Ben zeer recent bij Emy geweest. Tenminste deze dame gaf aan dat ze Emy was. Het was mijn eerste keer dus ik kan niks zeggen over dat ze het echt is. Ze heeft in ieder geval kort haar en een tattoo boven haar kont.
Ik had een afspraak met haar gemaakt en ze sms'te me iets ervoor dat ik binnen kon komen. Zo gezegd, zo gedaan. Het was een geile bedoeling. Begon met een stukje staande massage en wat likken en kussen op het lichaam en ook een stukje de penis. Weet niet of ze dat altijd doet, maar misschien was het om extra's te kunnen aansmeren. Ik heb vriendelijke bedankt. Ze vroeg of ik vaker wilde komen en ik zei ja. Zo gezegd, zo gedaan.
Daarna werd ik ook nog op het bed gemasseerd. Ik denk zo'n 20 minuten. Het was op zich een prima massage. NIet de beste ooit, maar voldoende. Zoals eerder werd gezegd, is ze soms wel bezig met haar telefoon of neemt ze hem op. Dat maakt het relaxen toch heel lastig. Ze heeft ook met mijn prostaat gespeeld. Ook niet de beste massage ooit, maar wel lekker geil. Daarna wilde ze me een tweede keer laten klaarkomen en dat lukte ook met haar lichaam dicht tegen me. Daarna nog een klein beetje massage en daarna vroeg ze me of het okay was om te douchen. Uiteindelijk niet echt het uur vol gemaakt, wat wel jammer is. Misschien dat het zo was omdat ik twee keer ben gekomen.
Herhalingsgevaar is enigszins aanwezig, omdat het wel geil was en ze ook met de prostaat speelt. Voor ons is het ook goedkoop tanken. Maar voor ontspanningsmassages ga ik naar andere adresjes.