Douala2002
Wandelaar
- 36
- 23/10/21
- 27
de verhouding man/vrouw was idd zoek tijdens de laatste editie. Je hebt echter wel te maken met de opkomst van -vrijwillige- stellen die aan zo'n feest meedoen. Dit is niet veel anders als bij gangbangs bij de dutchgangbang, amai of mystique. Niet goed? Zeker. Ligt dat allemaal aan ramontiek? Nee dat denk ik niet. Bij deze organisaties betaal je minder maar is de kans op plezier ook een stuk lager.
ik heb mezelf best vermaakt, voornamelijk boven en niet met veel ramontiek dames helaas. Alleen even aangesloten bij iris en bij Fleur ( hoop zo dat het niet voor het laatst met Fleur was…).
het verloop is sinds Corona erg groot, als Fleur echt weg is dan is dat ook de laatste van de vorige crew die nu weg is…….
ikben in ieder geval van plan om nog vaker heen te gaan, heb het meestal goed naar mijn zin
ik heb mezelf best vermaakt, voornamelijk boven en niet met veel ramontiek dames helaas. Alleen even aangesloten bij iris en bij Fleur ( hoop zo dat het niet voor het laatst met Fleur was…).
het verloop is sinds Corona erg groot, als Fleur echt weg is dan is dat ook de laatste van de vorige crew die nu weg is…….
ikben in ieder geval van plan om nog vaker heen te gaan, heb het meestal goed naar mijn zin