Alles succes knightrider!
En als je, zoals sommigen hier zeggen, alles en iedereen om je heen compleet moet wantrouwen om een beetje oké in het leven te staan, dat lijkt me geen pretje.
Dus leef je leven, en geniet.
Precies.
Echt, als een knappe, jonge vrouw aangeeft graag bij je te zijn, met je lacht, sex heeft, in de zon zit, niet meer op haar telefoontje zit omdat ze haar boeker geblocked heeft en had aangegeven te stoppen na slechts 2 weekjes dat werk, moet je haar dan voor het leven wantrouwen? Lijkt me niet.
Wel baal ik dat ze nu in een ander land zit. Want: Supermooie dame, dus die heeft op straat van veel mannen aandacht.
Sterker nog: Dat vond ik als we een drukke bar binnen stapten al best pittig.
Als je met iemand bent die er qua looks echt uitspringt en je bent zelf eind veertig, zijn er een hoop gladde guys die direct een poging wagen, zelfs als je even naar het toilet bent ofzo.
Heb best mooie vriendinnen gehad, maar deze heeft wel een uitgesprokener aantrekkingskracht viel me op.
Ik heb overigens nagenoeg niet met haar over die 2 weken gesproken.
Ze was er dermate klaar mee dat we gewoon over onze levens en het moment hebben gesproken.
Natuurlijk dacht ik wel eens: Hoeveel klanten had je zelfs nog de dag voordat ik je een escape route bood, maar ik voelde direct aan dat dat de sfeer direct negatief zou beinvloeden.
Maar die dingen (profiel van kinky halen, paspoort terug krijgen, boeker blocken, ander sim kaartje nemen) heel zakelijk afhandelen (ook geholpen door kennis van dit forum) en in onze relaxte tijd gewoon doen alsof het al jaren mijn vriendin was werkte veel beter.
Sommige kritische mannen hier denken vooral in problemen. Dat is niet nodig. Dan maak je het stuk.
Heb direct aangegeven dat ik geen miljonair ben, maar dat ze, als ze hier is, altijd bij mij kan verblijven/logeren.
Dat haalde de druk van in een vreemd land zijn en direct geen inkomsten en torenhoge hotelkosten hebben al weg.
Was wel even eng, de eerste nacht verwachtte ik dat de boeker een hitman voor mijn deur zou zetten, maar al op de 2e ochtend toen ik een droom van een vrouw (direct mijn top 3 dvp's ooit) in soort pyjamaatje bij de ontbijttafel trof had het meer iets weg van de film Pretty Woman.
Ja, ik vond het direct lachen, hoewel er ook wel hobbels waren door de politie etc.
Maar als ze nooit meer gaat werken, zijn die hobbels er een volgende keer niet meer.
Wel andere vraagstukken. Iemand hier definitief laten wonen is bv best een stap, maar daar zijn we pas over 3 volgende meet-ups (als die er gaan komen) en als alles echt blijft kloppen qua gevoel.
Gaat ze wel weer werken, dan haak ik direct af. Niets tegen dvp's maar ik wil geen relatie met eentje.
Loopt het stroever, dan weet je, zoals bij iedere andere relatie zonder deze start, ook dat het 'm niet gaat worden.
Zijn de volgende 3 ontmoetingen (neutrale vakantie plek, weer mijn land, keertje haar land lijkt mij een goede volgorde) wel top, dan kun je doordenken.
En ja, ik denk wel eens: Best raar dat ik bij onze eerste (toen nog betaalde) afspraak na 15 minuten al gepijpt werd en ik heb wel wat vragen over haar verblijf in Nederland voordat ik haar kende maar er over beginnen is de sfeer direct verpesten dus dat doe ik hooguit voorzichtig op een geschikt moment als zij aangeeft dat het ok is om daarover te praten.
Ze heeft alles gedaan en meegemaakt, maar, als ik het profiel goed gevolgd heb, inderdaad maar 2 weken.
Dus ik focus op leuke dingen in het hier en nu.