Voormalig lid 1948
Vaste klant
Hoofdpijn en darmproblemen zijn eigen aan deze medicatie, alle merken. Er moet wel aanleiding zijn of de pillen werken niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIemand hier info?Hoe zit het met de houdbaarheidsdatum van kamagra? Kan je die overschrijden of geen goed idee?
Eens! Met misschien nog een kanttekening dat er geen 'veilige' variant van te krijgen is.Hetzelfde laken een pak voor de pilletjes die graag gebruikt worden voor een dansfeest.
Die hebben soms een samenstelling die gevaarlijk kan zijn.
Wel punten voor de naam van de shop trouwens..Iemand ervaring met betterinbedshop?
Helemaal waar. Het enige voordeel was dat je als gebruiker de pillen die je had gekocht, kon laten testen bij een aantal feesten, door -als 't goed is- mensen van Jellinek.Eens! Met misschien nog een kanttekening dat er geen 'veilige' variant van te krijgen is.
Yes, dat is waar. Wat stom dat ze dat niet meer doen, was een goed idee idd.Helemaal waar. Het enige voordeel was dat je als gebruiker de pillen die je had gekocht, kon laten testen bij een aantal feesten, door -als 't goed is- mensen van Jellinek.
Maar dat schijnt nu ook niet meer te mogen of te bestaan.
Het is vast allemaal goed bedoeld, maar aan dit soort retorische vragen heb ik niet zo veel. Ik snap dat via de huisarts veiliger/goedkoper is alleen om bepaalde redenen ga ik liever niet naar de HA. Wil graag weten of iemand ervaring heeft met bovenstaande webshop.Waarom ga je niet gewoon naar de huisarts eigenlijk, is toch gedoe dit?
Sorry man, je hebt helemaal gelijk, ik zal ophouden de moraalridder uit te hangen.Het is vast allemaal goed bedoeld, maar aan dit soort retorische vragen heb ik niet zo veel. Ik snap dat via de huisarts veiliger/goedkoper is alleen om bepaalde redenen ga ik liever niet naar de HA. Wil graag weten of iemand ervaring heeft met bovenstaande webshop.
Op basis van mijn kennis van geneesmiddelen (wetenschapper hier) kan ik zeggen dat de meeste middelen na de houdbaarheidsdatum hoogstens wat minder werkzaam worden, niet schadelijk.Iemand hier info?
Ik heb hier (en bij hun voorloper) nu drie keer besteld. Gaat iha goed en snel.Iemand ervaring met betterinbedshop?
Was de eerste keer, en dan zit er uitleg van de apotheker bij hoe je ze moet gebruiken, was dat niet iets van € 7.5 per nieuw recept. En het mooiste is dat ik dezelfde uitleg al van de dokter had gehad, dus dubbel ,dan komt het goed.Vier pillen van 50mg = 32.77 = 8.19 p/s?
Mijn 100mg via huisarts & apotheek kosten 85 per 15 = 5.66 p/s (sandoz sildenafil)
Uiteraard willen ze allemaal die dure pillen aanbevelen, begin eens met die ik eerder heb vermeld.Vier pillen van 50mg = 32.77 = 8.19 p/s?
Mijn 100mg via huisarts & apotheek kosten 85 per 15 = 5.66 p/s (sandoz sildenafil)
verrassend... ik twijfel altijd ernstig bij dit soort kruiden et claims die nooit wetenschappelijk zijn onderzocht. Zijn er meer mensen die ero-ney gebruiken? (ik heb namelijk wel flink last van de blos en de hartkloppingen, zelfs als ik maar een kwart neem van Kamagra)Ik heb ero-ney op bol.com besteld, moet zeggen dat het erg goed werkt maar dan zonder de hartkloppingen en koppijn welke ik van kamagra krijg
Twee op de site van Bol. Zal @ijsbeer95 er wel één van zijnverrassend... ik twijfel altijd ernstig bij dit soort kruiden et claims die nooit wetenschappelijk zijn onderzocht. Zijn er meer mensen die ero-ney gebruiken? (ik heb namelijk wel flink last van de blos en de hartkloppingen, zelfs als ik maar een kwart neem van Kamagra)
Wat bedoel je hiermee?Twee op de site van Bol. Zal @ijsbeer95 er wel één van zijn
Producten met epimedium erin werken over het algemeen goed bij mij. Van kamagra heb ik de rest vd avond en zelf de volgende ochtend barstende koppijn, geen optie dus.verrassend... ik twijfel altijd ernstig bij dit soort kruiden et claims die nooit wetenschappelijk zijn onderzocht. Zijn er meer mensen die ero-ney gebruiken? (ik heb namelijk wel flink last van de blos en de hartkloppingen, zelfs als ik maar een kwart neem van Kamagra)
Dan schaam je je toch dood. Mijn huisarts is een vrouw. Kom ik daar met mijn verhalen over "Dag mevrouw de dokter, ik wil een pilletje om langer door te kunnen gaan." Doe normaal, man, ik zie me al zitten. ?Waarom ga je niet gewoon naar de huisarts eigenlijk, is toch gedoe dit?