even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zou zeggen ga ervoor.
Ik had/heb een vriend die heeft zelfs zijn huwelijk voor een dvp beëindigt.
Was ook een flink leeftijdsverschil verschil.
Maar hij is voor haar naar Polen verhuisd en zijn daar samen volop gelukkig.
Ik weet niet of ze nog werkt als dvp.
Want het contact wat er nog is gaat voornamelijk via Facebook.
Dus ik wens je alle geluk toe en hoop dat het voor jou goed gaat werken
 
Hoeveel jaar schelen jullie ongeveer?
ongeveer 16 jaar.
Holy crap Paulus, hoe kun je zo razendsnel dat weten?

Herinner je je dat? Of zoek je op het woord leeftijdsverschil, er vanuit gaande dat ik het vast wel een keer vermeld heb?

Bizar scherp echt.
ik zou zeggen ga ervoor.
Ik had/heb een vriend die heeft zelfs zijn huwelijk voor een dvp beëindigt.
Was ook een flink leeftijdsverschil verschil.
Maar hij is voor haar naar Polen verhuisd en zijn daar samen volop gelukkig.
Ik weet niet of ze nog werkt als dvp.
Want het contact wat er nog is gaat voornamelijk via Facebook.
Dus ik wens je alle geluk toe en hoop dat het voor jou goed gaat werken
Dank.

Als ze nog zou werken zou de relatie in mijn geval nooit doorgang kunnen vinden hoor.
Dat vind ik wel een wereld van verschil.

Als je vriendin een dvp is doet ze het, weliswaar voor geld, wekelijks met tig mannen, dat zou ik niet willen.

Op afstand weet ik niet 100% hoe of wat, maar of ik zal het nooit weten of de relatie wordt direct beëindigd als ik er ooit achter zou komen.

Maar in principe heb ik geen reden om aan te nemen dat haar verhaal niet klopt.

Ik ben huiveriger voor haar verliezen aan gewoon iemand anders in haar geboorteland. Daar loopt ze nu rond als opvallend mooie dame en dus zal ze ongetwijfeld veel bekijks hebben.

Overigens was ik zelf ook in een relatie die niet zo goed meer liep.

Ook dat is een understatement want ik heb de laatste 3 jaar van die relatie flink gewandeld.

Veel mannen doen dat ernaast en blijven toch bij hun partner, maar ik denk dat het eigenlijk meestal het begin van het einde inluidt.

Want je vrouw/vriendin blijft ouder worden en de dvp's die je uitkiest meestal niet.

Dus gaandeweg ben je zo vervreemdt van je eigen vrouw dat jullie ooit zo sprankelende seksleven je amper meer boeit, omdat je zoveel er naast gewend bent geraakt.

Ben wel nog goed bevriend met mijn vriendin uit die periode en we zijn eigenlijk pas opgebroken toen ik de nieuwe dame leerde kennen.

Het rare geval is dat ik nu dus, voor het eerst in 20 jaar tijd eventjes echt vrij weinig sex heb.

Doorwandelen als ik net een relatie heb met iemand die voldoet aan mijn ideaal vind ik niet goed, maar doordat ze op afstand zit kan ik nu tijdelijk ook geen sex met haar hebben.

En met de laatste relatie met wie ik nu gewoon bevriend ben dus ook niet meer.

Soms zit ik thuis op de bank en denk ik: Al 2 maanden geen sex terwijl ik ooit partners en dvp's neukte....wat is hier mis gegaan?

Maar dat is allemaal tijdelijk en ik was ook wel toe aan een nieuwe start.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan