Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk mag toch hopen dat je als stel dat helemaal zelf bepaald? Als je op dat moment geen zin hebt, dan heb je geen zin.Ramon zei dat dit feest niet voor hun is, gewoon meedoen was het motto.
Jullie deden volop mee, dus geld niet voor jullie, hij doelde meer op de stellen die niks met andere mannen deden en ja, dat bepaalt het stel zelf, maar leuk is het niet, mij maakt het niks uit, hou me voornamelijk bezig met de dames van ramontiekIk mag toch hopen dat je als stel dat helemaal zelf bepaald? Als je op dat moment geen zin hebt, dan heb je geen zin.
… maar goed.
Vraag, was de hele club open? Kun je in het bubbelbad/sauna relaxen bijv.?
Zoals @Phallus hierboven ook al noemt. Volgens mij zijn mannen niet verplicht om actief mee te doen en stoort niemand zich daaraan. Er zijn genoeg die alleen kijken. Als wij daar als bezoeker komen, en ook entree betalen, dan zijn we volledig vrij om te bepalen wat we doen. Kijken is dan ook een optie. Ook normaal zijn stellen niet verplicht om seks te hebben als ze Fun4Two bezoeken.Jullie deden volop mee, dus geld niet voor jullie, hij doelde meer op de stellen die niks met andere mannen deden en ja, dat bepaalt het stel zelf, maar leuk is het niet, mij maakt het niks uit, hou me voornamelijk bezig met de dames van ramontiek
Ja, alles was open, nog lekker in de sauna gezeten.
En met 100 man minder toch wat relaxter om rond te lopen.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat stellen mee moeten doen, dat hoeft van mij niet, maar waarom naar Nymphomania als je andere avonden hebt voor alleen stellen
Dat je Ramon citeerde was me (en naar ik aanneem een ieder) duidelijk, niemand heeft ooit beweerd dat dat jou intenties zijn. Punt van discussie is hoe Ramon er tegenaan kijkt en hoe zijn woorden (vandaar het citaat) te interpreteren.Dus ik citeer Ramon, zijn het ineens deels mijn intenties?
Boeit mij dat nu of je mee wilt doen of niet, lig er niet wakker van.
jongens, hallo; het gaat hier natuurlijk om stellen waarvan het mannelijke deel actief deelneemt aan het feest terwijl het vrouwelijke deel aan de bar zit. Dat is precies waardoor de verhoudingen scheef getrokken worden. Ik snap dat ik wellicht door een dame wordt afgewezen (oud/dik) maar als die dame helemaal niet deelneemt, is het mannelijke deel van het betreffende stelletje wel heel goedkoop binnengekomen. Dit heef de organisator niet in de hand. Of wel?Ah ok, snap het, ja klonk misschien wat lullig van Ramon, maar er zijn zeker wel stelletjes actief en sommigen wat selectief naar de mannen toe, maar ze zijn niks verplicht, maar meedoen is wel wat leuker voor ons
Nogmaals, een vrouw maakt helemaal zelf uit of en met wie ze seks wil hebben. Daar kun je als organisatie niet in sturen. Als man van een stel mag je ook actief meedoen. Ik zie overigens regelmatig dat veel mannelijke partners niet actief mee doen. Zij krijgen geen extra korting. Het scheeftrekken vind ik ook geen motivatie, zoveel stellen komen ook weer niet. Ik denk dat er heel weinig stelletjes zullen zijn waarbij de goedkopere entree voor de man de enige motivatie zal zijn om als stel binnen te komen. En ook al zou dat zo zijn, ja, dat hoort er ook bij als je het zo organiseert. Je kunt m.i., als organisatie, de persoonlijke keuzes van mensen niet ter discussie stellen.jongens, hallo; het gaat hier natuurlijk om stellen waarvan het mannelijke deel actief deelneemt aan het feest terwijl het vrouwelijke deel aan de bar zit. Dat is precies waardoor de verhoudingen scheef getrokken worden. Ik snap dat ik wellicht door een dame wordt afgewezen (oud/dik) maar als die dame helemaal niet deelneemt, is het mannelijke deel van het betreffende stelletje wel heel goedkoop binnengekomen. Dit heef de organisator niet in de hand. Of wel?
precies! net zoals je de verwachtingen en observaties van "alleengaande" deelnemers ook niet ter discussie kunt stellen.Nogmaals, een vrouw maakt helemaal zelf uit of en met wie ze seks wil hebben. Daar kun je als organisatie niet in sturen. Als man van een stel mag je ook actief meedoen. Ik zie overigens regelmatig dat veel mannelijke partners niet actief mee doen. Zij krijgen geen extra korting. Het scheeftrekken vind ik ook geen motivatie, zoveel stellen komen ook weer niet. Ik denk dat er heel weinig stelletjes zullen zijn waarbij de goedkopere entree voor de man de enige motivatie zal zijn om als stel binnen te komen. En ook al zou dat zo zijn, ja, dat hoort er ook bij als je het zo organiseert. Je kunt m.i., als organisatie, de persoonlijke keuzes van mensen niet ter discussie stellen.
okay; ik was wat kort door de bocht. Wat ik bedoel te zeggen (wellicht ten overvloede) Indien een (gelegenheids)stel zich aanmeld voor EUR 80,- (= 40 pp) en de dame van dit stel gaat aan de bar Pisang-Ambon-Jus zitten wegdrinken (moet je even omrekenen naar horeca prijzen) terwijl de "man" van het "stel" heel Team Romantiek uit elkaar trekt, en in het voorbijgaan nog wat andere (actieve, swingende) dames meeneemt, dan krijg je scheve verhoudingen (ten opzichte van de net zo alleengaande, volbetalende, heren) Zeker als meerdere stellen zich "actief" aanmelden.precies! net zoals je de verwachtingen en observaties van "alleengaande" deelnemers ook niet ter discussie kunt stellen.
Ik snap je wel.okay; ik was wat kort door de bocht. Wat ik bedoel te zeggen (wellicht ten overvloede) Indien een (gelegenheids)stel zich aanmeld voor EUR 80,- (= 40 pp) en de dame van dit stel gaat aan de bar Pisang-Ambon-Jus zitten wegdrinken (moet je even omrekenen naar horeca prijzen) terwijl de "man" van het "stel" heel Team Romantiek uit elkaar trekt, en in het voorbijgaan nog wat andere (actieve, swingende) dames meeneemt, dan krijg je scheve verhoudingen (ten opzichte van de net zo alleengaande, volbetalende, heren) Zeker als meerdere stellen zich "actief" aanmelden.
Wellicht is het concept van Nymphomania juist kwetsbaar door deze loophole, maar precies zoals een dame uitmaakt met wie ze seks heeft (quote) moet ik een lans breken voor de organisator. Natuurlijk kan hij niet sturen (quote) maar alleen varen op het baken van de aanmeldingen.
ik hoop dat ik me wat meer verduidelijk heb.
natuurlijk is het in beginsel geen probleem. totdat de man/vrouw verhouding zo vreselijk scheef loopt dat volbetalende mannen niet meer aan de "beurt" komen, hier op Girlsreview gaan klagen en vervolgens de GB's mijden (vandaar slecht bezocht?)Waarom is het een nadeel dat de mannen van een stel meedoen @VixenandherStag? Het is toch een gangbang dus hoe meer mannen hoe beter? Bij een orgie snap ik de redenering nog wel maar bij een gangbang niet. Dan willen de dames piemOls toch?
Maar dat terzijde: bestaat Ramontiek nog wel? De website is nog steeds niet goed en staat al vijf weken op "volgende week zijn we weer online" (ondanks de beloftes van die whizzkid, ahum en kuch.....), feestjes gaan last-minute niet door of zeer slecht bezocht enz.
Ben zelf geen whizzkid, maar het duurt inderdaad behoorlijk lang. Je zou zeggen dat er een eenvoudige gestripte tussenoplossing mogelijk zou moeten zijn, een complete overzichtelijke events-lijst met aanmeldingsgegevens, for the time being …Maar dat terzijde: bestaat Ramontiek nog wel? De website is nog steeds niet goed en staat al vijf weken op "volgende week zijn we weer online" (ondanks de beloftes van die whizzkid, ahum en kuch.....), feestjes gaan last-minute niet door of zeer slecht bezocht enz.
Aaaahhhh….mijn natte droom!Waren ook dames van stellen die het gezellig hadden met de ramontiek dames, vond het niet erg om te zien
Ik schrijf normaal gesproken niet, maar er moet mij als loyale klant en vroege Romantiek adept hier toch iets van het hart; het gerommel en de last-minute wijzigingen zijn een structurele ergernis aan het worden. EUR 175 voor 2.5 uur GB (effectief vanaf 14.00 a 14.15 tot 16.45 bukakke) voor misschien 3, maar waarschijnlijk 2 dames. Je weet niet wie van de 3 je aantreft (want slecht geadverteerd/gecommuniceerd + geen website) en je zal net zien dat jou persoonlijke favoriet een verplichte vrije dag heeft gekregen. Daarnaast zet de organisatie in zulke voorspelbare gevallen als vandaag graag 1 van de 2 overgebleven dames maar ten dele in onder het mom "sorry, te lage opkomst"Ik zie helaas geen flyer voor vandaag?
Dat is een koe in een paardestal brengen, sorry, no-goNou ik ben ook benieuwd. Dit zou de "rebound" moeten zijn na het laatste fiasco. Maar met Isaura CorNeeHoor op de lineup; ik heb er geen vertrouwen in. Maar wie weet zit ik er naast. Ik lees het graag morgenavond verder.
Ik onderschrijf het onderliggende gevoel van @Petertjepik maar is er hier iemand uitgeweken van Lelystad naar Wilp? Met een feitelijke onderbouwing?Ik schrijf normaal gesproken niet, maar er moet mij als loyale klant en vroege Romantiek adept hier toch iets van het hart; het gerommel en de last-minute wijzigingen zijn een structurele ergernis aan het worden. EUR 175 voor 2.5 uur GB (effectief vanaf 14.00 a 14.15 tot 16.45 bukakke) voor misschien 3, maar waarschijnlijk 2 dames. Je weet niet wie van de 3 je aantreft (want slecht geadverteerd/gecommuniceerd + geen website) en je zal net zien dat jou persoonlijke favoriet een verplichte vrije dag heeft gekregen. Daarnaast zet de organisatie in zulke voorspelbare gevallen als vandaag graag 1 van de 2 overgebleven dames maar ten dele in onder het mom "sorry, te lage opkomst"
Allemaal net iets te vaak meegemaakt, vandaag ga ik er niet intrappen.
Als ik dan kijk naar de Friends organisatie in de Devils en Angels; 5 dames voor 5 uur en 5 tientjes goedkoper, is dat een hele goeie deal. De ervaring leert dat de geadverteerde dames er ook daadwerkelijk zijn (want geen aanmeldplicht, dus de organisatie maakt geen economische afwegingen mbt de inzet) Jammer dat Susteren zo'n kolere eind rijden is.
Ik begrijp dat alles duurder wordt, ook voor Romantiek, maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt helemaal zoek. Helaas biedt het huidige verziekte GB klimaat weinig fatsoenlijke alternatieven. Ik druk even de pauzeknop in, en kruip terug onder mn steen.