mr_sunshine86
Vaste klant
Nope. Nog steeds vakantieperiode, verwacht dat het stuk minder druk is. Ga in oktober/november weer (september zelf op vakantie).Gaat er iemand vanav en zo ja hoe heb je t meeste succes dit wordt mijn eerste x
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNope. Nog steeds vakantieperiode, verwacht dat het stuk minder druk is. Ga in oktober/november weer (september zelf op vakantie).Gaat er iemand vanav en zo ja hoe heb je t meeste succes dit wordt mijn eerste x
Veel success! Was ik deze keer niet geselecteerd, helaas...Gaat er iemand vanav en zo ja hoe heb je t meeste succes dit wordt mijn eerste x
Einde van de avond althans voor mij, door een gast uitgenodigd om z'n vriendin te neuken.
1 op 1 gaat je waarschijnlijk niet lukken de meeste vrouwen daar willen meer dan 1 manKun je een op een met een dame of is de kans altijd dat er weer iemand aanschuift?
En hoe was het?Ik ga morgen weer eens kijken in Breukelen.
Zie je ook wel eens jonge vrouwen van pak'dr beet, een jaar of 20-25? God, wat lijkt me dat geil om die in een bukkake te zien.Volgens mij selecteert 'Miss X' in Breukelen altijd wel kwalitatief goede heren. Zie er altijd relatief veel twintigers, vaak ook goed getraind (sportschool) en van diverse etnische afkomsten (donker, lightskin) dus denk dat er voor een kieskeurige dame zeker te genieten valt!
Jazeker. Al een paar keer meegemaakt (maar die deden niet aan de bukkake mee overigens). Soms zitten er echt pareltjes tussen, die trekken dan ook (als ze actief zijn) snel veel heren aan. Je hebt geen 'seksgarantie' uiteraard.Zie je ook wel eens jonge vrouwen van pak'dr beet, een jaar of 20-25? God, wat lijkt me dat geil om die in een bukkake te zien.