Gisteren voor de 2e keer naar le bateau geweest en wat was het weer een geslaagd feest.
Wat ik eerder bij mijn Strawberry recensie noemde was dat het fijn was om voor de gangbang even een praatje te kunnen maken met de dames.
Fijn om te zien dat we vandaag daar weer de tijd voor hadden.
Na de speech van Ramon waarin hij de dames voorstelde en de spelregels (ruim je condooms op!) vertelde konden we beginnen met de gangbang.
Net als guy71 ben ik allereerst naar Pauline gegaan.
Het was mijn bedoeling om alle dames deze middag een bezoekje te brengen maar Pauline was zo lekker geil bezig dat ik vooral bij haar ben geweest.
Terwijl zij alle mannen begon te verwennen vond ik het wel zo eerlijk om haar ook te laten genieten.
Binnen enkele minuten squirte ze er al op los toen ik onder haar lag en wat was dat heerlijk om te zien.
Daarna heb ik haar lekker van achter geneukt, genietend van haar heerlijke kontje.
Natuurlijk wilde ik de andere dames ook groeten dus ben ik naar Marijke gegaan.
Bij mijn vorige 2 feestjes was Marijke ook aanwezig en heb ik heerlijk van haar kunnen genieten.
Vandaag was niet anders!
Op een gegeven moment werden Pauline en Marijke missionaris stijl gepakt door twee heren terwijl Pauline mij pijpte en ik Marijke ging zoenen.
Dit kan weer van mij bucketlist af, echt heerlijk om meegemaakt te hebben.
Sowieso zijn Marijke en Pauline geweldig om bij elkaar te zien
Stella had ik bij Strawberry al ontmoet waar ze al fantastisch bezig was maar deze middag was ze nog geiler!
Op een gegeven moment nam ze 3 lullen in de mond en wat was dat geil zeg.
Ook heb ik haar nog kort doggy genomen maar op een volgend feestje wil ik dat zeker langer doen!
Chiara en Kim ben ik nog even langsgeweest en heb ik van ze genoten.
Wel was het erg druk en krap bij de banken met zoveel man dus ben ik even verder gegaan.
Ik kwam Pauline weer tegen en zij heeft me toen de beste balmassage ooit gegeven.
Ze werd daarna flink doggy genomen terwijl ik naast haar lag en ik heerlijk kon genieten van het uitzicht.
Later lagen we lekker op het matras terwijl zij werd geneukt en ze mij en een andere heer lekker sensationeel liep af te trekken.
Terwijl ze dat deed hebben we nog lekker liggen kletsen en was het een heerlijk ontspannen momentje tijdens alle actie van de gangbang door.
Ik hoop dat ze bij de aankomende edities van le Bateau, gangbang deluxe en strawberry weer meedoet want Pauline is echt een topper.
De overige dames ben ik helaas niet echt bij geweest, de tijd vliegt en 3u is dan toch net niet lang genoeg.
Dat vind ik wel een voordeel van Strawberry dat je een paar uur langer hebt
Om nog even op de post van Clittourist te reageren, ik vind het ook jammer dat het aanmeldsysteem aangepast is.
Dit betekent dat ik voor elk feest tijdig naar de primera moet, de kosten aan de deur zijn voor mij namelijk helaas te hoog (vanwege de portemonnee, de kwaliteit van de feestjes is de prijs zeker waard).
Aangezien de aangekondigde line-up vaak veranderd en het niet duidelijk is welke artiesten er bijkomen of weggaan is het wel vervelend als je van te voren al betaald hebt.
Wel wil ik hierbij vermelden dat als je verhinderd bent na betaling en dit tijdig aankondigd dat je dan volgens de website naar de volgende editie kan komen.
Toch vrees ik voor het geval dat je betaalt en bij het feestje aankomt en de dames die je graag ziet er niet zijn, je bent dan je reistijd en reiskosten al kwijt.
Gelukkig zijn er tot nu toe altijd geweldige dames aanwezig, maar zoals bij Strawberry vond ik het jammer dat Pauline eerst niet werd ingezet bij de gangbang.
Net zoals ik bij mijn vorige recensie vermelde zou het fijn zijn als in de mail verteld wordt welke dames niet zullen meedoen in plaats van dat er alleen verteld wordt dat er minder dames zullen meedoen bij minder mannen.
Maarja dit neemt niet weg dat het fantastische feesten zijn en ik er zovaak mogelijk probeer bij te zijn (oftewel wat de portemonnee toelaat).
Nou kom ik niet op andere gangbangs maar als ik de info bekijk en recensies lees van andere gangbangs is het bij Ramontiek het beste geregeld in Nederland.
Ten slot wil ik graag Ramon en zijn team weer bedanken voor de geweldige inzet en het enthousiasme, dit zorgt oprecht voor een hele goede sfeer op de feestjes.
Ik heb weer genoten, en van wat ik hoorde de rest gelukkig ook.
Tot de volgende keer!