- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://sainamthaimassages.nl/Impressie-1/
- Totale kosten (in euro)
- 70
Er waren vanochtend 2 dames, Nok niet gezien. Daw deed open en zei kom naar boven en dat heb ik gedaan. Boven afgerekend bij haar. Anders is dat beneden bij de balie. We hadden de kamer rechts van de trap waar vroeger een badkuip stond is nu een douche. Ik zag dat er geen schone handdoek of laken op de vaste bekleding van het matras van het tweepersoonsbed lag, maar ik was de eerste klant dus liet ik het erbij. Daarom hygiëne onvoldoende gegeven. Ze spreidde mijn benen. Na een praatje masseerde ze half stevig van boven naar de voeten, vaak over de billen en veel teasen in de bilnaad en de edele delen stimuleren. Tussendoor even BtB massage. Na het omkeren met voldoende olie kwam ik al snel en heftig. Daar kwam ik ook voor. Hierna nog een massage van de armen en tenen trekken en toen was het tijd om de douchen. Haar aanraken heb ik niet gedaan en werd niet aangeboden, ook geen extra's. Het was goed, maar routine voor Daw. Zij staat niet in de advertentie. Het is wel vervelend dat die meestal niet klopt. Beter eerst bellen.
Laatst bewerkt: