even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste dvp's zijn getrouwd of hebben een vriend die weet wat ze doet hoor.
In het geval dat het mijn beeld van haar verstoorde ging het vooral om haar keuze van het type man, ik had haar wat anders ingeschat. (Die hint had ik ook wel ingevoegd).
Ik ben verder niet naïef dat ik denk dat de dames geen privéleven hebben, meestal ben ik daar natuurlijk gewoonweg niet van op de hoogte. Ignorance is bliss.

Sorry dat ik inbreek, maar ik ben dan wel nieuwsgierig waar dat idee vandaan komt.

Bij een bepaalde dame heeft dat mijn beeld van haar toch wel een beetje verstoord...
Ik denk dat hij denkt: 2 weken, dat zeggen ze allemaal om er snel vanaf te zijn.

En zo heb ik ook wel even gedacht.

Maar ik wist, als trouwe volger van het forum en Kinky 100% zeker dat ze hier nog nooit eerder was geweest en het profiel dat voor haar aangemaakt was heeft 3 weken bestaan en in de laatste week was ze bij mij thuis en waren we bezig met het offline krijgen.

Dus voor Nederland heb ik geen enkele twijfel en ik weet ook 100% zeker dat ze behalve in Nederland in geen enkel ander Europees land geweest is.

Het is meer dan een date in mijn geval en omdat ik wat zaken voor haar moest regelen en we ons zorgen maakten over een evt inreisverbod heb ik haar paspoort ook zorgvuldig doorgenomen bv.

Dus de enige optie zou zijn dat ze het werk al eens in haar thuisland heeft gedaan.

Dat zou kunnen, maar omdat ik ook weet dat ze gestudeerd heeft, waar ze onder meer gewerkt heeft etc acht ik die kans klein.

Die tweede zin moet je even uitleggen @Deckx .... er is hier een dame waarvan je weet met wie ze een relatie heeft?

De meeste dvp's zijn getrouwd of hebben een vriend die weet wat ze doet hoor.
Klopt.

Ik kan me daar echter niets bij voorstellen.

Dan vind ik mijn variant toch fijner. Zij wilde dolgraag stoppen, ik wilde erg graag dat ze stopte, precies de juiste timing.

Daardoor voelt het bijna vreemd hoe we elkaar hebben leren kennen.

Ik heb haar in dit jaar ook nooit naar klanten gevraagd en zij mij niet naar welke dames ik nog meer bezocht heb.

Ergens is dat raar, maar daardoor ligt de focus gewoon geheel op onszelf.

Maar we moeten alletwee wel lachen als we ons realiseren dat we elkaar als dvp en klant hebben leren kennen.

Maar ik denk dat zij niet wil weten dat ik 150 bezoekjes in 3 jaar heb gedaan en ik wil echt niet weten of ze 3, 5 of 7 klanten per dag had in die paar weken.

1 site-gerelateerd ding weet ik wel, maar dat heb ik in de eerste maand al naast me neergelegd.
Ja. Een populaire dame, met positieve recensies.
Ik kan me alleen Joke en Cor bedenken. Maar dat is zo'n instituut, dus ik denk niet dat je die bedoeld. En we weten niet wie Cor is...toch?

In een ander geval: hoe weet je dan wie de vriend van die populaire dame is @Deckx ?

Ok, duidelijk. Maar, in algemene zin, je had een bepaald beeld van haar en toen kwam je er achter wie haar vriend was en dat was heel anders dan je gedacht had.

Dus bv je vond haar erg leuk en een zelfverzekerd type en toen bleek die vriend een enorme eikel te zijn oid? Waardoor je beeld over haar ook anders werd.

Zo zeg ik het algemeen genoeg toch?

Ik heb nog maar 1x de beest uitgehangen.

Wat voor mij echt uitzonderlijk weinig is. Zeker gezien het feit dat ik in de 3 jaar voordat ik haar ontmoette zo'n 150 keer gewandeld heb.

Heb dat elders wel eens uitgelegd. Het mag incidenteel dus wel, maar de dames die ik op het oog had was steeds iets mee.
Wil je delen met wie je de beest hebt uitgehangen die ene keer. Ben ik wel benieuwd naar. Was dat Ella of iemand anders?

Heb je de link?

Terug
Bovenaan Onderaan