Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou wel raar zicht zijn op bare gangbang met condoom neuken😁 denk dat je de enige zou zijn🤣

Ik ben er net van terug.
Farah slut deed het voor zover ik zag enkel met condoom zowel pijpen als neuken. Dus ik vermoed dat er iets met haar test was, hoewel ik zou verwachten dat je dan echt niet meer meedoet.

Deze keer was Michel toch een stukje onvriendelijker/zakelijker. Mijn voorganger was nog niet goed en wel klaar met de test of Michel gebaarde al een graaihandje naar mij voor de centen. Gelukkig had ik reeds een ticket gekocht op de site.

Er waren uiteindelijk buiten de 3 aangekondigde dames een 5 tal koppels, waarvan 1 geheel niet actief, 2 semi actief en 2 actief (2 rondes).
De 2 actieve koppels waren echt enorm geile dames: een grote oostvlaamse (?) met een lijf om van te smullen en een lieve mollige Franse van begin de 20 die er echt zichtbaar van genoot.

Begonnen bij Dianne, zij zag er eigenlijk een pak minder oud uit dan op de foto. Genoten van haar zeer zachte poes in missio, ook al keek ze nogal ongeinteresseerd rond.
Farah Slut heb ik even doggy geneukt maar mijn lul is niet gevoelig genoeg voor condooms dus dat moest ik na een tijdje staken. Ook niet echt m'n ding qua interactie veels te zenuwachtig.
De Oostvlaamse heb ik helaas niet mogen meemaken (stopte net als ik wilde aanschuiven) maar de topper van de dag was toch het Franse meisje! Echt een mooie brave facade, maar o zo geil in de actie. Heerlijk om te zien en te horen hoe zij genoot van alle jongen kerels, want die droegen haar voorkeur. Ik denk dat ze op 10 minuten bijna evenveel mannen heeft doen klaarkomen.
Achteraf op haar vraag ook nog mijn nummer doorgegeven voor in het geval ze eens in de buurt van Antwerpen waren, dus met een fijn gevoel huiswaarts gekeerd :)

Maandag 23e langs geweest. Aan de ingang een bloedtest die in je vinger prikt door een Duitser. Een hollandse dame ontvangt het geld of controleert of je overgeschreven hebt. Er loopt nog een dude rond die alles in het oog houdt en de bar organiseert.

Eens binnen waren er 3 pro dames. Een Nederlands, Franse en Duitse (geen grap :). Daarnaast nog enkele oudere koppels en een 40'ers koppel met een zwaardere dame (niet mijn type).
De Nederlandse en Franse met een lekker lijf zaten het eerste anderhalf uur in de darkroom. Nogal spijtig voor een bare gangbang, waar je het zaad graag uit hun kutje ziet lopen toch?
Daarna is die Nederlandse wel nog even buiten actief geweest. Iets na 15u (na aankomen kortingneukers), is die Franse vertrokken.
Die Nederlandse zei dat het het laatste rondje was en haar kutje mocht nog eens volgespoten worden terwijl ze met haar benen open lag op het bed. Jammer genoeg, door de beperkte hoeveelheid mannen, was er niet veel zaad meer...

De Duitse dan: Spermarie. De dame met wie ik op voorhand de minste klik had, gezien haar foto's, die bleef de hele tijd beschikbaar en aktief. Het bleek uiteindelijk heel goed te klikken. Ze liet mij niet los, bleef enthousiast doorgaan en is heel sympathiek. Ze heeft die namiddag heel wat kilometers gereden.

Beetje awkward: toen ik thuiskwam verscheen op mijn Facebook een vriendschapssuggestie van die Duitse Spermarie (maar dan met haar echte naam). Toch wel bizar hoe Zuckerberg ons in het oog houdt en ons probeert te linken :-D

Gisteren geweest, trieste bedoening eerlijk gezegd. Elina eerst al problemen er was een man klaargekomen in gezicht en dat mocht niet heel drama. Caroline was er ook amai das 1tje om vies van te zijn. Een echt doorleefde vrouw niets aan. Dan een oudere vrouw die ook op affiche stond, ofwel stoned, ofwel seniel ofwel niet 100% in de bovenkamer. En dan was er sweet melli laat dit nog het beste geweest zijn. Vriendelijk en toch een glimlach. Weggesmeten geld.... Nooit meer.

Goed ik ben nieuw in deze scene, ik zou het graag eens proberen maar ik zou niet weten hoe dit te werk gaat? Kan iemand mij beschrijven waar je rekening mee moet houden en hoe het in zijn werk gaat? Dat zou ik heel prettig vinden

Goed ik ben nieuw in deze scene, ik zou het graag eens proberen maar ik zou niet weten hoe dit te werk gaat? Kan iemand mij beschrijven waar je rekening mee moet houden en hoe het in zijn werk gaat? Dat zou ik heel prettig vinden
Je komt aan, betaalt de entree, krijgt een handdoek, bergt je kleren op in een kluis, neemt een douche en begeeft je naakt of in onderbroek naar de speelruimtes en/of de bar. De rest wijst zich vanzelf na enig "de kat uit de boom kijken"

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen in mond
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.elle-naturelle.be
Totale kosten (in euro)
130 Euros, van 12 tot 17u00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ging ik naar deze Bare-GB-Anaal van www.elle-naturelle.be.

Aankomst om 14 uur : De parking was niet helemaal vol.

De snel HIV test aan de ingang maakte de sfeer confortabel.

De 3 MILFs-DVPs van de advertentie waren aanwezig, maar geen koppel.

Afhankelijk van het moment, waren er 3 à 6 mannen rond elke DVP. Geen opdringerigheid. Sommige mannen gebruikten een condoom, wat frustreerde een beetje de DVPs.

De 3 DVPs kon ik versieren in al hun gatjes. D.w.z. 14,5 Euro/gat... ;)

Naar het eind, kers op de taart, kon ik zelf aan een DP deelnemen, in mijn favoriete en strake kontje.

"All-in-all", wat een geile belevenis !

Voor herhaling vaatbaar !

:love:

092B1C6B-8AE8-4DCC-9B75-5EF5A4796BF5.jpg

Laatst bewerkt:
Gisteren geweest, trieste bedoening eerlijk gezegd. Elina eerst al problemen er was een man klaargekomen in gezicht en dat mocht niet heel drama. Caroline was er ook amai das 1tje om vies van te zijn. Een echt doorleefde vrouw niets aan. Dan een oudere vrouw die ook op affiche stond, ofwel stoned, ofwel seniel ofwel niet 100% in de bovenkamer. En dan was er sweet melli laat dit nog het beste geweest zijn. Vriendelijk en toch een glimlach. Weggesmeten geld.... Nooit meer.
De vorige keer dat ik geweest ben, had ik ook gevraagd aan Elina of ik over haar gezicht mocht klaarkomen. Toen mocht dat idd ook niet. Maar ik mocht wel in haar mondje spuiten... En dat heb ik dan ook met heel veel plezier en genot gedaan terwijl ze mij aan het pijpen was.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
Www.elle-naturelle.be
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag 8/8 geweest. Drie DVP aanwezig, nl talig, franstalig en 1 duitse.
Die duitse was fantastisch geil en gans de tijd berijdbaar…zalig. De nl talige begon met mij te pijpen in de barruimte. Zalig en een goed begin op de zetel. Snel kwam er een extra kandidaat bij die haar van achter neukte. Tot net voor hoogtepunt ging ik naar onze mooie duitse, wat stond die geil en dat bleef zo heel de tijd, ook Caroline was niet te houden, altijd bezig met twee drie mannen, zoals alle drie. Ik spoot mij klaar op het gezichtje en mondje van onze duitse(sorry maar ik heb haar naam niet gehoord) Het sperma vloeide uit de kutjes en mondjes. Kortom genoten volle 200%. De Kollebloem is niet nieuw en gedateerd, de douche beperkt maar alles word goedgemaakt door de dames die ons zonder drummen allemaal ons ding lieten doen, vol overgave. Lauwe drankjes, zelf te nemen en sandwiches. Beperkt maar ok, tenslotte gaat het over de sex en die was bare en lekker en veilig na de verplichte sex. Zij zien me nog terug, zeker en vast.💋💋🥰👍🏼

Ook hier wel interesse. Ben echter nog nooit op een GB geweest. Voor mij is juiste de kick dat ik bare in meerdere kutjes achter elkaar kan dus vandaar hierin geinteresseerd. Minimaal 3 pro's en mogelijk nog wat amateurs geeft de mogelijkheid om tijdens 1 sexdate wellicht 3-6 kutjes bare te kunnen nemen.
Maar aangezien onervaren op GB's heb ik nog wat hulp nodig om over de streep getrokken te worden. Komt bij dat het voor mij 4 uur reistijd enkele reis is.
Wie heeft voor mij de gouden aanbeveling waarom ik zou moeten gaan. Via PB ook zeer welkom.

Ook hier wel interesse. Ben echter nog nooit op een GB geweest. Voor mij is juiste de kick dat ik bare in meerdere kutjes achter elkaar kan dus vandaar hierin geinteresseerd. Minimaal 3 pro's en mogelijk nog wat amateurs geeft de mogelijkheid om tijdens 1 sexdate wellicht 3-6 kutjes bare te kunnen nemen.
Maar aangezien onervaren op GB's heb ik nog wat hulp nodig om over de streep getrokken te worden. Komt bij dat het voor mij 4 uur reistijd enkele reis is.
Wie heeft voor mij de gouden aanbeveling waarom ik zou moeten gaan. Via PB ook zeer welkom.

@Oral69 , ... Laat je kleine hersenen je leiden: hij zal de weg in de gaatjes vinden die hij leuk vindt... :love:

27 november - slecht geregeld.

Ook speciaal voor Ashley Cumstar gekomen. Ze was er niet. Twee uur gereden vanuit NL.
Kan gebeuren, maar de organisatie vertelt dat niet op voorhand. Laat dit bij de deur weten voor je betaalt, of verlaag de prijs om te compenseren dat er maar twee vrouwen zijn i.p.v. 3.
Ik vind het een beetje oneerlijk.

Verder werden er inderdaad te veel mannen naar binnen gelaten. Jammer weer van deze organisatie.
Ik kom er ook niet meer. Wat een deceptie. Ik kon liever gaan sporten..
De dames deden wel uitstekend hun best.

Wel, ik was aan dit verslag begonnen, maar ik werd onderbroken, en toen vergat ik het. Dus hier is het eindelijk.

Op 25 juli 2022 kon ik eerder dan gewoonlijk klaar zijn met werken, dus vertrok ik naar de www.elle-naturelle.be gangbang-anal, georganiseerd in de Kolebloom, in De Pinte, iets ten zuiden van Gent.

Ik kwam om 14.15 uur aan, en er waren nog een paar vrije plaatsen op de parkeerplaats. Naast de Belgische borden waren er ook Franse en Nederlandse borden.

Voordat je naar binnen gaat, eerst de HIV-test. Aangezien het negatief is, mag ik betalen en binnenkomen. Binnen zijn alle deelnemers, vrouwen en mannen, ook negatief.

Voor een gangbang zonder condoom is dit een geruststelling. Bovendien brengt comfortabel neuken zonder condoom ook meer genot.

De drie aangekondigde Milfs, Miss Loly (40+) en Caroline (30+) (beiden Franstalig) en Elina Flower (30+) (Duitstalig) waren aan het neuken. Hun foto's op de website zijn recent, hun vormen en rondingen zijn duidelijk zichtbaar en komen overeen met de werkelijkheid.

Er waren echter geen extra paren.

Met een sleutel van een kluisje kregen we een witte handdoek, groot genoeg om rond ons middel te leggen.

Toen ik klaar was met douchen, nam ik plaats naast Elina Flower. Beide mannen hadden haar voor mij geneukt, doggy style. Het was mijn beurt, en toen ze me zag staan, rolde ze zich op haar rug en verwelkomde me in haar kutje. Hoe opgewonden ik ook was, ik hield het niet lang vol. En het eerste schot werd afgevuurd.

Na nog een douche, een paar hapjes, en toen was het Caroline, een slanke, kleine, dunne Milf, die niet erg goed omringd was. Ze pijpte een man, terwijl een ander haar doggy style nam. Een jongeman met een korte, dunne pik kwam op haar af en penetreerde haar kont nogal ruw. Zij wees erop dat men niet onaangekondigd binnenkomt en dat men het rustig aan moet doen. De jongeman kalmeerde en begon langzaam weer.

Als ik de volgende in de rij ben, ben ik blij dat haar pik kleiner is dan de mijne. Terwijl ik me achter haar positioneer, om op haar achterdeur te kloppen voordat ik naar binnen ga, begin ik haar kutje te strelen met mijn pik, wat ze heerlijk vond. Met een duim nat van mijn speeksel streelde ik haar achterdeur. Gezien de kleine pik van mijn voorganger, was het nog steeds strak.

Even later ging ik van haar kut naar haar kont, en opende voorzichtig haar achterdeur. Inderdaad, het was nog steeds strak, wat mijn 21e vinger op prijs stelde. Wat een lekker kontje heeft ze, en ik genoot ervan haar benen om de mijne te voelen. Daar gaan we, tweede ronde foto's.

De meisjes hadden een pauze nodig, en ik ook.

Na de pauze benaderde ik Miss Loly. Een snelle trip in haar mond, die ik al kende van een middag in de Climax, toen positioneerde ze zich voor doggy style, en hier zat ik in haar kutje. Ik wilde haar achterdeur verkennen en duwde mijn duim naar binnen, maar de juffrouw maakte duidelijk "niet aanraken" en duwde mijn hand weg. Ze had waarschijnlijk wat irritatie. Geen zorgen, ik ben hier gestopt.

Na nog een douche, wat snacks en een sodawatertje om me te rehydrateren, trokken Caroline's mooie billen en kontje me weer aan.

Ze pijpte een jongeman uit Luik voor haar eerste gangbang, terwijl een Fransman haar op de voet volgde, en daar bleef het niet bij...

Even later besloot ze haar kutje te spietsen op de jongeman uit Luik en de Fransman benaderde haar voor een DP.

Na enkele minuten stond de Fransman zijn plaats aan mij af. Hhhhhmm..., daar zat ik in haar kont voor een DP.... Mijn laatste DP was voor de covid lockdown.....

Maar de jongeman uit Luik was nog steeds onhandig en kwam vaak uit haar kutje. Hij gaf toe dat dit zijn eerste keer was. Er is een eerste keer voor alles. De mooie Caroline stopte en nodigde een andere man uit om de plaats in te nemen en begon hem te beffen, terwijl ze me haar mooie billen bleef tonen. Zonder dat iemand zich opdrong, ging ik weer naar binnen en penetreerde haar kut en daarna haar kont, tot ik mijn derde en laatste shot kreeg.

Wat een vrolijke middag. Mijn kleine hersenen waren in de wolken:

* een mond,

* drie verschillende poesjes, en

* en twee keer dezelfde heerlijke kont!

En, op mijn 60+, drie rondes!

Voor herhaling vatbaar!

:)092-B1-C6-B-8-AE8-4-DCC-9-B75-5-EF5-A4796-BF5.jpg

Op 19 december, nam ik ook deel aan de bare gangbang, anal edition. Aangekomen op 13u15, was de parking leeg. Een man zei me dat wegens verwarmingsproblemen, werd het verplaatst naar "Erodance" in Nazareth, ongeveer 15 minuten rijden.

Na de HIV test, mocht ik binnen. Het was pause tijd voor de meisje, en ik zag Elina Flower, Marijke en Sandra. Caroline kon niet komen.

Er waren ook een transvestiet, en een blonde Gilf alleen.

Het was mijn eerste keer bij Erodance. Er ontbreekt een cosy sfeer. Slechts een douche. En de zalen achter de lockers werden gemaakt met veel bricolage zonder afwerking. Bovendien waren de tegels koud en de licht was niet echt gepast voor erotische uren. En het buffet was nogal beknopt.

Rond 14u00, ging Sandra naar een kamer achter de lockers, Marijke op de matras naast de bar, en Elina Flower en de transvetiet in de mezzanine naast de bar. De blonde Gilf was op de matras naast Marijke.

Rond elke van de 3 aangekondigde dames, waren er een 15-tal mannen. En gedurende ongeveer 01u30, lieten de 3 dames zich alleen nemen in missionaris. Voor een anale editie, vond ik dit vreemd.

Jong ben ik niet meer, en de blonde Gilf viel binnen mijn goesting. Rond haar, waren we twee à drie mannen. Zo heb ik haar een eerste keer genomen, in doggy, en ging van haar kutje naar haar kontje, totdat ik mijn donatie met veel plezier in haar kontje kon achterlaten.

Een uur later heb ik haar een tweede keer genomen. Deze keer lag ze op har rug, en ging ik opnieuw van haar kutje in haar kontje en zo ben ik een tweede keer klaargekomen.

Gelukkig redde die mooie blonde Gilf mijn deelname.

Daarna ging ik terug thuis. Ik heb me beter geamuseerd op 25 juli:

:sneaky:

24DD21F3-BB9B-420C-9A47-D8374A37536F.jpg

Ik ben er eens geweest en de locatie is inderdaad oud. Maar het feest is prima. Ik was er voor Jolie Noir. Helaas kwam ze bijna een uur te laat waardoor ik minder tijd had. Der feestjes zijn er altijd goed met geile sletten. Is voor mij helaas 3 uur rijden ;-)

Hoe lang duurt die hiv-snel test? Dat is met een druppel bloed toch? Wordt die daar afgenomen of moet je dat zelf doen?

Wil misschien m'n eerste feestje hier pakken deze zondag/maandag

Het was weer lekker op 13-3, Wiske was lekker en Claire heeft me een lekkere bukkake laten doen op haar.
Verder waren we wel een paar zwarte mensen die zich de DVP's claimden en dan was er geen doorkomen aan.

Hoe lang duurt die hiv-snel test? Dat is met een druppel bloed toch? Word die daar afgenomen of moet je dat zelf doen?
Voor je naar binnen mag wordt je ter plekke door de organisatie getest met de bekende vingerprik sneltest. Test je negatief dan mag je naar binnen. De test zelf duurt niet zo lang (minuutje of 5?) maar afhankelijk van hoe lang de rij wachtenden is en van hoeveel testers ze kunnen inzetten kan het korter of langer duren voor je aan de beurt bent en/of de testuitslag wordt uitgelezen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan