Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdem, het zal wel met schaarste te maken hebben zowel qua aanbod als qua bezoekers maar dit gaat mijn beurs te boven.Ik zie dat Ramon de prijzen heeft verhoogd voor bijvoorbeeld Wonderland in Breukelen. Ik meen me te herinneren dat de prijzen aan de deur 150 waren, nu dus 200. Misschien valt er wat in te halen en iedereen bepaald zelf wat hij er voor over heeft maar ik vind dit echt te duur worden... Helaas, zoveel leuke feestjes gehad bij Ramontiek maar er is voor mij een grens.. Jammer.
Wat vele vergeten, is dat er nog steeds maar max 30 man op de feestjes mag komen maar de kosten als huur van locatie, catering enz wel gewoon doorgaan. Ook hebben veel locaties hun prijzen verhoogd waardoor Ramon gedwongen is om zijn prijzen ook te verhogen.Ik zie dat Ramon de prijzen heeft verhoogd voor bijvoorbeeld Wonderland in Breukelen. Ik meen me te herinneren dat de prijzen aan de deur 150 waren, nu dus 200. Misschien valt er wat in te halen en iedereen bepaald zelf wat hij er voor over heeft maar ik vind dit echt te duur worden... Helaas, zoveel leuke feestjes gehad bij Ramontiek maar er is voor mij een grens.. Jammer.
Dat zou je haar zelf eens moeten vragen. Ik weet dat er dames zijn die één op één doen.Weet iemand of een Gigi ook privé te bezoeken is?
Geheel met je eens, dat gezeur over een paar tientjes, bij een dvp wordt soms 50 euro gevraagd voor pzc, dat voel ik me dus genaaidWat vele vergeten, is dat er nog steeds maar max 30 man op de feestjes mag komen maar de kosten als huur van locatie, catering enz wel gewoon doorgaan. Ook hebben veel locaties hun prijzen verhoogd waardoor Ramon gedwongen is om zijn prijzen ook te verhogen.
By te way, noem mij eens een feestje waar je drie uur lang 4 meiden kan neuken, top catering, top locatie voor minder dan 200 euro.
Die zijn er niet.
klopt dat het maar een paar tientjes zijn, maar niet iedereen heeft die even snel bij elkaar gewerkt. Gangbanglover43 mooie recensie weer man! De laatste gangbang van 2020 schreef je ook al een goeie (en wat een feestje was dat ook he) maar nu helemaal mooi omdat alles weer langzaamaan kan. Tot binennkort allemaal bij/in ramon's heerlijke meiden!Geheel met je eens, dat gezeur over een paar tientjes, bij een dvp wordt soms 50 euro gevraagd voor pzc, dat voel ik me dus genaaid
Ik ga ook naar Schoolgirls Night Out dus Wie weet spreken we elkaar daar. 28 juni eerst weer twee sessies PartyPlayers met wat nieuwe speeltjes in de Ramontiek stal.dit klinkt goed! Vooral dat bij het zwembad! Ik ga sowieso in Juli naar Schoolgirls Night Out en Wonderland, maar mede door jouw recensie zou ik bij partyplayer ook wel eens willen ervaren...
Heb je helemaal gelijk in. Ik zeg ook niet dat het te duur is, dat kan ik niet bepalen. Ik heb er zelf geen 200 euro voor over. Wat anderen ermee doen is niet aan mij. Ik zag trouwens ook weer feestjes van Ramon voor 150. Dus ik was denk ik te vroeg met mijn conclusies. Excuses hiervoor...Wat vele vergeten, is dat er nog steeds maar max 30 man op de feestjes mag komen maar de kosten als huur van locatie, catering enz wel gewoon doorgaan. Ook hebben veel locaties hun prijzen verhoogd waardoor Ramon gedwongen is om zijn prijzen ook te verhogen.
By te way, noem mij eens een feestje waar je drie uur lang 4 meiden kan neuken, top catering, top locatie voor minder dan 200 euro.
Die zijn er niet.
De plannen van Ramon zijn zelfs feestjes voor 100 euro maar dan verschuift de verhouding man/vrouw wel iets. Hoe exclusiever hoe duurder. Maar dat lijkt mij logisch. Ze zitten nu nog even aan maximaal aantal bezoekers helaasHeb je helemaal gelijk in. Ik zeg ook niet dat het te duur is, dat kan ik niet bepalen. Ik heb er zelf geen 200 euro voor over. Wat anderen ermee doen is niet aan mij. Ik zag trouwens ook weer feestjes van Ramon voor 150. Dus ik was denk ik te vroeg met mijn conclusies. Excuses hiervoor...
nog geen idee maar ik denk dat Ramon wel n naam hoog te houden heeft dus t zullen stuk voor stuk wel toppertjes zijn Helaas kan ik er morgen niet bij zijn, anders had je t wel morgenavond/ dinsdag gelezen hoe het was ;-)iemand ervaring met de lading nieuwe namen die de 28ste juni komen op poesjesdag?
txs
Dat lijkt me voor de meeste meiden te gelden. Een echte afknapper als je naar een pik moet zoeken in een oerwoud van schaamhaar.en ze hield toen van kale pikken en ballen.