Vrijdag 11 maart was het zover. Voor de eerste keer een event van Ramontiek bezocht. Voor de eerste keer dat we überhaupt
zo'n event bezochten. Het thema van de avond sprak ons aan. De 'Schoolgirl's editie' in Club Organza. Amy is zelf een jonge studente, dus het thema '
schoolgirl' past zeker bij haar. We waren als koppel aanwezig. Bij binnenkomst werden we meteen hartelijk ontvangen.
Amy was zenuwachtig, ook door alle blikken van verschillende mannen. Zelf vond ik het ook spannend: '
is dit wel wat voor ons?' We vonden de sfeer erg fijn, dat zorgde ervoor dat we beter konden ontspannen. Kira kwam bij ons staan kletsen. Zij was ook nieuw en voor de eerste keer als artiest aanwezig. Ze gaf de nodige geruststelling en … inspiratie.
Ramon bleek erg veel energie te hebben, erg leuk, en na zijn speech en presentatie van de artiesten kon iedereen beginnen. Na de start waren de meiden binnen een minuut al vol in actie. Een romantisch voorspel hoort er dus niet bij.
We zagen dat de vrijwilligers van het team goed op alle meiden letten, de mannen leken ook allemaal respectvol. Het gaf een veilig gevoel. Na een half uurtje toekijken besloot Amy dus ook mee te gaan doen, hoewel ze heel weinig ervaring heeft. Ze stapte op het plateau op een leeg stukje matras. Meteen had ze alle aandacht, handen overal en binnen een paar minuten werd ook zij geneukt door een voor haar onbekende man, terwijl ze een ander lag te pijpen. Ze werd door het team van Ramontiek goed in de gaten gehouden en dat kon ik zeer waarderen. Alle mannen waren respectvol met haar bezig. Met een brede lach genoot ze intens van alle aandacht. Onder het genot van een drankje of een warme snack kon ik toekijken hoe ze werd genomen. Prachtig om te zien. Tot aan het einde, inclusief de bukkake, was ze actief met de mannen daar aanwezig. Ze heeft ook heerlijk kunnen zoenen met Kira. Ze waren super schattig samen.
Ze vond het allemaal fantastisch.
Ik vrees dat we vaker moeten gaan.