Zelf gecontacteerd worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het verleden een paar keer meegemaakt maar ik kende die dames al langer. Eentje belde al eens vanuit Oostenrijk op (ik had dat nummer niet) om te zeggen dat ze over een paar dagen weer in Nederland is. Ik was toen toch single dus het maakte me niets uit of ze iets naar me stuurde of niet.

Nu is er maar één dame waar ik best veel mee app. De ene keer begint zij en de andere keer ik weer. Ze is ook van de DVP wereld de enige die mijn privé nummer heeft.

Als je een dame nog nooit bezocht hebt dan is dat sowieso een slecht iets van de DVP.

Meeste dvp's die ik heb bezocht houden zich aan de "gedragscode" om, buiten de date om, geen contact op te nemen tenzij ik zelf aan heb gegeven dat het geen probleem is en uiteraard als ze dat ook zouden willen. De paar die dat doen ken ik jaren dus het vertrouwen is aanwezig om af en toe even te appen; elkaars privacy respecteren is belangrijk hierin. Zelf heb ik allang geen relatie meer dus hoef (gelukkig) niet geheimzinnig te doen of op te letten wie mij contacteert. Afspreken voor een date gebeurt wel altijd op mijn initiatief; dvp's die zichzelf op gaan dringen worden genegeerd of geblokkeerd.

Terug
Bovenaan Onderaan