Afgelopen vrijdagavond langsgeweest bij Ramontiek bij privehuis/sexclub Secret Minds in Den Haag waar de toppers Luna en Wendy de Squirtqueen aanwezig waren. Bij binnenkomst werd ik als vanouds hartelijk gegroet door gastheer Ramon en werd ik begeleid naar boven naar de club. Daar werd ik vriendelijk en snel door het personeel geholpen. Ik was net op tijd aanwezig waarna het feestje snel begon en beide dames eerst verdeeld werden in 2 kamers helemaal boven. Er waren 10 tot 15 man aanwezig ongeveer en beide dames hadden het druk. Om te beginnen begon ik bij Luna die ik al inmiddels ruim 3 jaar ken en ervan houdt om hard geslagen te worden op haar fantastische kont. De kamer had een kinky uitstraling en het bed had kettingen aan de zijkanten van de bovenkant. Luna werd hard aangepakt door de heren wat ze zeker kon waarderen. Ik nam haar ook heerlijk doggy, missionaris en ze pijpte lekker geil een aantal heren bij.
Iets later nam ik een kijkje bij de ander kamer en zag dat Wendy bezig was met een paar heren. Ze werd goed en diep missionaris genomen en had haar voorgesteld hoe ze dacht over dubbele vaginale penetratie. Ze stond er wel voor open en eerst leek het niet met een andere man te lukken vanwege de dikte, maar later konden we toch met een andere geschikte man het doen. Het ging eigenlijk heel soepel en makkelijk samen in haar kut en naarmate ze geiler werd begon ze steeds sneller te bewegen. Dat was een fantastische moment om mee te maken haha. Later keerde ik weer terug naar Luna en vroeg haar hetzelfde over dubbele penetratie. Dat wou ze ook wel proberen haha na 2 jaar weer he Luna
. Dat zouden we na de pauze doen die halverwege kwam van een kwartier.
Ik sprak even met Wendy tussendoor en toen we naar weer boven gingen vroeg ze of ik massage wilde. Ik zei ja en ging toen liggen op een massagetafel. Ze smeerde de olie op een geweldige manier over mijn lichaam heen en voelde mij heel ontspannen. Bedankt nog daarvoor Wendy en daarna kregen nog een paar andere heren een massage beurt.
Toen ging ik weer naar Luna en wilde samen met een andere heer die voor het eerst meedeed aan gangbang dubbel vaginaal proberen bij haar. Dat ging ook heel soepel en we konden lekker minutenlang doorgaan met de dubbele penetratie wat een hoogtepunt was. Beide dames deelden op een gegeven moment samen een bed en de actie was top met alle aanwezige heren. Op het einde bleef ik nog met dezelfde nieuwe bezoeker over en namen we Wendy ook even samen dubbel. We werden beide tegelijk gepijpt door beide dames en het deed niet lang voordat ik Luna haar mond heerlijk volspoot van genot. Die lading was speciaal voor het einde. Daarna was het zijn beurt om het te spuiten op Luna haha. Luna en Wendy vormden een geweldige duo top gedaan dames ik had me kostelijk vermaakt!
PS het is goed dat ze Den Haag weer aandoen, omdat zowel Hotel Bananas als Paradise Club voorheen ook feestjes organiseerden maar beide helaas niet meer bestaan. Secret Minds heeft een goede indruk op mij gemaakt en bedank het personeel voor hun gastvrijheid. Luna en Wendy bedankt voor jullie service, geweldige inzet en Ramon jij ook bedankt voor alles amigo
Tot de volgende keer!