Dat zal best, maar het starttarief is meestal € 100.Heb geen exact idee van hun verdienmodel maar het lijkt me dat de dames op De Wallen meer huur betalen voor een raam.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal best, maar het starttarief is meestal € 100.Heb geen exact idee van hun verdienmodel maar het lijkt me dat de dames op De Wallen meer huur betalen voor een raam.
Wellicht waren niet alle dames aanwezig ,toch lijkt Carina op Kelly Piquet ( vriendin Max Verstappen)Dat zal ze willen. Uiterlijk alla Anya Taylor Joy uit de Queens Gambit kom je niet tegen op dit plein
Ja ik vindt haar daar ook wat van weg hebben van Kelly Piquet maar ik was bang dat ik dan ongeloofwaardig overkwam als ik dat zou postenWellicht waren niet alle dames aanwezig ,toch lijkt Carina op Kelly Piquet ( vriendin Max Verstappen)
Verder is Beatrice 15rechts en Roxanne 8 links erg lekker verder zijn er weinig mooie dames te vinden op het plein .
Onze komiek in het midden.Misschien ben je zelf ouder en heb je steeds meer stimulans nodig. Vroeger was alles beter![]()