Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWij hebben (naast de speciale thema's) twee vaste party's: De Sluts and Studs en de Greedy Girls.Hi @Erofeestjes
Wat is juist het verschil tussen de sluts & studs party en de greedy girls?
Is het ene of het andere wat meer vergelijkbaar met een gangbang ?
Of een swingers avond waar de dames komen voor de extra heren?
Thx voor de reply!
Ik ben er ook bij aanstaande vrijdag. Kom helaas niet uit de omgeving van Den Haag.Ik ga 13 oktober voor het eerst naar Sluts and Studs. Ben erg benieuwd hoe het is als single man.
Zijn er toevallig mensen die vanuit de regio Den Haag naar Erofeestjes gaan en nog een plek overhebben? Met ov is het helaas niet zo goed te bereiken.
Vanaf Maarssen met een OV-fiets zou te doen moeten zijnIk ga 13 oktober voor het eerst naar Sluts and Studs. Ben erg benieuwd hoe het is als single man.
Zijn er toevallig mensen die vanuit de regio Den Haag naar Erofeestjes gaan en nog een plek overhebben? Met ov is het helaas niet zo goed te bereiken.
Vrijdag ben ik ook aanwezig wens je alvast veel plezier maatIk heb de uitnodiging voor vrijdag weer binnen
Het schijnt een zeer drukke versie te gaan worden.
Wie tref ik er buiten mijn SDC vrienden?
Erofeestjes kan je totaal niet vergelijken met Amai vind ik , amai is totaal een zielloze tent echt zielloos !!! Hoe het eraan toegaat als je mensen sex zie hebben alsof er geen ziel in zit niks gewoon , en dan de arrogante houding van de eigenaar of eigenaars van amai mogen van mij naar de maan vliegen !!!Wij zijn ook enkele keren naar Sluts & Studs geweest. Eerder in dit topic lazen we over het vergelijk met Amai. Dat is er voor ons als koppel ook wel. Op beide plekken is de organisatie heel betrokken en wil er een mooie avond van maken, waar vrouwen zich veilig voelen om zich helemaal te laten gaan.
De laatste Sluts & Studs die we bezochten was erg goed. Overal seks en veel potente mannen die de vrouwen langdurig wilden doorneuken.
We gaan er graag weer een keer heen.
ik hoop dat je organisatoren ook direct dit soort terugkoppeling en repliek geeft. Door je directe en expliciete woordgebruik zullen ze je erg dankbaar zijn. De feesten zullen snel weer bezield worden door bezielde neuker en arrogantie zal snel verdwijnen.Erofeestjes kan je totaal niet vergelijken met Amai vind ik , amai is totaal een zielloze tent echt zielloos !!! Hoe het eraan toegaat als je mensen sex zie hebben alsof er geen ziel in zit niks gewoon , en dan de arrogante houding van de eigenaar of eigenaars van amai mogen van mij naar de maan vliegen !!!
Het zal mij een worst wezen vriend ! Ik ga daar nooit meer heen , de succes van @amai is in hun bol geslagen ! En dat vind ik best jammer dat men niet gewoon en normaal kan blijven . De organisatoren van @Erofeestjes dat zijn echte mensen die altijd echt zijn gebleven kom er al jaren de hart op de juiste plaats ongeacht wie wat waar je vandaan komt ! Hou van zulke mensen heb alleen maar respect veel liefde en respect aan hun @Erofeestjes Bas het ga je goed jongen hou van jeik hoop dat je organisatoren ook direct dit soort terugkoppeling en repliek geeft. Door je directe en expliciete woordgebruik zullen ze je erg dankbaar zijn. De feesten zullen snel weer bezield worden door bezielde neuker en arrogantie zal snel verdwijnen.
Het is ram uitverkocht.Heb me aangemeld, nu afwachten op uitnodiging van Miss X... zie er vrij goed uit (mijn leeftijd ligt over het algemeen aardig onder gemiddelde van dit soort party's) maar dat is geen garantie begrijp ik.... fingers crossed!
Nee hoor, deze editie (december) nog niet.Het is ram uitverkocht.
Je hebt gelijk. Het is nu vrijdag Stud en Sluts. Aantal mannen tov vrouwen is dan lager dan bij Greedy Girls volgens mij.Nee hoor, deze editie (december) nog niet.
Het zijn leuke feesten, met heel veel actie op de eerste verdieping. Twee keer geweest.Aankomende vrijdag gaat het dan gebeuren! Voor het eerst aanwezig (als single heer) bij Erofeestjes. "X-treme Greedy Girls". Ik ben zéér benieuwd wat ik kan verwachten! Voor de eerste keer een niet-commerciele GB meemaken, als ik de omschrijving mag geloven veel actie met gretige dames....
Spannend!
Ik houd jullie op de hoogte en plaats zeker een recensie
De playrooms op de eerste verdieping gaan rond 20:45 open als ik het mij goed herinner. Stellen zijn vanaf 20:00 welkom, de uitgenodigde mannen vanaf 20:30.Geinspireerd door dit topic besloten om morgen heen te gaan. We zijn heel nieuwsgierig naar dit feestje, de club en de aanwezige mannen (nou ja, ik dan, mijn vriend niet zo ).
Is er iemand die alvast iets kan verklappen over hoe laat het meestal op gang komt? Wat voor muziek er gedraaid word? Word er ook gedanst of helemaal niet? Of er ook iets te eten is? Hoeveel mensen er meestal zijn? Mijn adhd brein loopt over van vragen.
Vaste gast...hoe krijg je dat voor elkaar? Zit je in de organisatieIk ben er vaste gast
De gastenlijst wordt goed bewaakt door de organisatie waardoor het een altijd een gezellig en actief feestje is. Nadat de meeste gasten binnen zijn gaat de bovenverdieping open, maar er zijn ook stellen die al eerder een goed plekje zoeken boven merkte ik de laatste keer. Ook beneden is er overigens volop actie. Op een verhoring zijn matrassen gelegd, er hangt een sling en in de zithoekje is ook actie.
De inrichting van de bovenverdieping in Organza vind ik persoonlijk nogal spartaans de kleinere ruimtes zijn vaak snel bezet en dan blijven de twee orgie bedden over.
Maar jij zult er zeker aan je trekken komen.
Ah, dat is goed om te weten! Dit was dus niet helemaal representatief voor Erofeestjes? Lees net (in mail) dat ik voor volgende keer weer op de 'lijst' sta (Sluts and Studs in februari) dus zeer benieuwd. Ook volgende Greedy Girls meld ik me denk ik weer aan.Ik was er ook vrijdag en van alle keren dat ik er ben geweest was dit veruit de rustigste. Ik heb me wel vermaakt, maar wat al @mr_sunshine86 al zei lag de gemiddelde leeftijd behoorlijk hoog. De jeugd liet het dus een beetje afweten!
Vooral beneden was erg weinig actie helaas.
Laten we hopen dat dit eenmalig was en dat er bij de volgende feestjes weer erg veel animo zal zijn!
Laten we hopen dat de aanwezige stellen en dames meer keuze hebben uit leuke single mannen .Morgenavond Sluts & Studs! Ben van de partij, erg veel zin in. Zijn er nog meer heren hier die gaan morgen?
Hoor vaak dat deze parties snel zijn 'uitverkocht', hoop dat dat nu weer het geval is, en er meer keuze is dan bij 'Extreme Greedy Girls' laatste keer.