28.08.2020
Wonderland @ Organza Breukelen
Eindelijk was daar het verlossende bericht van Ramon, dat wij weer mogen Gb'en
en aangezien ik nog een eerder gekochte kaart had liggen voor een feest wat niet door kon gaan in April
wilde ik hier heel graag bij zijn
Mede omdat ik nog niet eerder in Organza was geweest en er zoveel nieuwe dames op de flyer werden vermeld werden!
Ten eerste: wat een mooie afgelegen locatie dit is! niet gigantisch groot, maar een knusse omgeving
Stond even voor 21.00 voor de deur, en na het invullen van een vragenlijst met enkele vragen om vast te stellen dat iedere deelnemer geen virus mee naar binnen zou nemen
mochten we naar binnen, daar werd eerst nog even de lichaam temperatuur gemeten van iedere deelnemer
Na mijn kaart ingeleverd te hebben en sleutel van een locker te hebben gekregen, naar boven om om te kleden, en daarna meteen naar de zaal, was een van de eerste binnen, en langzaam werd het drukker
leuke nieuwe dames ontmoet, die ik nog niet eerder had ontmoet
leuk gesprek gehad met een petite dame, dat bleek Tamara te zijn, en later nog leuk gesprekken te hebben gehad met Lana en Kim
Na de speech van Ome Ramon zou het losbarsten,
al met al 10 dames van de flyer plus nog eens minmaal 5 dames die zomaar langs kwamen
Door de aangepaste Corona regels mochten er maximaal drie hengsten aanschuiven bij een dame, en daar werd goed opgelet door de Ramontiek politie
Ramon had behoorlijk wat personeel ingezet, om de regels te laten naleven Top!
Zo werd er ook op toegezien dat er om de zoveel minuten omgeroepen dat iedereen even moest wisselen, zodat iedere hengst aan zijn trekken kwam
Jammer genoeg liep de speech en het voorstellen van de dames, allemaal wat uit, en ik denk rond 22.30 mochten de hengsten pas los
Echt veel dames en teveel voor mijn Willie, dus heb maar een keuze moeten maken tussen de dames,
en gekozen voor de dames waar ik zelf het meest opgewonden van raakte
Echt d'r loopt van alles rond, en voor ieder wat wils
Soms heb je een bepaald beeld voor je van een dame die op de flyer ziet, en er in levende lijve toch anders uit ziet
De eerste 2 uur waren echt vuurwerk, en daarna vond ik het een beetje inzakken, natuurlijk snap ik dat de dames behoorlijk intensief werk doen.
en naarmate de nacht volgde, werd er vaker pauze genomen, zodat er uiteindelijk steeds meer hengsten om een dame gingen vechten
Uiteindelijk heeft de Gb ook net aan ruim 3 uur geduurd, wat eigenlijk 4 uur had moeten duren
bedden werden al weg gehaald uit de 2e zaal, uiteindelijk ben ik vertrokken rond 2:15
Al met al leuke ervaring
Lana en een amateur meid genaamd Nina en nog een andere leuke uit dame België heb ik de leukste avond mee gehad echte toppers
Voorlopig weer even genezen, en waarschijnlijk niet eerder dan Oktober/November eer ik weer ga
Cheers