En velen zijn vrijgezel en een deel heeft weer een pooier, het zijn net mensen die dvp's
het zijn nomaden meestal met een visum van 3 maanden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn velen zijn vrijgezel en een deel heeft weer een pooier, het zijn net mensen die dvp's
En velen wonen hier of zijn hier geboren, zie clubs en privehuizen de dames
In het geval dat het mijn beeld van haar verstoorde ging het vooral om haar keuze van het type man, ik had haar wat anders ingeschat. (Die hint had ik ook wel ingevoegd).De meeste dvp's zijn getrouwd of hebben een vriend die weet wat ze doet hoor.
Ik denk dat hij denkt: 2 weken, dat zeggen ze allemaal om er snel vanaf te zijn.Sorry dat ik inbreek, maar ik ben dan wel nieuwsgierig waar dat idee vandaan komt.
Bij een bepaalde dame heeft dat mijn beeld van haar toch wel een beetje verstoord...
Ja. Een populaire dame, met positieve recensies.Die tweede zin moet je even uitleggen @Deckx .... er is hier een dame waarvan je weet met wie ze een relatie heeft?
Klopt.De meeste dvp's zijn getrouwd of hebben een vriend die weet wat ze doet hoor.
Ik kan me alleen Joke en Cor bedenken. Maar dat is zo'n instituut, dus ik denk niet dat je die bedoeld. En we weten niet wie Cor is...toch?Ja. Een populaire dame, met positieve recensies.
Ze is niet actief op dit forum hoor, het is ook geen Nederlandse dame. Ik ga verder geen details geven op een openbaar forum.In een ander geval: hoe weet je dan wie de vriend van die populaire dame is @Deckx ?
Wil je delen met wie je de beest hebt uitgehangen die ene keer. Ben ik wel benieuwd naar. Was dat Ella of iemand anders?Ik heb nog maar 1x de beest uitgehangen.
Wat voor mij echt uitzonderlijk weinig is. Zeker gezien het feit dat ik in de 3 jaar voordat ik haar ontmoette zo'n 150 keer gewandeld heb.
Heb dat elders wel eens uitgelegd. Het mag incidenteel dus wel, maar de dames die ik op het oog had was steeds iets mee.