Erofeestjes Greedy Girls (Breukelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi idd ontvangst was super mooie vrouwen en aardige mensen allemaal, voor mij was t de eerste keer dus best spannend. Einde van de avond althans voor mij, door een gast uitgenodigd om z'n vriendin te neuken. Zo gezegd zo gedaan en daarna heeft ze me heerlijk laten klaarkomen. 't Was een bucketlist dingetje maar nu twijfel ik of ik volgende editie ook weer ga inschrijven...
 
Einde van de avond althans voor mij, door een gast uitgenodigd om z'n vriendin te neuken.
:eek: Een vraagje; zou je jezelf omschrijven als een jonge (<35 jaar), atletisch gebouwde en aantrekkelijke man of eerder als een "Jan Modaal" ? Ik ben nu zelf namelijk wat nieuwsgierig geworden naar deze feestjes 😅😇 En was dat (wegens drukte) de enige mogelijkheid voor 'actie' of was het de gehele avond aan de lopende band?
 
Nee ben geen sportschool type gewoon normaal. En gelukkig wordt ik vaak jonger ingeschat dan in werkelijkheid. Qua uiterlijk geen Jan modaal indd.

De hele avond is er actie alleen moet je wel over een drempel wat mij verteld is, is t vaak als je vlakbij een koppel gaat liggen je zo kunt meedoen.

In t begin gewoon lekker toegekeken en daarna meegedaan zeg maar.
 
Ik heb mezelf ook opgegeven voor een feestje en nu maar afwachten wat daaruit komt.
Zelf heb ik een niet zo hoog libido en in het reguliere leven ook geen man die veel vrouwen aantrekt qua looks en babbel.
Ondanks dat het mij leuk lijkt heb ik op basis van mijn libido en looks
/introvert wel mijn twijfels.

In hoeverre spelen dergelijke zaken wel mee in het hebben van een leuke avond en de kans op tenminste een keer sex?
Kun je een op een met een dame of is de kans altijd dat er weer iemand aanschuift?
 
Vrijdag eerste keer naar Errox met me meisje. Hopelijk veel dertigers mannen voor me meisje zodat ze wat te doen heeft. Wanneer we 20.30 aankomen, kan ze dan al meteen topless lopen met dit thema feest of is dat later pas op de avond? Ze heeft sowieso ook een open kruisje, hopelijk is dat toegestaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan