Afgelopen vrijdag mijn eerste editie van Wonderland meegemaakt.
Allereerst wil ik graag alle mensen bedanken met wie meegereden kon worden naar Wonderland, erg fijn dat de ov-gangers door jullie ook konden meegenieten van Wonderland.
Ook top hoe Ramon het carpoolen geregeld heeft, we kregen een duidelijk mailtje met de plaatsen waar je kon instappen en hoeveel plek elke chauffeur had.
Jammer dat je het feest niet helemaal kon waarderen Fast Guy.
Het was inderdaad zeker in het begin best wel druk, maar later op de avond werd wat rustiger en kwam geloof ik iedereen wel aan zijn trekken.
Vond je het door de drukte te commercieel? Want dat idee kreegg ik helemaal niet, wel dat het strak georganiseerd is maar dat vind ik persoonlijk juist positief bij zo'n massaal feest.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij start elk feest van Ramontiek dat 6 uur duurt een uur na de opening en stopt het een uur voor het einde (dus de gb duurt dan 4u).
Dit staat geloof ik ook in de beschrijving van het feest, weet je dat iig voor voortaan
Dan door naar het feest, Gangbangwolf heeft al een lang verhaal geschreven dus ik hou het kort.
Wat een toppers zijn deze dames toch, met recht worden ze artiesten genoemd.
Stuk voor stuk zijn ze enthousiast en ontzettend geil.
Je zou denken dat ze op een gegeven moment wel op zijn maar niets is minder waar, deze artiesten blijven maar doorgaan met een passie die ongekend is.
Met zoveel leuke dames werd het wel lastig om te kiezen naar wie ik toe zou gaan, gelukkig heb ik de meeste dames een bezoekje kunnen brengen deze avond.
Door omstandigheden konden een aantal dames niet meedoen heb ik begrepen, beterschap!
Om de lege plekken in te vullen waren er 3 nieuwkomers.
Van 2 nieuwe dames bij Ramontiek heb ik heerlijk kunnen genieten.
Djessie en Gwen waren echt fantastisch, ik hoop deze dames zeker vaker te zien bij Ramontiek en ik van wat ik hoorde andere mannen ook.
Er was nog een derde nieuwe dame maar helaas heb ik geen tijd gevonden om haar te spreken.
Al met al een fantastisch feest, en als het carpoolen weer lukt ben ik er in september zeker weer bij (de augustus editie in België is mij te ver weg).
Iedereen bedankt voor het mooie feest.
Volgende week staat Strawberry op de planning, mannen meldt u aan want de vorige editie was geannuleerd door te weinig aanmeldingen van alleenstaande mannen.
Erg zonde want mijn ervaring met Strawberry is zeer positief (ook leuk dat er veel stelletjes komen kijken en sommigen ook meedoen).
Dus kom zondag langs zodat we allemaal weer kunnen genieten!