve man van rond de 45-50 die me op handen draagt.

Als dat een sugardaddy is en dat betekent dat ik tot in lengte van dagen insane lekkere meiden van eind twintig in mijn nabijheid mag hebben, dan is me dat het wel waard.

Blijkbaar hebben we dan alletwee genoeg reden om er voor te gaan en worden we alletwee blij van dit scenario.

Meer is er eigenlijk niet.

En als mijn kosten post qua bijdrage zo'n 300€ per maand is, of wat meer als we tijd samen doorbrengen, dan komt dat, als ik het omreken naar dvp-bedragen neer op 4 uurtjes en in ruil daarvoor deel ik een heel leven met een dame die fysiek, qua type en qua sex minstens zo lekker is als mijn all-time favoriete dames.

Ik bekijk het liever als een gewone relatie, maar als dit sugardaddy zijn is, dan kost het me nu ongeveer 25 cent per samen gespendeerd uur.


Living the Dream! :)

;)
Dat is ook het probleem jij beschouwd haar nog steeds als een dvp en niet als je echte vriendin het feit dat je zegt dat ze je maar 25 cent per uur kost zegt al genoeg. Ik las ook dat jullie een leeftijdsverschil hebben van 16 jaar niet gek dat ze aandacht krijgt van andere mannen terwijl ze samen met je loopt ze denken waarschijnlijk dat je haar vader bent. Vraag jezelf eens af als deze dame in nederland zou wonen en het financieel goed had zou ze dan met jou een relatie willen beginnen ik denk het niet. Deze dame kwam In de problemen als dvp werd door de politie gesnapt en jij kwam op haar pad af en hebt haar problemen opgelost en financieel geholpen is het dan echte liefde?
 
De tijd zal het leren.
Maar hij heeft in ieder geval een leuke ervaring, die ze hem niet meer kunnen afnemen.
Maar die leuke ervaring hebben sommigen van ons wekelijks met verschillende dvp's naar keuze. Mijn punt is is dat deze relatie niet op liefde is gebaseerd. Knightrider is weliswaar geen hoerenloper meer maar wel een sugardaddy in een relatie wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan je toch gemakkelijk controleren, door een andere man contact met haar Booker te laten nemen.
Ja ok, maar dit speelt helemaal niet meer.

Je reageert op een post van 6 maanden geleden.

Ik ben altijd een klein beetje op mijn hoede, maar de afgelopen keer dat ze hier was is er op geen manier ook maar contact geweest met de ex-boeker.

Ze zal het nummer nog wel ergens hebben, maar het is echt een verleden tijd iets.

Er is geen profiel, er is geen boeker, dus dat traject hoef ik helemaal niet te lopen.
Ze zal voor je gekozen hebben uit rationele en niet-rationele redenen. De vraag is dan in welke verhouding...
Eigenlijk geldt dat voor vrijwel elke relatie.
 
Dat is ook het probleem jij beschouwd haar nog steeds als een dvp en niet als je echte vriendin het feit dat je zegt dat ze je maar 25 cent per uur kost zegt al genoeg. Ik las ook dat jullie een leeftijdsverschil hebben van 16 jaar niet gek dat ze aandacht krijgt van andere mannen terwijl ze samen met je loopt ze denken waarschijnlijk dat je haar vader bent. Vraag jezelf eens af als deze dame in nederland zou wonen en het financieel goed had zou ze dan met jou een relatie willen beginnen ik denk het niet. Deze dame kwam In de problemen als dvp werd door de politie gesnapt en jij kwam op haar pad af en hebt haar problemen opgelost en financieel geholpen is het dan echte liefde?
Dat kun je je altijd afvragen.

Er zijn zelfs memes over.

De nieuwste vriendin van Leonardo di Caprio beweerde niet te weten wie hij was toen ze hem ontmoette. Ze had zeker ook niet door dat ze op een jacht van 20 miljoen stapte.

Ik beschouw haar niet als dvp, maar als iemand gewerkt heeft als dvp en uit een ver land komt zul je altijd enige argwaan moeten houden.

Die 25 cent per uur is gewoon een omrekening, dat zou ik misschien ook grappend zeggen als ik een relatie met een ander meisje kreeg die nooit als dvp gewerkt heeft.

Het is een moeilijk uit te wissen verleden.

Er zijn redenen dat ik nog een klein beetje extra scherp op let hoewel ik haar het voordeel van de twijfel geef.

De connecties zijn er met die wereld, zowel hier als, hoe het ooit ontstaan is, daar.

Ik wil iemand niet opjagen en heb niet de indruk dat ze het nog wil doen, maar ik blijf wel alert.

Ook als ze denken dat ik haar vader ben, zou ik als ik hun was juist uit de buurt blijven. :)

Ik vraag me dat hele financiële plaatje juist niet af, het is nu zoals het is en vanuit die situatie handel ik en kijk ik hoe we met elkaar omgaan en of we het fijn hebben.
De tijd zal het leren.
Maar hij heeft in ieder geval een leuke ervaring, die ze hem niet meer kunnen afnemen.
Exact.

Je weet het nooit, ook niet bij nagenoeg alle 'gewone' relaties. En het is deels misschien ook juist leuk omdat het geen gewone relatie is.

Juist omdat ze 16 jaar jonger, razendknap en leuk en lekker en redelijk lief is.

Dus dat beetje argwaan neem ik op de koop toe.

En ik zeg niet 'koop' omdat ze een dvp verleden heeft, maar omdat het gezegd nu eenmaal zo is. ;)
Maar die leuke ervaring hebben sommigen van ons wekelijks met verschillende dvp's naar keuze. Mijn punt is is dat deze relatie niet op liefde is gebaseerd. Knightrider is weliswaar geen hoerenloper meer maar wel een sugardaddy in een relatie wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Zit wat in, maar wat dondert dat.

Bij relaties zocht ik altijd de leukste/liefst/lekkerste en bij hoerenlopen eigenlijk ook.
En nu doe ik dat weer.

Dvp/sugardaddy/mijn vriendin....zo lang het de leukste/liefste/lekkerste/geilste/knapste is vind ik het fijn en voel ik me happy. En zolang ik denk te zien dat zij ook happy is, is alles goed.
Zoals Knightrider deze dame beschrijft zou ze thuis ook makkelijk haar sugardaddy kunnen vinden. Dus als het alleen daar om zou draaien, maakt ze het zichzelf wel lastig.
Helemaal mee eens. Goed inzicht.

Ze zei een keer toen ik twijfelde en ze boos werd: Dacht je dat ik in .................... niet aan iedere vinger 5 mannen kon krijgen, gek! Ik ben toch voor jou naar de andere kant van de wereld gereisd?!

En daar zit wel wat in.

Ze kan dat natuurlijk ook tegen 4 mannen op 4 plekken ter wereld zeggen, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel.

Ze komt speciaal voor mij hier naar toe, terwijl er voor zo'n dame in haar eigen land ook genoeg veel rijkere mannen zijn te vinden.
Als dat makkelijk was dan zou ze hier niet als dvp komen werken en met mannen het bed delen.
Zit ook wat in.

Maar ik zei al eerder: Ze is vrij feministisch in haar denkbeelden.

Dus ik denk dat ze juist niet een rijke guy aan de haak wil slaan en dat kan er weer op duiden dat ze juist eerlijk is wat betreft haar gevoelens voor mij.

Voordat we het vergeten: Ik ben een heel lieve en gemotiveerde jongen als ik met een meisje ben dat aan al mijn dromen voldoet hoor. :)
Het geeft misschien aan dat ze andere keuzes heeft gemaakt en niet op zoek was naar een sugardaddy.

Wij weten natuurlijk niet veel van haar situatie, motivatie, enz.
Wederom raak.

Ze heeft veel humor en is eerder een soort onafhankelijke, coole dame dan een bimbo, slachtoffer dvp etc.

Kort gezegd: Ze is wel echt een meisje, maar ze is stoerder dan ik.
is het al uit?
Nee. Dik aan.

Wel even lezen hè. ;)
 
Laatst bewerkt:
De kans is groot dat ze nu nog als dvp zou werken als ze niet gesnapt was door de politie. Ze kwam duidelijk voor het grote geld naar Nederland daar valt weinig aan te ontkennen en toen die droom in duigen viel was knightrider een goede optie twee.
Gisteren dacht je nog dat @Paradiso suggereerde dat het voor Kerst uit zou zijn, maar zo te zien stuur jij daar nu zelf ook behoorlijk op aan ouwe positieveling.
 
De kans is groot dat ze nu nog als dvp zou werken als ze niet gesnapt was door de politie. Ze kwam duidelijk voor het grote geld naar Nederland daar valt weinig aan te ontkennen en toen die droom in duigen viel was knightrider een goede optie twee.
Ha, nee zo ging het niet. Aankomst en vertrek-datum stonden al vast. 4 weken hier.
Gisteren dacht je nog dat @Paradiso suggereerde dat het voor Kerst uit zou zijn, maar zo te zien stuur jij daar nu zelf ook behoorlijk op aan ouwe positieveling.
Rimon is van de dagkoersen. Die zijn steeds net even anders. ;)
 
Dat is ook het probleem jij beschouwd haar nog steeds als een dvp en niet als je echte vriendin het feit dat je zegt dat ze je maar 25 cent per uur kost zegt al genoeg. Ik las ook dat jullie een leeftijdsverschil hebben van 16 jaar niet gek dat ze aandacht krijgt van andere mannen terwijl ze samen met je loopt ze denken waarschijnlijk dat je haar vader bent. Vraag jezelf eens af als deze dame in nederland zou wonen en het financieel goed had zou ze dan met jou een relatie willen beginnen ik denk het niet. Deze dame kwam In de problemen als dvp werd door de politie gesnapt en jij kwam op haar pad af en hebt haar problemen opgelost en financieel geholpen is het dan echte liefde?
Het zou ook nog mogelijk kunnen zijn dat ze afkomstig is uit een land waar een vrouwenoverschot is. Jaren terug was er een programma genaamd "From Russia with love" en ook daaruit werd duidelijk dat vrouwen over de grens kijken omdat ze in hun land niet aan bod komen. (De mannen gedragen/ misdragen zich daar ook naar)
Dan maken de zoekende vrouwen wat minder een bezwaar tegen een leeftijdsverschil, alleen zijn vinden ze erger, blijkbaar.
 
Gisteren dacht je nog dat @Paradiso suggereerde dat het voor Kerst uit zou zijn, maar zo te zien stuur jij daar nu zelf ook behoorlijk op aan ouwe positieveling.
Ik denk dat het veel langer gaat duren Kerst is wel erg vroeg eerst een verblijfsvergunning en haar voetjes aan de grond in nederland werk vinden en haar toekomst verzekeren. Het grote probleem voor knightrider is het leeftijdsverschil als dat kleiner was geweest dan zou ik deze relatie meer kans geven.
 
Ik denk dat het veel langer gaat duren Kerst is wel erg vroeg eerst een verblijfsvergunning en haar voetjes aan de grond in nederland werk vinden en haar toekomst verzekeren. Het grote probleem voor knightrider is het leeftijdsverschil als dat kleiner was geweest dan zou ik deze relatie meer kans geven.
We kunnen een pooltje starten.
 
Ik denk dat het veel langer gaat duren Kerst is wel erg vroeg eerst een verblijfsvergunning en haar voetjes aan de grond in nederland werk vinden en haar toekomst verzekeren. Het grote probleem voor knightrider is het leeftijdsverschil als dat kleiner was geweest dan zou ik deze relatie meer kans geven.
Optimist! ;)
We kunnen een pooltje starten.
Als je het maar laat... :)
We kunnen een pooltje starten.
Als je het maar laat... :)
Veel Europese dames werken voor een maand gaan dan terug naar hun thuisland voor 4 weten en komen weer terug naar nederland om te werken. Waarschijnlijk was zij dat ook van plan.
Waarom zou ik altijd alles wat ze zegt in twijfel trekken? Ze zei eenmalig schuld oplossen door 3 weken werk hier en dan 1 week chillen. Dat kan toch gewoon? Nou dan!

En als het anders was, is dat oorspronkelijke plan blijkbaar door politie inval en ontmoeting met mij gewijzigd, ook goed dus. Het lot is er om het te veranderen.

Hoewel zij het daar overigens niet mee eens is. Die is meer van 'voorbestemd' enzo....maar ik denk dat je eigen acties wel degelijk je pad kunnen veranderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan