Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wellicht waren niet alle dames aanwezig ,toch lijkt Carina op Kelly Piquet ( vriendin Max Verstappen)
Verder is Beatrice 15rechts en Roxanne 8 links erg lekker verder zijn er weinig mooie dames te vinden op het plein .
Ja ik vindt haar daar ook wat van weg hebben van Kelly Piquet maar ik was bang dat ik dan ongeloofwaardig overkwam als ik dat zou posten :) Gelukkig zie jij dat ook :). 2 zien meer dan 1 :)

Laatst bewerkt:
Ik deel de mening dat het tegenwoordig allemaal wat 'minder' is dan pakweg 10 jaar terug. Voor mij blijft het BP echter een bepaalde nostalgie houden en ik kan me voorstellen dat dat geheel anders is als je het Eindhovense voor de eerste keer komt aanschouwen.

Maar niet getreurd, je zit zo in een ander deel van ons kikkerlandje waar je waarschijnlijk wel aan je trekken komt 👍🏼

Onze komiek in het midden.
Gelukkig kunnen we hier op het forum nog lachen, het lachen is je snel vergaan bij het zien van de dames in eindhoven.
Wat is voor jou nou het probleem met de dames daar? je bent er zelf welgeteld 1 keer geweest, op een zaterdag? middag/ochtend/avond?
Je hebt in je eerste bericht aangegeven dat er voor jou op dat moment geen knappe meiden waren en dat je de anderen niet vertrouwde en dus onverrichter zake weer bent vertrokken. Allemaal helemaal prima maar waarom blijf je dan telkens andere wandelaars van jouw gelijk proberen te overtuigen? er zijn er velen die gewoon met plezier naar het Plein komen en daar 1 of meerdere favorieten hebben zitten. dat is toch prima?

Allemaal helemaal prima maar waarom blijf je dan telkens andere wandelaars van jouw gelijk proberen te overtuigen?
Dit doe ik helemaal niet. Ik had maar 1x mijn belevenis hier geschreven en daarmee was ik klaar. Echter citeren de eindhoven wandelaars inmiddels 8x mijn belevenis en beweren dat ik onzin uitkraam en gaan ze het tegenovergestelde beweren dat in eindhoven dames zitten die 100% te vergelijken zijn met bekendheden.
Als mijn belevenis in eindhoven gewoon gelezen was en en er verder niet zo dom op was geregeerd heb ik geen enkele behoefte om mijn belevenis te herhalen.

Je kunt beter vragen waarom hier de afgelopen pagina's allemaal onwaarheden over deze rosse buurt worden geschreven. Met welk doel? Om wandelaars helemaal naar eindhoven te laten reizen en dat ze van een koude kermis thuiskomen? Is dat de lol van dit forum?

Dit doe ik helemaal niet. Ik had maar 1x mijn belevenis hier geschreven en daarmee was ik klaar. Echter citeren de eindhoven wandelaars inmiddels 8x mijn belevenis en beweren dat ik onzin uitkraam en gaan ze het tegenovergestelde beweren dat in eindhoven dames zitten die 100% te vergelijken zijn met bekendheden.
Als mijn belevenis in eindhoven gewoon gelezen was en en er verder niet zo dom op was geregeerd heb ik geen enkele behoefte om mijn belevenis te herhalen.

Je kunt beter vragen waarom hier de afgelopen pagina's allemaal onwaarheden over deze rosse buurt worden geschreven. Met welk doel? Om wandelaars helemaal naar eindhoven te laten reizen en dat ze van een koude kermis thuiskomen? Is dat de lol van dit forum?
Ik ben geen wandelaar in Eindhoven, meestal Amsterdam, Den Haag, Alkmaar, Nijmegen, Doetinchem en Antwerpen. Alle buurten hebben hun plus en min punten en leuke en minder leuke dames. Ik denk dat overal wel wat te vinden is voor ieders smaak. De paar keer dat ik in Eindhoven ben geweest was de bezetting variërend net als de dames. Ik denk dat iedereen voor zich moet bepalen of er iets bij zit of niet. En of de dienstverlening is wat iemand er van verwacht de ene keer is het beter dan de andere keer. Een recentie is voor mij een indicatie maar zeker niet zaligmakend. Het is tenslotte een mening van een ervaring. Misschien was er geen klik of wat anders. Ik wil alles wel zelf ervaren. Zo is er een dame waar iedereen lovend over was. Maar mijn ervaring was juist het tegenovergestelde over gestelde...

Ieder heeft zijn eigen verwachtingen en ervaringen. elkaar proberen te overtuigen is denk ik niet de manier...

Terug
Bovenaan Onderaan