Gisteren was de 2e editie van Strawberry.
Voor mij de 2e keer dat ik op een feestje van Ramon kwam.
Er zijn al veel postitieve verhalen geschreven over de feestjes van Ramontiek.
Ik kan me hier heel goed bij aansluiten.
De villa in Dordrecht is een prachtige locatie en het is fijn dat Ramontiek de ov-gangers komt ophalen bij het station.
De hapjes waren echt heerlijk. Zo waren de broodjes rijkelijk belegd i.p.v. een bolletje met een dun plakje ham.
Op een gegeven moment kwam er een schaal met lapjes vlees en een sausje binnen, ze waren net wat te groot om makkelijk te kunnen eten maar mijn god wat was dat lekker na een lange sessie.
Ik heb vernomen dat de neef van Ramon de hapjes verzorgde en hoop na gister dat hij dit vaker zal doen.
Qua heren was het rustig, tussen de 20 en de 25 gok ik.
Wel waren er veel vrouwen
Voor de organisatie jammer dat er niet meer mannen kwamen, voor de aanwezige mannen was het genieten.
De gangbang begon met Celine, Marijke en Samira.
Zoë was ziek werd er verteld en Pauline deed eerst niet mee vanwege het lage aantal mannen.
Celine voelde zich helaas wat ziekjes aan het begin, maar voelde zich steeds beter naarmate de gangbang vorderde.
Een gangbang blijkt dus goed voor je gezondheid te zijn!
En wat ging ze door zeg manmanman, ik heb haar nauwelijks van het matras af zien komen.
Het was echt genieten met haar, ik kan niet wachten tot ik haar weer zie bij een feestje.
Samira heb ik helaas niet al teveel tijd mee gespendeerd, maar wat kan zij lekker deepthroaten zeg!
Marijke ging vandaag net als Le Bateau weer heerlijk los, wat een wilde meid is het toch.
Ze wilde ook lekker hard gespankt worden op de billen dus dat deden we natuurlijk.
Na een tijdje werd er door iemand gezegd dat er niet zo hard gespankt moest worden, waarna Marijke vroeg waarom we gestopt waren en of het harder kon
Het was een leuke verassing toen Ramon aankondigde dat
Pauline vlak voor het einde van de gangbang nog even kwam meedoen.
Ik heb bij Le bateau heerlijk kunnen genieten van de squirtles van Madelon aan Pauline (ik hielp als vrijwilliger
), dus ik was blij dat ze nog even kwam meedoen.
Zoals gebruikelijk was er een bukkake op het eind met Celine en Pauline.
Ik had net voor de start van de bukkake Pauline al verwend met mijn 4e lading.
Niet meedoen met de bukkake was voor mij echter geen optie, dus ik heb Celine nog heerlijk ondergespetterd.
Helaas komt aan alle mooie dingen een einde, dus stopte de gangbang na de bukkake.
Toen ik naar boven liep zag ik echter dat
Stella nog volop bezig was, dus schoof ik daar nog even aan.
Ik snap niet hoe ze het deed, maar het lukte haar nog om me voor de 6e!! keer klaar te laten komen.
En wat was het intens, echt heerlijk.
Stella doet aankomende zaterdag voor het eerst mee met het vaste team heb ik begrepen, ik kijk er nu al naar uit.
Er hing een gezellige sfeer, de mannen waren niet opdringerig en we konden na het einde om 5u nog even in de tuin met een zonnetje nagenieten.
Ik moet zeggen dat ik het erg fijn vind om voor en na het feestje nog even een praatje te kunnen maken met de dames.
Madelon vertelde nog enthousiast over haar filmrol in Amsterdam van afgelopen week.
Het maakt het feestje een stuk leuker dan wanneer je gelijk aanschuift bij de gangbang en na het einde per direct moet ophoepelen.
Als ik 1 klein dingetje mag noemen dan is het dat het fijn zou zijn als er in een mailtje even genoemd wordt welke artiesten er niet aanwezig zullen zijn of ingezet worden als deze wel eerder in advertenties genoemd werden.
Ten slot wil ik Ramon en zijn team nog bedanken voor het geweldige feestje en hun enthousiasme.
Wat waren de dames toch lekker geil bezig.
Echt een 10/10 en ik heb me alweer aangemeld voor de volgende Strawberry.
Helaas geen editie in juni (erg jammer want dan zal het waarschijnlijk heerlijk weer zijn), maar in juli zijn we weer aanwezig.