Mijn arts heeft tadalafil 20 mg voorgeschreven 81 euro voor 24 pilletjes waarvan ik een halfje neem 1 a 2 uur voor ik ga wandelen.
Ik moet wel zeggen , hij komt daar mooi keihard van staan (stijver dan normaal) gewoon al wanneer ik naar de dame kijkt en mijn hersenen in de speeltijd modus gaan.
Na een orgasme gaat hij ook niet direct slap hangen , je kan het ook langer uithouden en doorpompen voor je klaarkomt.
De eerste uurtjes na het nemen krijg ik soms een paar bijwerkingen zoals verstopte neus of beetje hoofdpijn, staat ook vermeld in de bijsluiter , het is niet steeds hetzelfde iedere keer .
Wat ik ook wel ondervind is dat ik tot 5 dagen later makkelijker een erectie krijg en vooral s' morgens.
Na een week ongeveer is alles terug genormaliseerd.
Ik gebruik het meestal wanneer ik eens anaal wil bij een dame , omdat ik ondervond dat door de stress hij het wel eens liet afweten.
Ook wanneer ik een nieuwtje ga testen bestaat de kans dat het een tegenvaller is en dan durft hij wel eens te gaan hangen en om dat tegen te gaan.
De eerste keer dat ik iets gebruikte was een soort kamagra gel bananensmaak , kwam van 1 of andere webwinkel , werkte ook wel goed maar ik kreeg last met mijn darmflora erdoor.
Ik voel me goed met het pilletje die ik nu heb en de bijwerkingen zijn te verwaarlozen.