Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCaroline stond ook aangekondigd op de barebang van Elle Naturelle in de Pinte van donderdag. Ik neem aan dat ze daar was…Caroline (petite vrouwtje) stond gisteren ook op affiche bij Splashbang in Dordrecht. Was die er niet?
ja klopt, daarom mijn post hier. =)Je krijgt alleen mail als je je hebt aangemeld, dus geen idee, maar ik bewaar alles voor 6 april
de aanwezige meiden vanmiddag waren Charlee , Lana( ingevallen voor Fleur) Djessy, Meryem, Rosalie en Jane. Iris liep wel rond en deelde frietjes en kleine frikandelletjes uit maar deed verder niet mee..ja klopt, daarom mijn post hier. =)
Ik vind dit een heel goed idee Ben je al geweest?Dan vraag ik mij ook af hoe dat dan bij de XL gangbangs gaat waarbij er gemikt wordt op een 1 op 3 verhouding. Dan mogen wij mannen wel eerst ff naar de sportschool.
Haha ja, niet de sportschool maar ik sport 2 a 3x in de week dus dat zit wel goed.Ik vind dit een heel goed idee Ben je al geweest?
Hoe weet jij dit? Heb geen mail gehadStout op 28 maart in Wilp geannuleerd wegens te geringe deelname.
Ja hoor! In orde !Al een mail gehad? Anders gewoon Ramon morgen even appen. Zijn nummer staat onderaan op de website.
The nymphomania topic might be a better place to address this request .Anyone going to Nymphomania from Amsterdam tommorow? I'd like to catch a ride if possible I'll even send a tikkie hahaha
Vitrinas was er ook en is het helemaal eens met jouw verslag (helaas)Kom net van Nymfomania en het was by far het minste feestje dat ik bij Ramontiek heb meegemaakt.
Het was veel en veel te druk. Vanaf 1 uur een dikke rij voor de deur en dat duurde zo lang dat Ramon tot na half 3 wachtte met zijn praatje uit solidariteit met de mensen die nog voor de deur stonden. Leuk, maar ik moest om half 5 al weg. Heb daar dus van 1 tot 3 gewacht voor de actie begon. Maar de hoeveelheid mannen was zo onwaarschijnlijk groot dat iedereen als haviken op de prooi aanvielen. Er waren de nodige stellen waarvan de dames hun best deden maar met een kwart van de stellen die niets deden was de verhouding buiten alle proporties.
Om half vijf vetrokken na precies één keer gepijpt te zijn door een leuke blonde buitenlandse dame en precies één keer kunnen neuken.
Misschien dat het na zessen beter is als er een flinke hoeveelheid mannen weg is, maar tussen 3 en half 5 was het absurd.
Kortom; een zeer teleurstellende ervaring met herhalingsgevaar nul komma nul.
Geen reclame wat mij betreft en ik ga voorlopig even niet meer.
Wel Ho Walker ontmoet.
Dan ben jij de verstandigste geweest. Dat had ik ook moeten doen.Gisteren na zijn intromail zag ik de bui al hangen, omdat er geen vermelding is gedaan van aantal mannen en vrouwen. Dit is mijn inziens met opzet gedaan, omdat al snel duidelijk zou worden welke verhouding men kon verwachten. Waarop velen zullen afmelden. Uiteindelijk gaat het toch om centen. Dit is althans mijn gedachten, waardoor ik toch heb afgemeld. Hopelijk wordt bij de volgende editie wel rekening gehouden met de verhouding man/vrouw
Ik sprak een dame van een stel en die vond het overweldigend al die mannen. Ze had al een paar keer aangegeven pauze te willen houden maar er stonden zoveel mannen te wachten die teleurgesteld waren dat ze daarom maar door ging.Als ik de berichten zo lees is een refund toch wel op zijn plaats! Wordt er nog gecompenseerd door Ramon?
Gelukkig mij niet ingeschreven.
Wat ik mij dan afvraag met zo een extreme verhouding en heel veel gasten die willen, hoe de amateurartiesten dit dan ervaren? Lijkt mij voor hun toch ook niet chill of is het voor hun gewoon puur centen pakken?