Maandag 12 juli ben ik naar de poesjesdag en poesjesavond geweest van Ramontiekproducties. Ik stapte de zaak binnen rond 13 h 30. Op het eerste zicht vond ik het een beetje een rare club. Maar na hier even te zijn door gewandeld kwam ik er al gauw achter dat het eigenlijk een fantastische club is. Er was bv ook een zwembad aanwezig buiten. En er was ook een middenpleinterras zeg maar in het gebouw. Dankzij het mooie weer van die dag (we zaten in de avond nog steeds in zwemkledij op het terras, om 21 h 45) voelde ik me dan ook in een hotel in Gran Canaria of Ibiza ofzo. Met het ontbreken van een strand dan wel uiteraard (hoewel er heb ik begrepen eentje is in Almere, wat daar niet al te ver vandaan is).
Rond 14 h werden de meiden los gelaten. 4 meiden werden voorgesteld maar later bleek nog een andere dame (ik denk dat ze Nina heet) mee te doen. Ik wist eerst niet goed of ik haar wel mocht aanraken maar eigenlijk ging alles zeer vlot. Een geile vrouw, die veel toeliet. Ook met Roos en de brunette (ik weet haar naam helaas niet) was het gezellig. Op een bepaald moment werd ik door beide dames gepijpt, en ik moest Fleur onderspuiten. Ze smeekte om mijn zaad. Maar ik was aan het opsparen voor de bukakke, daarover subiet meer. Ik had even nood aan wat verkoeling in het zwembad buiten. Onderweg vroeg Ramon me hoeveel keer ik al was klaargekomen die dag. Nuja ... nul keer natuurlijk want ik was aan het opsparen voor de bukakke. Daarop wou Tara mij prompt leegzuigen maar ik had het even te warm (daarom dat ik onderweg was naar het zwembad) en ik was zoals eerder gezegd nog aan het opladen. Na het zwembad nog wat rondgewandeld, en na een tijdje bij Samira terecht gekomen. Waarschijnlijk een van mijn topfavorieten. Volledig ondergespoten door haar, zij is ook de enige dame die ik geneukt heb. Normaal neuk ik niet makkelijk omdat ik een condoom onwaarschijnlijk vervelend vind (ik zal ook nooit op een one night stand vragen om te neuken), maar uitzonderlijk was ik wel eens bereid zo'n ambetant ding rond mijn lul te trekken. Zodus Samira geneukt maar vooral daarna nog (dmv vinger en lik werd) haar serieus had laten squirten. Wat later buiten was een man met Samira buiten, ze had duidelijk al redelijk wat gesquirt en ik heb haar nog wat meer laten squirten. Een beetje teamwerk ook met de man die al bij haar was. Terug naar binnen, nog wat rond wandelen, waren de meiden nog wat met elkaar bezig, dezelfde man van buiten werd in zijn ballen gestampt door Fleur en kreeg ook nog wat andere zaken te verwerken (maar hij kickte daarop, was een fetish van hem). Nuja, iedereen zijn eigen fetish zeg ik altijd, zolang het maar geen kinderen of pakweg pistolen zijn (want dat laatste kan denk ik gevaarlijk zijn hahahaha). Maar goed, het feest begon zo stilletjes aan op het einde te komen en dus was het tijd voor de bukakke. Ik koos Samira uit om onder te spuiten maar ook Nina wilde mijn zaad. Ik had toen tijdens de gangbang Fleur mij smeekte om zaad har beloofd een goede lading te geven, maar ze zat niet op haar knieën wat ik onhandig vind bij een bukakke, dus is het Samira en deels Nina geworden. Ik schoot een van mijn heftigste orgasmes ooit, een vijf tal harde (weliswaar dunne) stralen, waarbij er een afwijking naar links zat maar ik spoot ook veel harder en verder dan normaal waardoor ik half perongeluk ook Nina raakte die vrijver links van mij zat. Ze had het althans gevoeld. Waarom ik zoveel harder spoot dan normaal? Geen idee, de meiden waarschijnlijk maar ik heb ook de indruk dat sinds ik mijn vaccin heb ik harder kan spuiten dan vroeger. De andere mannen spoten eigenlijk allemaal niet zo hard, vergeleken met de bukakke in Utrecht eind september bv was het deze keer niet echt spectaculair te noemen. Nadien hing mijn hand vol zaad, maar ik kreeg prompt papier van de fantastische en liefste Samira dus heb haar bedankt nog met een wangkus. Daarna was het tijd om even nog af te koelen in het binnen zwembad, maar dat water was te heet, opeens zat er 35 man in dat zwembad en begonnen ze kei luid Kind Van De Duiven af te spelen (absoluut niet mijn muziek, ik heb liever metal en punk). Dus ik ben gevlucht naar het buitenzwembad waar ik rustig zat. Het was goed geweest. Een heerlijke dag.