Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat geil zeg!! ben er vrijdag bij bij schoolgirls night' out. Als die Meryem zo'n liefhebster is van zaad zal ik wat extra doneren.Meryem likte het zaad van Lana's gezicht, wat geil!
Dat is een moeilijke vraag. Ik ben op veel gangbangs aanwezig geweest, maar nog niet op die van Ramontiek. Dus mijn antwoord is meer een algemeen antwoord.Is dit ook geschikt voor stellen? Deze parties? Wat is jullie mening?
zeker, er zijn vaak meerdere stellen aanwezig. dit feestje leent zich daar zeker voorIs dit ook geschikt voor stellen? Deze parties? Wat is jullie mening?
Als fervent Swingstel en bezoekers van Ramontiek kan ik hier zeker Ja! op zeggen.Is dit ook geschikt voor stellen? Deze parties? Wat is jullie mening?
Gangbang parties zijn niet voor de GFE-liefhebbers/sters, er is geen romantiek. Je stelt je niet voor aan de dames, je sluit je gewoon aan en als er een gaatje vrij is, pak je haar beet en doe je je ding. Kom je klaar of ben je lang genoeg bezig geweest, dan ruim je plaats. "Wash, rince, repeat"
Er komen ook wel eens single vrouwen op af, niet veel maar stelletjes zeker met enige regelmaat. De gb's zijn alle behalve een competitie tussen de dames onderling. Het is idd zoals hier onder al geschreven.Is dit ook geschikt voor stellen? Deze parties? Wat is jullie mening?
Hier kwamen de meiden zich voorstellen; Eerst aan mijn vrouw en toen aan mij. Ze waren heel open en vriendelijk. Ook het personeel kwam water brengen bij mijn vrouw toen ze helemaal op ging in het feestgedruis. Het was een ervaring om zeker te herhalen!
Goeie vraag. Of het gepast is, is een ethische vraag. Of het verstandig is, is een individuele keuze. Als je minstens 7-14 dagen wacht na je tweede vaccinatie, dan zul je voldoende beschermd zijn. (Of, als je op een andere manier immuun bent).Is het wel gepast om dit soort evenementen te organiseren, nu de coronabesmettingen weer fors oplopen?
Als 1 deelnemer corona heeft, dan is de kans groot dat de meeste bezoekers dit zullen oplopen.
Ik ben met Jansen gevaccineerd (dikke kans dat ik toch nog een oproep krijg voor de pfizer of moderna). Ik heb 14 dagen wachttijd in acht genomen. Mijn vrouw mag eind juli voor de tweede pfizer. Dus ze mag nog even wachtenIs het wel gepast om dit soort evenementen te organiseren, nu de coronabesmettingen weer fors oplopen?
Als 1 deelnemer corona heeft, dan is de kans groot dat de meeste bezoekers dit zullen oplopen.
Laten we hopen dat Silver de volgende poesjes avond op de 26e weer langskomt !Zo, mijn eerste recensie hier nadat hookers is gesloten, hopelijk wordt dit een mooi alternatief.
Ramontiek: poesjesavond 12 juli, Partyplayers in Lelystad. Bij aankomst omgekleed en douche genomen, en daarna even de club verkend die wat verbouwd was sinds de laatste keer dat ik er was. Op het binnenplaatsje trof ik al de "artiesten", en al snel ging het clubje naar de grote zaal (prachtige gangbangruimte!) voor de inleiding van Ramon en het voorstellen van de dames: Lana, Meryem, en Wendy als invalster omdat Nicolette niet kon komen (jammer, want ze is zo lekker, maar goed, dat is Wendy ook). Daarnaast enkele stelletjes, en met name een zeer aktieve dame van een stel: Silver. Met als bijhorend grapje dat ze haar best doet om Gold te worden. Nou, dat hebben we geweten.
Om te beginnen van alle dames wat geproefd en gevoeld. De heerlijke blanke billetjes van Wendy, Lana uiteraard in beide gaatjes, en Meryem bleek een prachtige dame die vol los ging met flink wat geluid. Inmiddels had Silver een plekje op een matras opgezocht en genoot ze van een flink stel dikke pikken om haar heen. Ze werd ook goed genomen, en dat kon ze waarderen. Op een gegeven moment vroeg ze wie er interesse had in een DP, en ik ging liggen op de matras met mijn stijve pik in Silver's kutje. Om de beurten kwamen de mannen in Silver's kontje, en elke keer kwam Silver hijgend, trillend en squirtend klaar, zo'n vijf of zes keer, dan een slokje water, en hup weer vijf keer terwijl ze haar kutje wild op mijn pik heen en weer schuurde. Ramon pakte de microfoon en vroeg om een welverdiend applaus voor Silver. Wat ook erg opwindend was, was dat er een echt knappe vrouw met lang krullend haar en in mooie lingerie met haar vriend het tafereel uitgebreid zat te bekijken, en met elkaar zaten te spelen. Ik begreep later dat het voor hun de eerste keer bij een dergelijk feestje en dat ze flink wat nieuwe indrukken opgedaan hadden, hopelijk alleen maar positieve. Goed, nu moest ik echt wel weer douchen.
Bij terugkomst was er overeenstemming dat het te warm was geworden in de gangbangzaal, en dus gingen we naar buiten, bij het zwembad. Het was inderdaad perfect weer om buiten te spelen. Lana zoog even wat pikken bij het zwembad maar zocht al snel een bed op, en ook Wendy, Meryem en Silver namen het er lekker van. Het werd wat later en op een gegeven moment vroeg Lana om een spermadouche, en flink wat mannen waren bereid om haar haar zin te geven, ik ook. Wat een ontlading. Meryem likte het zaad van Lana's gezicht, wat geil! Ik was op, ging douchen, omkleden en naar huis. Op de parkeerplaats van de Partyplayers was het gekreun van Meryem noch duidelijk te horen...
Als je even pauze wil dan ga je iets bij de bar halen of eet je een broodje of ga je buiten een sigaretje roken. Maar ik heb nog nooit gezien dat je, als man, je dan terug aankleedt. Dat zou wel erg vreemd zijn.(...)
Ik ben benieuwd naar de sfeer en de (ongeschreven regels). Hoe gaat het als je als man even pauze wil? Kun je dan even aankleden en rustig een sigaretje doen? Praten mannen onderling met elkaar of is dat not done? Hoe weet je wat wel kan en mag bij een dame? In de geilheid kan ik me voorstellen dat je een dame wel eens een tik op dr billen wil geven of dr bij de hoofd (subtiel en met respect uiteraard) wil grijpen om er een iets meer deepthroat gehalte aan te geven. Zelf ben ik altijd terughoudend want als buitenlander hebben DVP'S mindere ervaring sommige buitenlanders. Zelf ben ik niet zo maar genoeg meegemaakt dat ik daardoor ben geblokt door een DVP en dat is gewoon knudde omdat ik altijd veel respect toon en nooit grenzen opzoek of überhaupt over heen ga. Weigeren de aanwezige dames weleens iemand, bijvoorbeeld omwille uiterlijk of iets (weigering om hygiëne of overschreden grenzen snap ik uiteraard).
(...)
Ieder zijn ding, ik had er eerlijk gezegd vooraf ook mijn twijfels bij aangezien er wel heel veel mensen over je schouder meekijken als ik "mijn ding" ging doen en dat ik daardoor niet zou kunnen presteren of mezelf niet op mijn gemak zou voelen zeg maar...De entreekosten bij dit soort GB's vind ik erg hoog.
Voor dat bedrag krijg je elders een uur privé 1-op-1 sex bij een DVP.
Nou ik zou de keuze snel gemaakt hebben!
Ik hou verder ook niet van GB's, het boeit mij niet om andere mannen met vrouwen bezig te zien.
En voor sex met meerdere vrouwen tegelijk zou ik de voorkeur geven aan een (privé) trio.
Goed omschreven en compleet mee eens.Als je even pauze wil dan ga je iets bij de bar halen of eet je een broodje of ga je buiten een sigaretje roken. Maar ik heb nog nooit gezien dat je, als man, je dan terug aankleedt. Dat zou wel erg vreemd zijn.
Met elkaar praten? Zeker, dat kan. Niet op de matrassen of terwijl je bezig bent een dame te verwennen. Maar aan de bar kan dat zeker. Klassieke "cafépraat": voetbal, politiek, het weer, ...
De meeste GB dames kunnen wel wat hebben, maar respect is overal vereist. Een lichte tik op de billen: daar zal niemand boos over worden. En misschien blijkt uit haar reactie wel dat ze het ook wat harder leuk vindt. Idem bij het pijpen of neuken. En uiteraard, neem je alle "richtlijnen" uit het inleidende gesprek met je mee.
Het kan gebeuren dat een dame iemand weigert. Dat is hun goed recht. Meestal doen ze dat op subtiele wijze. Niet vlakaf "neen" zeggen, maar zich naar een andere deelnemer keren en die vragen hen te neuken of hem beginnen te pijpen, ... Voor dergelijke signalen moet je wel wat alert zijn en dan niet aandringen. Er zijn meestal genoeg dames aanwezig en allemaal hebben ze wel iets wat je zal bekoren.
Zelf tot nu toe 1x keer meegedaan op 16-07 met de Schoolparty. Vooraf een mailtje gekregen omtrent de stand van zaken:Wat is de verhouding man/vrouw bij zo'n avond?