Recensie Emy, Wuustwezel 4,46 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er ook recent geweest. Kitty masseert uitstekend en teased ook prima. Na het omdraaien al vrij snel afgevuurd. Daarna gaat ze verder met een echte Thaise massage en kreeg me voor de 2e keer omhoog, maar niet gevuurd. Geen intiem aangeboden.
Lokatie is beetje armoedig.
 
Voor het eerst bij Kitty geweest, die hier nu een kleine twee maanden werkt. Kitty is niet de jongste meer, maar ziet er nog best redelijk uit en is goedlachs en klantgericht. Hiervoor heeft ze ruim 20 jaar normale Thaise massages gegeven. Dit is te merken, want ze weet spierknopen heel gemakkelijk te ontdekken en aan te pakken. Dat kwam goed uit want ik had redelijk wat spierpijn toen ik langskwam. Ze durfde niet al te hard te masseren en heeft het dus bij een licht stevige massage gehouden met aandacht voor alle lichaamsdelen behalve nek en hoofd.

Tijdens de massage ontbrak het gelukkig niet aan de erotische kant. Haar langzame ritme van masseren en subtiele aanrakingen zijn heel aangenaam. Daarnaast vond ik haar ook best leuk gezelschap en was er sprake van body-to-body. Aan de achterkant duurde dit niet zo heel lang, maar gelukkig deed ze dit ook aan de voorkant en omdat het tussen mijn benen al heel gauw op spanning stond, duurde het helaas niet lang nadat ze met pussysliden begon totdat ik klaarkwam.

Volgende keer hoop ik mijn ontladingsmoment wat langer uit te kunnen stellen, want ik kom nog wel een keer terug voor deze dame.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog voor de 2de keer langsgeweest voor een half uurtje met kitty.
Ik heb haal lekker mogen likken en ze is squirtend klaargekomen om mijn mond. Terwijl ze mijn heer ook lekker deed spuiten. Ze was er zelf blijkbaar verrast om want van massage was nadien nog weinig sprake maar had ze blijkbaar zin in een babbel.
Was voor mij ok. Nu weet ik dat ze 58 jaar oud is. Al zou je dat echt niet zeggen.
Er was gisteren ook een nieuwe, Linda genaamd maar ik kreeg geen foto dus maar op zeker gespeeld met kitty.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag eens bezoekje gebracht bij Kitty. Afspraak ging vlotjes. Vrouw aan oudere kant maar lief.

Vroeg vaak als alles oke was. Deed voordien gewone massages maar wou beetje meer verdienen.

Service was oke maar niets speciaals.

Ik ben benieuwd naar Sky
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4106955-emy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben zeer recent bij Emy geweest. Tenminste deze dame gaf aan dat ze Emy was. Het was mijn eerste keer dus ik kan niks zeggen over dat ze het echt is. Ze heeft in ieder geval kort haar en een tattoo boven haar kont.

Ik had een afspraak met haar gemaakt en ze sms'te me iets ervoor dat ik binnen kon komen. Zo gezegd, zo gedaan. Het was een geile bedoeling. Begon met een stukje staande massage en wat likken en kussen op het lichaam en ook een stukje de penis. Weet niet of ze dat altijd doet, maar misschien was het om extra's te kunnen aansmeren. Ik heb vriendelijke bedankt. Ze vroeg of ik vaker wilde komen en ik zei ja. Zo gezegd, zo gedaan.

Daarna werd ik ook nog op het bed gemasseerd. Ik denk zo'n 20 minuten. Het was op zich een prima massage. NIet de beste ooit, maar voldoende. Zoals eerder werd gezegd, is ze soms wel bezig met haar telefoon of neemt ze hem op. Dat maakt het relaxen toch heel lastig. Ze heeft ook met mijn prostaat gespeeld. Ook niet de beste massage ooit, maar wel lekker geil. Daarna wilde ze me een tweede keer laten klaarkomen en dat lukte ook met haar lichaam dicht tegen me. Daarna nog een klein beetje massage en daarna vroeg ze me of het okay was om te douchen. Uiteindelijk niet echt het uur vol gemaakt, wat wel jammer is. Misschien dat het zo was omdat ik twee keer ben gekomen.

Herhalingsgevaar is enigszins aanwezig, omdat het wel geil was en ze ook met de prostaat speelt. Voor ons is het ook goedkoop tanken. Maar voor ontspanningsmassages ga ik naar andere adresjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan