Zo, weer terug van de Fun
Was er vandaag wat vroeg, ivm de vorige keer, dus 11:35 stond ik met een aantal anderen voor een dicht hek, niet zo handig op de weg, half in de berm
Hek open, sta je voor een koord dat pas om 1200 uur los ging, dus volgende keer maar wat later aankomen rijden.
Het was een stuk minder druk, vondt het zelfs rustig aan het begin, tegen 1330 werd het al wat drukker, moesten nog wachten op een paar dames en de DJ, uiteindelijk na de speech rond 1345/1350 begonnen?!
Dus nog minder tijd met de dames, maar we kregen wat tijd terug van Ramon, om 1705 werd de bukkake aangekondigd, reken maar uit
Hoop onbekende dames voor mij, want de helft kon niet of had een gebroken enkel (iris)
Heb mij het meest vermaakt met Elvira, giechel kontje, wat een leuke meid, zeer aardig en lekker.
10 dames van ramontiek, paar stellen die actief meededen, ook al waren sommigen wat selectief, best jammer, slaan we mooi over de volgende keer
en zat stellen die lekker aan de zijlijn meekeken.
Ramon zei dat dit feest niet voor hun is, gewoon meedoen was het motto.
Verder lekker aan het buffet gezeten, voor de bukkake m'n donatie gedaan in Elvira's mondje en na afloop de bukkake van het balkon bekeken en ben toen in de sauna gegaan, toch nog gezweet